Schalk

Ik heb geen behandeling gekregen omdat ik een longfysiotherapeut nodig had maar hij dit niet is

Ik kon snel terecht en ben goed geholpen. Werd serieus genomen

Open en vriendelijke fysiotherapeut die zijn werk zeer goed doet en goed luisterde naar mijn klacht en daar ook serieus mee aan de slag ging. Kwam ook met tips en oefeningen die ik in de sportschool... Open en vriendelijke fysiotherapeut die zijn werk zeer goed doet en goed luisterde naar mijn klacht en daar ook serieus mee aan de slag ging. Kwam ook met tips en oefeningen die ik in de sportschool zou kunnen doen

The results obteined and the kindness of the personnel.

De therapeut deed er alles aan om de behandelingen zo aantrekkelijk mogelijk te maken en overlegde ook iedere keer weer.

Ze is heel deskundig en maakt ook gewoon even een praatje met je dat is fijn en je voelt je begrepen

Hans Struik

Goed gesprek en goede uitleg en bij de terugkoppeling ook goede adviezen gekregen

De fisiotherapeut concentreerde zich uitsluitend op de behandeling van de effecten van het probleem. Men heeft nooit de tijd genomen eens te kijken naar de oorzaken. Na overstap naar een andere... De fisiotherapeut concentreerde zich uitsluitend op de behandeling van de effecten van het probleem. Men heeft nooit de tijd genomen eens te kijken naar de oorzaken. Na overstap naar een andere praktijk waren de klachten binnen een week erg verminderd. Waarschijnlijk een prima praktijk voor sportblessures, voor de rest lijkt er weinig affiniteit