De therapeut deed er alles aan om de behandelingen zo aantrekkelijk mogelijk te maken en overlegde ook iedere keer weer.

Ze is heel deskundig en maakt ook gewoon even een praatje met je dat is fijn en je voelt je begrepen

Hans Struik

Goed gesprek en goede uitleg en bij de terugkoppeling ook goede adviezen gekregen

De fisiotherapeut concentreerde zich uitsluitend op de behandeling van de effecten van het probleem. Men heeft nooit de tijd genomen eens te kijken naar de oorzaken. Na overstap naar een andere... De fisiotherapeut concentreerde zich uitsluitend op de behandeling van de effecten van het probleem. Men heeft nooit de tijd genomen eens te kijken naar de oorzaken. Na overstap naar een andere praktijk waren de klachten binnen een week erg verminderd. Waarschijnlijk een prima praktijk voor sportblessures, voor de rest lijkt er weinig affiniteit

Gaf mij veel vertrouwen in het verbeteren van mijn klacht en was erg prettig in de omgang. Ik werd ook serieus genomen en voelde mij daardoor erg op mijn gemak.

Tom

Vriendelijke en zeer deskundige peut na 2 behandelingen en advies probleem opgelost! Bovendien een erg prettige omgeving/praktijk