Prijs / Kwaliteitverhouding
9.8/10
Deskundig advies
9.8/10

Bert

Ik ben buitengewoon tevreden over mijn ervaring bij deze prachtig ingerichte keukenzaak. Bij binnenkomst werd ik gastvrij ontvangen door Freek met een kopje koffie en thee, waardoor wij ons meteen... Ik ben buitengewoon tevreden over mijn ervaring bij deze prachtig ingerichte keukenzaak. Bij binnenkomst werd ik gastvrij ontvangen door Freek met een kopje koffie en thee, waardoor wij ons meteen op ons gemak voelde.

De showroom straalt stijl en kwaliteit uit, en wij hebben met plezier een mooie keuken uitgezocht en vervolgens nog een was meubel. Het personeel nam de tijd voor me, beantwoordde mijn vragen met deskundigheid en dacht actief met me mee. Bovendien werden vragen, zowel telefonisch als via e-mail, vrijwel direct opgelost. Kortom, een geweldige plek waar service hoog in het vaandel staat

Vragen worden vrijwel direct beantwoord of opgelost. Heerlijk.

Geen verbeterpunten

Baars Topkeukens.

Geholpen door Darian wat een geweldige ideeën had hij voor onze nieuwe keuken. Zo had hij een hele andere plek bedacht in ons huis waar de keuken moest komen. Hier hadden wij zelf nooit... Geholpen door Darian wat een geweldige ideeën had hij voor onze nieuwe keuken. Zo had hij een hele andere plek bedacht in ons huis waar de keuken moest komen. Hier hadden wij zelf nooit overnagedacht. Heel fijn dat er zo goed met ons meegedacht is.
De keuken is echt prachtig geworden. Het contact met Darian na aanloop van het plaatsen van de keuken was erg goed.
Toen de keuken eenmaal geplaatst was is hij zelf nog even het resultaat komen bewonderen.
Wij zijn onwijs blij!

Gemoedelijk, klantgericht en oog voor detail.

Zijn er niet.

Yvonne

We zien ontzettend uit naar de plaatsing van onze keuken! Na accuraat contact met Freek op de zaak geweest. Hier zijn we door hem kundig voorgelicht en voelden we dat deze keuken bij ons thuis gaat... We zien ontzettend uit naar de plaatsing van onze keuken! Na accuraat contact met Freek op de zaak geweest. Hier zijn we door hem kundig voorgelicht en voelden we dat deze keuken bij ons thuis gaat passen.

Fijn contact

Nvt

Familie de Kleyn

Na een afspraak gemaakt te hebben werden wij ontvangen door Darian.
Na een afspraak gemaakt te hebben werden wij ontvangen door Darian.
We hadden voor onze nieuwe keuken een aantal specifieke wensen en die zijn door Darian uitstekend vertaald in een prachtige keuken.
Ook de montage van de keuken en de koof zijn door de monteurs van Baars vakkundig uitgevoerd.
Wij zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe keuken.

afspraak is afspraak!!

nvt

M. de Jong

Zonder afspraak zijn we binnengelopen en werden geholpen door Freek Drost. Wij hebben onze wensen voorgelegd en werden goed geadviseerd, er wordt meegedacht.
Er wordt tijd voor je genomen,...
Er wordt tijd voor je genomen, contact verloopt prettig en afspraken worden nagekomen.

Tijd nemen. Afspraken nakomen.

Nog geen tips

Van Egmond

Zeer prettig bedrijf!! Super klantgericht en geven uitstekende service. Helpen je ook lange tijd na levering nog steeds perfect. Aanrader!

Ervaring, goede communicatie, service

Geen, ga zo door.

M. Dijkstra

Wij zijn geadviseerd door Darian een jonge, frisse kerel, die goed meedenkt en de juiste adviezen aandraagt. Een keuken samenstellen is een persoonlijke en complexe aangelegenheid, maar door het... Wij zijn geadviseerd door Darian een jonge, frisse kerel, die goed meedenkt en de juiste adviezen aandraagt. Een keuken samenstellen is een persoonlijke en complexe aangelegenheid, maar door het juiste assortiment en de juiste adviezen, zijn wij geweldig geslaagd. Daarbij is de afhandeling en het plaatsen van de keuken ook tot in detail geregisseerd en neemt men de tijd om dit juist te laten verlopen (ook als men een keer extra moet rijden nemen ze de moeite). Heel erg tevreden, ga zo door!

Vriendelijke en persoonlijke adviezen, een mooi assortiment en geweldige service!

Marischa en Fred Bosman

We zijn ontzettend fijn en goed geholpen bij Baars Topkeukens. Verkoper Freek was vriendelijk, kwam met heel goede ideeën die perfect aansloten bij onze wensen. Van begin tot eind heeft hij alle... We zijn ontzettend fijn en goed geholpen bij Baars Topkeukens. Verkoper Freek was vriendelijk, kwam met heel goede ideeën die perfect aansloten bij onze wensen. Van begin tot eind heeft hij alle regie op zich genomen zodat meerdere partijen konden samenwerken en er een strakke planning ontstond. Ondanks last minute aanpassingen van onze kant bleef hij geduldig en wist hij alles goed te regelen. Met als resultaat een totaal ander (mooier) huis, mede dankzij de fantastisch mooie keuken! Alle lof voor Freek en Baars Topkeukens!

Klantvriendelijkheid. Goede communicatie. Nakomen van afspraken. Ontzorgen in het hele proces!

- geen

Ralf Hoentjen

Van begin tot eind zeer tevreden.
We zijn heel goed geholpen door Freek, die goed met ons mee heeft gedacht over de te plaatsen keuken.
Heel goede en mooie tips waar wij zelf niet eens...
Van begin tot eind zeer tevreden.
Heel goede en mooie tips waar wij zelf niet eens over nagedacht hadden.
Dit alles heeft geleid tot een fantastische keuken die perfect aansluit bij de rest van de woning.
Inmiddels is dit onze tweede keuken Van Baars en dat is niet voor niets.
Top kwaliteit Top personeel Top keukens.

Eerlijke prijs en kwaliteit verhouding, en de service is uitstekend.

Sorry, maar weet echt niets

Lubbers

Goed en kundig advies gehad. Keuken is netjes geplaatst. Kleine puntjes werden snel hersteld.

Goede communicatie. Monteur die zeer secuur werkte waardoor de keuken perfect geplaatst is.