Prijs / Kwaliteitverhouding
Winkeluitstraling
9.8/10
Deskundig advies

Tim

Vandaag een keuken uitgezocht voor ons nieuw te bouwen woning. We zijn erg blij met het uiteindelijke plan en de goede adviezen. We moeten nog even geduld hebben maar hebben er vertrouwen in dat er... Vandaag een keuken uitgezocht voor ons nieuw te bouwen woning. We zijn erg blij met het uiteindelijke plan en de goede adviezen. We moeten nog even geduld hebben maar hebben er vertrouwen in dat er een prachtige keuken uitkomt!

Veel verschillende keukens als voorbeeld om je keuze op te baseren. Medewerkers nemen de tijd voor je en denken goed mee.

Eén duidelijke lijn in het advies.

Familie Pronk

Uitstekende ervaring opgedaan met Baars Topkeukens, zowel in het adviesgesprek, verkooptraject en de montage met nazorg. Dit bedrijf draagt zijn naam en neemt de klant zeer serieus! Alles moet top... Uitstekende ervaring opgedaan met Baars Topkeukens, zowel in het adviesgesprek, verkooptraject en de montage met nazorg. Dit bedrijf draagt zijn naam en neemt de klant zeer serieus! Alles moet top zijn en dat komen ze na!

Verkooptraject open en meedenkend. Nazorg optimaal.

Familie feldkamp

We zijn zeer tevreden met het ontwerp van onze nieuwe keuken (deze wordt nog geïnstalleerd). Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Daarnaast bracht Freek ons ook op nieuwe ideeën en gaf hij... We zijn zeer tevreden met het ontwerp van onze nieuwe keuken (deze wordt nog geïnstalleerd). Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Daarnaast bracht Freek ons ook op nieuwe ideeën en gaf hij praktische tips , waar we zelf nog niet aan hadden gedacht.

Deskundig advies en ruim assortiment

Geen. (Prijs bevindt zich wel in het hogere segment)

Maarten en Anita Schuurman

Onze kennismaking met Baars Topkeukens was gelijk super! Ondanks het feit dat Freek over 8 minuten een afspraak had met andere klanten, ging hij tóch even met ons zitten om een eerste schets van... Onze kennismaking met Baars Topkeukens was gelijk super! Ondanks het feit dat Freek over 8 minuten een afspraak had met andere klanten, ging hij tóch even met ons zitten om een eerste schets van onze nieuwe keuken te maken.
Onze afspraak daarna verliep heel prettig en Freek voelde goed aan wat onze bedoeling was & kwam met een aantal goede en leuke ideeën.
Vanmiddag voor de derde en laatste keer geweest, de tekening was klaar en Freek is er helemaal in geslaagd om onze wensen op een mooie en originele manier vorm te geven!! Wij raden iedereen aan om bij Baars Topkeukens langs te gaan als je op zoek bent naar een nieuwe leuken. Ze zijn niet alleen vakkundig maar waarderen je ook als klant!!

Deskundig, klantvriendelijk en out of the box thinking ;)

Manon Molenkamp

We zijn erg fijn geholpen bij Baars keukens. Er werd erg goed mee gedacht in onze wensen en mogelijkheden, waardoor we een super keuken hebben uitgezocht. Bedankt!

Denken in de mogelijkheden van de klant

Stijn Kistemaker

Wij hebben een zeer prettig gesprek gehad met Freek Drost, na een korte eerste kennismaking wist hij een keuken te ontwerpen die precies aansluit bij onze wensen en ideeën!

Een aanrader...

Een aanrader voor eenieder die op zoek is naar een keuken!

Kundig, open, betrokken

W te kloeze

Erg goed en meedenkend geholpen door Bryan Hermes.
Prettige gesprekken gevoerd met veel tips van hem.
Resulteerde in een mooie keuken op maat.
Hopelijk gaat de plaatsing met net...
Erg goed en meedenkend geholpen door Bryan Hermes.
Prettige gesprekken gevoerd met veel tips van hem.
Resulteerde in een mooie keuken op maat.
Hopelijk gaat de plaatsing met net zoveel passie als de beleving van Bryan.
Een aanrader dus voor keuken kopers.

Meedenken met de wensen van de klant.

Bas van Haarlem

KWaliteit van keukens en service

Kwaliteits keukens, goede service, geen gedruk op een snelle handtekening

Breemer

Zeer vriendelijk

Kwaliteit,behulpzaam

Robbert en Ellis

Super ervaring met dit bedrijf. Vriendelijk geholpen , goede adviezen.
Super ervaring met dit bedrijf. Vriendelijk geholpen , goede adviezen.
Uiteindelijk een keuken bij Baars gekocht. Goed in de communicatie. Zij leveren kwaliteit en klopt er iets niet dan zorgen zij ervoor dat alles snel wordt verholpen. Heel blij met onze nieuwe keuken.

Alles