Ik had het gevoel dat ik gehoord word, haar kennis is goed. Ze heeft me goed begeleid.

claudia steenvoort

Ze is super professioneel, laag drempelig, staat altijd voor je klaar, probeert echt je klacht weg te halen, goede begeleiding, je kan alles aan haar kwijt, bezorgd als het niet lekker gaat..kortom... Ze is super professioneel, laag drempelig, staat altijd voor je klaar, probeert echt je klacht weg te halen, goede begeleiding, je kan alles aan haar kwijt, bezorgd als het niet lekker gaat..kortom een top fysiotherapeut!!!!!en zal haar zeker aanbevelen aan anderen.

Deskundigheid en snel van mijn klachten af door de juiste diagnose

Ze luisterde goed naar mijn klachten en nam het serieus.

Luistert goed, weet waar hij het over heeft, denkt mee, is sociaal, heeft een plan. Bespreekt ook elke keer de ideeën en voortgang. Ik kan iedereen met knieklachten Jordi aanraden.

Voelde me gezien en serieus genomen en geaccepteerd.

MARGRIET Hatenboer

Ben er maar één keer geweest, vanwege de afstand tot mijn woonplaats. Werd doorverwezen door een fysio waar ik in behandeling was.
Had voor het eerst het idee dat behandelaar deskundig was op...
Had voor het eerst het idee dat behandelaar deskundig was op het gebied van mijn probleem.