Prijs / Kwaliteitverhouding
9.8/10
Deskundig advies
9.8/10

Fam Pasop

Super blij met onze prachtige keuken, goed en fijn geholpen, en snelle levering

Goede service en vriendelijk

Fam. te Kolste

Het vriendelijke personeel heeft ons prima geholpen met het uitzoeken van onze keuken.
Ze hebben voor ons budget een hele mooie keuken kunnen realiseren. Top!

Goed inzichten in keuzes.

van der Keur

Onze ervaring is top

De goede uitleg en zeer klantvriendelijk

Jeroen en Caroline Oolderink

Helemaal top. Doet de naam eer aan. Darian gaf prima advies en dacht creatief mee. Plaatsen van de keuken verliep helemaal goed net als voorgaande leidingwerk verplaatsen. Afspraken zijn allemaal... Helemaal top. Doet de naam eer aan. Darian gaf prima advies en dacht creatief mee. Plaatsen van de keuken verliep helemaal goed net als voorgaande leidingwerk verplaatsen. Afspraken zijn allemaal nagekomen. Daar houden wij van. Prijs /Kwaliteit vd keuken helemaal goed. Kortom zeer tevreden met onze nieuwe keuken 👌

Meedenken, afspraken nakomen, goed werk leveren

Tegeltjes in assortiment, blijven enoveren,....?

Fam.Bijen

Wij zijn al jaren super tevreden over Baars Topkeukens.
Dit werd pas geleden nog weer eens bevestigd.
Wij zijn al jaren super tevreden over Baars Topkeukens.
Dit werd pas geleden nog weer eens bevestigd.
Wilde na 2jaar een kast aan gepast hebben. Dit werd in prima overleg Top opgelost. Dus ze verkopen je gaarne een nieuwe keuken maar de naservice is ook van Topniveau.
Fijne medewerkers die meedenken en verstand van zaken hebben.!!

Meedenken en Uitvoering

Ga zo door

Ronald Witteveen

Super tevreden, de naam Topkeukens meer dan waar gemaakt. Prachtig ontwerp, uitstekende service en een meer dan goed advies door verkoper Freek. Ook de mensen van de montage, René en Björn zijn... Super tevreden, de naam Topkeukens meer dan waar gemaakt. Prachtig ontwerp, uitstekende service en een meer dan goed advies door verkoper Freek. Ook de mensen van de montage, René en Björn zijn echte vakmensen! Baars Topkeukens bedankt voor alles!

Persoonlijke benadering, allemaal erg betrokken om de nieuwe keuken tot een succes te maken! Een dikke 10

Geen.

Fransen-Weghorst

Top geholpen door Baars keukens, alles volgens afspraak!

Persoonlijk en deskundig advies, betrouwbaar in het nakomen van afspraken.

Geen, ga zo door.

Erik Spin

Goede service, er wordt goed naar de klant geluisterd

Er wordt goed meegedacht met de klant

Vooral zo doorgaan

M. Rouwen

Bij Baars keukens ben je nog de klant, gezamenlijk wordt meegedacht naar een passende oplossing. Tijdens het traject van idee tot realisatie wordt deskundig advies geboden.

Baars levert van begin tot eind gedegen en vriendelijke service. Noodzakelijke aanpassingen t.a.v. leidingen, vloeren e.d. wordt door ervaren en deskundig personeel gerealiseerd. Afspraak is... Baars levert van begin tot eind gedegen en vriendelijke service. Noodzakelijke aanpassingen t.a.v. leidingen, vloeren e.d. wordt door ervaren en deskundig personeel gerealiseerd. Afspraak is afspraak is zeker bij Baars van toepassing. Waar vind je dat op dit moment nog?

We raden Baars keukens zeker aan bij anderen.

Dijkema

Bij Baars keukens wordt je persoonlijk geholpen en er wordt goed meegedacht. We hebben 20 jaar geleden hier een keuken gekocht. En ook nu een hele mooie keuken uitgezocht. We hebben ook bij 2 andere... Bij Baars keukens wordt je persoonlijk geholpen en er wordt goed meegedacht. We hebben 20 jaar geleden hier een keuken gekocht. En ook nu een hele mooie keuken uitgezocht. We hebben ook bij 2 andere bedrijven gekeken en vergeleken, maar komen toch uit bij Baars keukens, voor kwaliteit en prijs.

Prijs en kwaliteit klopt