Avis

Prim

Utrecht, Amsterdamse straatweg

Bert

Het duurde even om de volle aandacht van de medewerkers te krijgen. Auto was nog niet afgetankt en stond niet klaar voor de servicebalie. Bij een A merk verwacht je een professionele service... Het duurde even om de volle aandacht van de medewerkers te krijgen. Auto was nog niet afgetankt en stond niet klaar voor de servicebalie. Bij een A merk verwacht je een professionele service gerichte houding. Uiteindelijk liep alles wel en kreeg ik een mooi nieuw busje. Materiaal was goed. Ook makkelijk: digitale formulieren. Ik ben hier terecht gekomen omdat het in de buurt was en ik makkelijk mijn eigen auto kon parkeren in de buurt.

Rotterdam Alexander.

Avis

Zondag telefonisch slecht bereikbaar. Zelf bellen voor factuur. Borg later dan 5 werkdagen retour

Rotterdam Centraal

Marc

Er zijn wel 4 verschillende apps/sites om te boeken, elk met andere functies en prijzen. Dit is erg verwarrend. Het avis preferred programma is een joke, geen enkele keer wordt mijn huur automatisch... Er zijn wel 4 verschillende apps/sites om te boeken, elk met andere functies en prijzen. Dit is erg verwarrend. Het avis preferred programma is een joke, geen enkele keer wordt mijn huur automatisch toegevoegd. Met uitzondering van de usa is het ophaalproces erg langdurig en ik moet iedere keer weer dezelfde documenten meenemen.

Den haag west

Anne Heinemans

Erg ontevreden.
Er was geen uitleg belangrijke functies van de auto.
De auto was erg smerig, als ik een verdere trip maak met mijn eigen auto zorg ik dat zeker mijn ruiten schoon zijn....
Erg ontevreden.
Er was geen uitleg belangrijke functies van de auto.
Bij jullie heb ik moeten aandringen op het schoonmaken.

Maastricht, Sibemaweg

nn

Prima. Mooie schone bus. Rijdt perfect. Soepele afwikkeling van de administratieve zaken.

Leiden

Arezzo bouw. K Gallios

Stellethe oplichters in Hilversum

Hilversum

x

De juiste maat was niet beschikbaar. we kregen een grotere wagen mee. Heb van schrik de eigenrisico voort 60 euro afgekocht.

overtoom, amsterdam

Kerkhofs/Rijkswaterstaat

Over het geheel prima. Wel vervelend dat ik parkeerkosten (10 euro) moest betalen om de koffers en overige spullen in mijn prive auto over te laden in de huurauto. Duurde 10 minuten. De... Over het geheel prima. Wel vervelend dat ik parkeerkosten (10 euro) moest betalen om de koffers en overige spullen in mijn prive auto over te laden in de huurauto. Duurde 10 minuten. De parkeerwachter was niet te vermurwen.

eindhoven airport

Robert Meertens

Goed, prima auto en plezierig contact

Helmond