Mijn fysiotherapeut nam mij en mijn klachten serieus maar was tegelijk lekker ontspannen en wist de oefeningen goe aan te laten sluiten op mijn mogelijkheden.

Het meedenken met de (on)mogelijkheden van de behandeling ivm bestaande fysieke beperkingen. De zeer duidelijke uitleg van het probleem. Het begrip als ik de oefeningen thuis niet altijd kon doen en... Het meedenken met de (on)mogelijkheden van de behandeling ivm bestaande fysieke beperkingen. De zeer duidelijke uitleg van het probleem. Het begrip als ik de oefeningen thuis niet altijd kon doen en het daardoor aanpassen van de oefeningen waardoor het wel lukte. De eerlijkheid van het niet voor 100% kunnen weghalen van de pijn en waarom dat is. Zeer vriendelijke en enthousiaste fysiotherapeut.

Ik ben al vaker bij deze fysio geweest en altijd goeie hulp gehad.

Heb volkomen vertrouwen in de therapeut. Heb al vaker behandelingen bij deze therapeut ondergaan met altijd een positief resultaat.

Ze neemt niet alleen haar vak heel serieus maar ook haar klanten/patiënten....en tijd voor een geintje....
Niet zo zakelijk allemaal ????

Hussein Safwan

His attitude ( Rutger van hulsen) is so professional and i felt so comfortable during my two sessions with him

Vorige week gekomen voor mijn beide polsen. Vandaag naar huis met een linkerpols dat in orde is, en een rechterpols met veel minder pijn. Fijne gesprekken gehad en goede oefening om meer te durven... Vorige week gekomen voor mijn beide polsen. Vandaag naar huis met een linkerpols dat in orde is, en een rechterpols met veel minder pijn. Fijne gesprekken gehad en goede oefening om meer te durven uit te proberen wat wel en wat niet kan om zo grenzen te bepalen