Sebastiaan Doyer Photography

Schitterende service!

Schitterende service!

Enige tijd opzoek geweest naar een passende vervanger voor mijn auto. Met behulp van Frank en Roy uitgekomen bij een schitterende Audi A1 welke perfect past bij mijn bedrijf en de sportieve gewenste uitstraling.

Door het sterke handelen van Auto Siero kon ik binnen no-time de auto meenemen en was de aflevering een waar feestje. Ook in de werkplaats bij Martijn is de auto vlak voor ik hem mee nam nog eens goed nagelopen waardoor ik zonder problemen de kilometers kan maken!

Team Auto Siero, bedankt!

Audi

A1 40 TFSI

ilco lange

De eerste keer dat we bij auto Siero zijn geweest maar zeker niet de laatste keer. Duidelijke communicatie, snel schakelen en hoge klantvriendelijk. Donderdag contact gehad over een te koop staande... De eerste keer dat we bij auto Siero zijn geweest maar zeker niet de laatste keer. Duidelijke communicatie, snel schakelen en hoge klantvriendelijk. Donderdag contact gehad over een te koop staande auto. Auto stond vrijdag al klaar gepoetst en wel met een beurt en nieuwe APK. Zaterdag proefgereden en gelijk mee kunnen nemen. Roy en frank dank voor de uitmuntende service.

Mini Cooper S

Fantastisch!

Kia

Optima

Robin

Goed geholpen en goede service

Skoda

Fabia

Nadema

Vriendelijk personeel en goed geholpen

Volvo

V40

Sietze

Een fijn bedrijf om een auto te kopen. Super geholpen door Marcel. Auto is in perfecte staat afgeleverd. Alles er aan gedaan wat was afgesproken, en nog iets meer. "Auto Siero" is zeker een adres om... Een fijn bedrijf om een auto te kopen. Super geholpen door Marcel. Auto is in perfecte staat afgeleverd. Alles er aan gedaan wat was afgesproken, en nog iets meer. "Auto Siero" is zeker een adres om te onthouden voor de toekomst

Ford

B-Max