Duidelijk kennis van zaken, zeer vriendelijk en goede referenties: als je bij het Olympisch team werkt, dan kun je wat! Lekker no nononsens ook.

Ze wist mij goed te begeleiden en als je met een oefening een probleem had wist ze het om te zetten naar een andere oefening.
Was altijd vriendelijk en behulpzaam.

Ze neemt echt de tijd voor je en luistert naar je. Elke keer kreeg ik andere oefeningen zodat de sessies ook niet saai werden. Dat motiveerde mij elke week weer om naar de fysiotherapie te gaan.

Goed doorgesproken wat ik kon verwachten en dit is uitgekomen. Ik was sowieso al heel tevreden over B en B

Kegge Frans (F.H.)

Vakkundigheid van Sebastiaan en het goede eindresultaat.

Ik had online gereserveerd voor diezelfde of volgende avond. De reactie daarop kwam op mij over alsof dat ongewenst was (waarop ik me afvraag waarom het systeem er dan is). Vervolgens leek het alsof... Ik had online gereserveerd voor diezelfde of volgende avond. De reactie daarop kwam op mij over alsof dat ongewenst was (waarop ik me afvraag waarom het systeem er dan is). Vervolgens leek het alsof de therapeut verbaasd reageerde op hoeveel ik sport. Dat verbaasde mij dan weer, omdat ik juist een therapeut had gekozen die met topsporters werkt. Vervolgens kreeg ik geen duidelijk advies en de echo heb ik meer zelf uitgelegd dan dat de therapeut dat deed. Dit alles gaf me erg weinig vertrouwen waardoor ik hier ook niet meer terug wilde. Dit heeft me wel twee behandelingen gekost (intake + behandeling).

De behandelbank was vies, en ik ben niet van mijn pijn af. Ook ben ik minder dan 25 minuten binnen geweest maar moet ik toch voor 2 afspraken betalen.