Mijn klachten zijn goed behandeld en nu doe ikzelf oefeningen

Kees van Schie

Zeer deskundige fysiotherapeut die mij in no tiime van mijn klacht heeft afgeholpen. Prettige om met hem te werken.

Tevreden duidelijke uitleg klantvriendelijk en geïnteresseerd

Bij sport gerelateerde klachten aan knie om onder begeleiding training van de spieren te doen

Hij was gewoon een serieus jong man die zeer zijn werk goed doet.

Ik vind de aanpak van Simon erg fijn waarbij hij ook echt uitlegt was de oorzaak kan zijn en hoe we het samen gaan oplossen. Ik ben zelf al voor twee verschillende blessures door hem behandeld de... Ik vind de aanpak van Simon erg fijn waarbij hij ook echt uitlegt was de oorzaak kan zijn en hoe we het samen gaan oplossen. Ik ben zelf al voor twee verschillende blessures door hem behandeld de afgelopen paar jaar en vond dat op een zeer goede manier.

Prima, professionele en effectieve behandeling

Als iemand met een klachten patroon naar mij toe komt, kan ik vertellen dat deze behandeling goed geholpen heeft bij mij. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij iedereen zo is

Per behandeling werd er steeds opnieuw gekeken naar de klacht en ze wist precies wat er aan de hand was en behandelde zeer goed. Ik was verbaast met de snelle vooruitgang,