Avis

Henry

AVIS = Onbetrouwbaar

Chicago

Daaf Gelukschool, Haarlem

OP zich prima, maar het inleveren was lastig. Er is geen plek om te parkeren en de medewerker leek daar weinig begrip voor te hebben.
Ik is fijn als er parkeermogelijkheid is bij het inleveren.

Bij welke vestiging heeft u een wagen gehuurd?

Gehaald in Haarlem, ingeleverd in Hoofddorp.

R. Terwiel

Avis Budget

Breda

Hallo mevrouw Terwiel,
Ik betreur uw ervaring. Kan u deze met ons delen via ons reactie formulier op de website? Dan zoeken wij het nader voor u uit. Met vriendelijke groet, Avis Budget Nederland

De Lange

Prima service, vlotte afhandeling, correct taalgebruik, geen jij en jou.

De Sav. Lohmanplein

A RUNGE voor ESA

Auto was leuk maar niet helemaal schoon, mensen aan de balie vriendelijk. Jammer dat de auto's niet meer worden afgeleverd bij ESTEC Noordwijk zoals vroeger. Dit is erg belangrijk voor ons om zakenreizen gemakkelijker te maken. De retourtijd was ook niet correct in het bestand

Avis Den Haag auverhuur via mijn Reisbureau

R.Halsema

De auto die ik mee kreeg maakte een ratelend geluid. Toen ik daar mee terug ging was het geluid bekend, auto was ook na gekeken. Niets mee aan de hand werd mij verteld maar hij ratelde wel.Ik kreeg... De auto die ik mee kreeg maakte een ratelend geluid. Toen ik daar mee terug ging was het geluid bekend, auto was ook na gekeken. Niets mee aan de hand werd mij verteld maar hij ratelde wel.Ik kreeg toen een andere auto mee. Op de uiteindelijke factuur werden winterbanden berekend dit is wel weer gecorrigeerd maar ik moest het wel melden. Dan zit ik nu nog op de borg te wachten, iets wat volgens de medewerkers en de klantenservice niet anders kan. Zelf vind ik ook dat uit de mail wel wat meer respect voor de klant mag blijken. We hebben niet met elkaar geknikkerd en vind dat we op een correcte manier met elkaar om kunnen gaan.

Bij welke vestiging heeft u een wagen gehuurd?

Haarlem Op dit moment zou ik Avis helemaal niet meer aanbevelen hoewel ik al jaren klant was bij Europcar.

Strijker

Verdchrikkelijk slechte service en extra kosten waar we specifiek NIET om gevraagd hadden

Lissabon vliegveld

Hallo mevrouw Strijker,
Hallo mevrouw Strijker,
Ik betreur uw ervaring. Kunt u ons deze deze sturen middels ons reactie formulier op onze website? Dan zoeken wij het nader voor u uit. Met vriendelijke groet, Avis Budget Nederland

Thales

Irritant. Ze hebben niet gevraagd voordat ze een extra verzekering met extra kosten hadden toegevoegd.

Den Haag “centrum”

Reactie Avis:

Hallo meneer/ mevrouw Quillinan, ik betreur uw ervaring. Kan u ons uw reserveringsnummer of huurcontractnummer en uw ervaring sturen via ons reactieformulier? Dan zullen wij het nader onderzoeken... Hallo meneer/ mevrouw Quillinan, ik betreur uw ervaring. Kan u ons uw reserveringsnummer of huurcontractnummer en uw ervaring sturen via ons reactieformulier? Dan zullen wij het nader onderzoeken voor u. Met vriendelijke groet, Avis Budget Nederland

Koen Fassbender

Klantonvriendelijkheid en onbereikbaar

Budget online

Reactie Avis:

Hallo meneer Fassbender, ik betreur uw ervaring. Het is helaas erg druk op het moment. U kunt ons online bereiken via ons reactie formulier op www.avis.nl.
Met vriendelijke groet, Avis Budget...
Met vriendelijke groet, Avis Budget Nederland

Folkert

Ik huur altijd met veel genoegen voertuigen, alleen de website mag wat gebruiksvriendelijker.

Apeldoorn