Serieus genomen worden. Doelen zetten en altijd gemotiveerd

De betrokkenheid bij de patiënt, haar deskundigheid en creativiteit bij het bedenken van adequate oefeningen.

Goeie begeleidong, uitdagende oefeningen, leuke sfeer

Layla Nederlof

Ik had het gevoel samen te werken aan verbetering en betere toekomstbestendigheid. Nog steeds heb ik veel aan de adviezen.

Jordy heeft mij goed geholpen met oefeningen voor mijn knie, daar heb ik anderhalf jaar last van. De korte tijd dat ik bij hem kwam voel ik verbetering. Ben ik daarvoor dankbaar

Ik vind haar empatisch en ze neemt mij serieus. Ze probeert je net verder te krijgen dan je zelf denkt dat je kunt. Altijd de fysieke mogelijkheden in de gaten houdend.

Klacht serieus genomen. Probleem is goed vastgesteld en daarna en behandelprogramma gemaakt. Oefeningen waren duidelijk en hadden effect. Al snel was ik een stuk positiever Ingesteld na geblesseerd... Klacht serieus genomen. Probleem is goed vastgesteld en daarna en behandelprogramma gemaakt. Oefeningen waren duidelijk en hadden effect. Al snel was ik een stuk positiever Ingesteld na geblesseerd raken en kon ik langzaam op gaan bouwen. Nu sta ik weer zonder klachten op het veld!