Prijs / Kwaliteitverhouding
9.8/10
Deskundig advies
9.8/10

M. Workel

Al voor de start van onze nieuwbouwwoning door Bryan geholpen met de plannen voor onze keuken en naarmate de bouw vorderde (en dus de maten in huis steeds preciezer werden) is onze keuken hier en... Al voor de start van onze nieuwbouwwoning door Bryan geholpen met de plannen voor onze keuken en naarmate de bouw vorderde (en dus de maten in huis steeds preciezer werden) is onze keuken hier en daar nog wat aangepast. Geen enkel probleem en er is al die tijd volop meegedacht in oplossingen. De levering is duidelijk en ging zonder problemen en ook de plaatsing is heel soepel verlopen, door de monteur heel netjes en schoon gewerkt! Bryan is naderhand nog langsgekomen om te checken of alles in orde was en zelfs nu nog erg betrokken bij de nazorg.

Een aanradertje!!

Meedenken, deskundigheid, aanpassingsvermogen

Familie Heideman

Kopen zonder kijken vanwege lockdown kan gewoon!

Een keuken kopen in een lockdown KAN GEWOON! Erg fijn meegedacht over de indeling en advies over de apparatuur die matchen met bestaande apparatuur. Top service, levering en installatie!

Vooral zo doorgaan!

Roolvink

We zijn erg goed geholpen bij Baars. De verkoper Freek, was vriendelijk, dacht goed met ons mee en gaf eerlijk advies. We zijn erg blij met de uiteindelijke keuzes. We moeten nog wel een tijdje... We zijn erg goed geholpen bij Baars. De verkoper Freek, was vriendelijk, dacht goed met ons mee en gaf eerlijk advies. We zijn erg blij met de uiteindelijke keuzes. We moeten nog wel een tijdje geduld hebben (nieuwbouw) maar hopen dan te kunnen genieten van de prachtige keuken.

Deskundigheid

Richard

Goede kwaliteit keukens!

Goede keukens

Service heeft even op zich laten wachten, maar naar contact met de eigenaar is het uiteindelijk netjes opgelost.

Orlando Girjasing

Goede ervaring gehad bij Baars Topkeukens. We zijn goed geadviseerd en er werd meegedacht. Ook de snelle afhandeling zijn we zeer tevreden over. Natuurlijk kan niet alles in een keer goed gaan, maar... Goede ervaring gehad bij Baars Topkeukens. We zijn goed geadviseerd en er werd meegedacht. Ook de snelle afhandeling zijn we zeer tevreden over. Natuurlijk kan niet alles in een keer goed gaan, maar ook dit werd goed en snel opgepakt en zeer snel afgehandeld. We zijn ook zeer tevreden met onze keuken en de service van Baars Topkeukens.

Goede kwaliteit van keukens en zeer klantvriendelijk.

De tekeningen van de keuken kan sneller worden geleverd, dit duurde wel erg lang en kreeg dit ook pas na meerdere keren er naar gevraagd te hebben.

Tim

Vandaag een keuken uitgezocht voor ons nieuw te bouwen woning. We zijn erg blij met het uiteindelijke plan en de goede adviezen. We moeten nog even geduld hebben maar hebben er vertrouwen in dat er... Vandaag een keuken uitgezocht voor ons nieuw te bouwen woning. We zijn erg blij met het uiteindelijke plan en de goede adviezen. We moeten nog even geduld hebben maar hebben er vertrouwen in dat er een prachtige keuken uitkomt!

Veel verschillende keukens als voorbeeld om je keuze op te baseren. Medewerkers nemen de tijd voor je en denken goed mee.

Eén duidelijke lijn in het advies.

Familie Pronk

Uitstekende ervaring opgedaan met Baars Topkeukens, zowel in het adviesgesprek, verkooptraject en de montage met nazorg. Dit bedrijf draagt zijn naam en neemt de klant zeer serieus! Alles moet top... Uitstekende ervaring opgedaan met Baars Topkeukens, zowel in het adviesgesprek, verkooptraject en de montage met nazorg. Dit bedrijf draagt zijn naam en neemt de klant zeer serieus! Alles moet top zijn en dat komen ze na!

Verkooptraject open en meedenkend. Nazorg optimaal.

Familie feldkamp

We zijn zeer tevreden met het ontwerp van onze nieuwe keuken (deze wordt nog geïnstalleerd). Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Daarnaast bracht Freek ons ook op nieuwe ideeën en gaf hij... We zijn zeer tevreden met het ontwerp van onze nieuwe keuken (deze wordt nog geïnstalleerd). Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Daarnaast bracht Freek ons ook op nieuwe ideeën en gaf hij praktische tips , waar we zelf nog niet aan hadden gedacht.

Deskundig advies en ruim assortiment

Geen. (Prijs bevindt zich wel in het hogere segment)

Maarten en Anita Schuurman

Onze kennismaking met Baars Topkeukens was gelijk super! Ondanks het feit dat Freek over 8 minuten een afspraak had met andere klanten, ging hij tóch even met ons zitten om een eerste schets van... Onze kennismaking met Baars Topkeukens was gelijk super! Ondanks het feit dat Freek over 8 minuten een afspraak had met andere klanten, ging hij tóch even met ons zitten om een eerste schets van onze nieuwe keuken te maken.
Onze afspraak daarna verliep heel prettig en Freek voelde goed aan wat onze bedoeling was & kwam met een aantal goede en leuke ideeën.
Vanmiddag voor de derde en laatste keer geweest, de tekening was klaar en Freek is er helemaal in geslaagd om onze wensen op een mooie en originele manier vorm te geven!! Wij raden iedereen aan om bij Baars Topkeukens langs te gaan als je op zoek bent naar een nieuwe leuken. Ze zijn niet alleen vakkundig maar waarderen je ook als klant!!

Deskundig, klantvriendelijk en out of the box thinking ;)

Manon Molenkamp

We zijn erg fijn geholpen bij Baars keukens. Er werd erg goed mee gedacht in onze wensen en mogelijkheden, waardoor we een super keuken hebben uitgezocht. Bedankt!

Denken in de mogelijkheden van de klant