Jeroen

Goed assortiment en deskundig advies

ACDE Nederland B.V.

Prima bedrijf, veel voorraad en anders snel geleverd.

2 Diamantschijven s'ochtends om 9:15 besteld. Levering van bestelde diamantschijven pas na 3 dagen pas ontvangen terwijl het artikel op voorraad stond en vermeld werd: voor 15:00 besteld de volgende... 2 Diamantschijven s'ochtends om 9:15 besteld. Levering van bestelde diamantschijven pas na 3 dagen pas ontvangen terwijl het artikel op voorraad stond en vermeld werd: voor 15:00 besteld de volgende dag geleverd. Bij nabellen krijg je de smoes te horen dat het artikel uit Duitsland moet komen terwijl het gewoon van een Nederlandse groothandel (naam mag hier niet vermeld worden) komt.

Reactie B&M Techniek:

Geachte klant,
Geachte klant,
De diamantschijven waren wel degelijk onderweg uit Duitsland, smoesjes verzinnen doen wij niet, daarom hebben wij ook al telefonisch onze excuses aangeboden. Wij doen er alles aan om ook in tijden van een gedeeltelijke lockdown in Duitsland door het coronavirus waardoor zich grote logistieke problemen voordoen toch onze materialen zo snel mogelijk te leveren.
Klantenservice B&M Techniek

WINOX

Prima, en snelle levering van de Gatenboor 28mm, Boren gaat perfect met de juiste snijolie en toerental in Rvs

Zeer positief.
Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan via de telefoon.
Goed advies en snelle correcte levering.

marc

Perfecte service, fantastische doorslijpschijfjes.

Willem Beuker

Goed, snel antwoord op de gestelde vragen en leveren volgens afspraak af

hans

Zeer behulpzaam bij het selecteren van de juiste soort schuurband. Tevens vriendelijk en geduldig bij de door mij
gestelde vragen