Ineke Vrijburg

Een klantvriendelijk, servicegericht bedrijf waar je niet wordt geholpen door gladde mannen in strakke pakken met slimme verkooppraatjes maar door leuke, casual goed geklede mannen, die weten waar... Een klantvriendelijk, servicegericht bedrijf waar je niet wordt geholpen door gladde mannen in strakke pakken met slimme verkooppraatjes maar door leuke, casual goed geklede mannen, die weten waar ze het over hebben en doen wat ze beloven. We zijn ook erg tevreden over de duidelijke communicatie. Een verrassing was het filmpje dat werd gestuurd over de auto de dag voor de levering. Ontzettend leuk.

Seat

Leon

Paper Dreams

Voor een vertegenwoordiger een auto besteld, auto kon niet direct geleverd worden. Auto Siero zorgde voor een passende leen auto. Zo kon onze vertegenwoordiger zijn werk blijven doen. De geleverde... Voor een vertegenwoordiger een auto besteld, auto kon niet direct geleverd worden. Auto Siero zorgde voor een passende leen auto. Zo kon onze vertegenwoordiger zijn werk blijven doen. De geleverde auto was boven verwachting! Wij zijn zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en nauwkeurigheid van auto Siero! een aanrader!

peugeot

308

Tom

Prima geholpen. Auto stond gepoetst en met nieuwe apk klaar

Ford

Mondeo

Mw. Keizer

Goede communicatie; ook tussen de onderhandelingen door.
Helder, duidelijk verhaal, zonder opdringerigheid.

2008

Ijtsma

Goede service, werd netjes op de hoogte gehouden en de auto is netjes afgeleverd volgens de afspraken.

207 sw

Bart L.

Onfatsoenlijke praktijken!

Onfatsoenlijke praktijken!

Lange tijd heb ik me afgevraagd of het aan mij lag. Misschien had ik duidelijker meteen ‘plat voor de auto moeten gaan liggen.’ Maar als ik familie en vrienden over mijn kortstondige contact met Auto Siero vertel zijn ze het er unaniem over eens: dit is geen fatsoenlijke manier van doen.
Het begon met het spotten van de auto waar ik al een half jaar naar op zoek was. Een Mercedes van het juiste type, keurige kilometerstand, altijd dealer onderhouden, 184 PK en een trekhaak. Auto Siero had hem. Direct vroeg ik een persoonlijke video aan die mij snel werd toegestuurd. Gefeliciteerd, ik was de eerste gegadigde. De oproep om te komen proefrijden was niet aan dovemansoren besteed. Na het raadplegen van mijn drukke agenda kon ik twee dagen later komen proefrijden. Er zat een weekend tussen die ik gebruikte voor het schoonmaken van mijn inruilauto en hem door de wasstraat rijden. Zo zou Auto Siero een goede indruk krijgen van de inruilauto. En uiteraard was er de voorpret van het vooruitzicht op een proefrit. Onaangenaam verrast was ik dan ook dat ik pal voor mijn afspraak een kort mailtje kreeg dat de auto al was verkocht. En of ik niet een andere leuke auto bij Auto Siero had zien staan. Ik was compleet overdonderd. Blijkbaar geldt niet wie zich het eerst keurig meldt maar wie het eerst kan komen en met de flappen kan zwaaien. Omdat ik mijn werkdag om de proefrit had heen gepland was ik toch in de buurt en kwam op de ochtend van de geplande proefrit uitleg vragen. Gladde verkoper Roy legde doodleuk uit dat degene die de snelste aanrijtijd heeft, ook het eerste recht op koop afdwingt. En hij keek erbij alsof het de gewoonste zaak ter wereld was. Alsof fatsoen niet telt bij Auto Siero. Fatsoenlijker was geweest dat de koper die zich na mij meldde op de tweede rij was gezet indien ik na mijn proefrit van de koop af zou zien. Maar nee, als het geld een dag eerder kan worden binnen geharkt heeft dat bij Auto Siero de voorkeur. Alhoewel, binnen geharkt. De koper moest voor de aanschaf van de auto een lening afsluiten wat de bank een paar dagen uitzoekwerk kostte. Dat was bij mij niet nodig geweest. Ongetwijfeld zal de klantenservice hieronder een fraaie draai geven aan mijn klacht, maar dat doet niets af aan mijn klantbeleving. Die is er niet....

Geen.

Folkerts

Mooie auto’s voor een betaalbare prijs.
De deal was snel gesloten, we mochten voorafgaand een uitgebreide proefrit maken.
De verkoper was vriendelijk.
Binnen een week stond de...
Mooie auto’s voor een betaalbare prijs.
De verkoper was vriendelijk.
Binnen een week stond de auto in zeer nette staat, mooi gepoetst klaar.

Opel

Astra

Zijlstra

Vriendelijk en deskundig personeel. Een bedrijf met een top service

208

J de Vries

Goede service. Het afleverfilmpje is een unieke en hele leuke verrassing

Citroën

C4 grand picasso

Rishi

Ik heb een goede ervaring met de koop van mijn auto. Binnen een week kon alles geregeld worden.

Mercedes-Benz

A klasse