Albert Aukema

Vriendelijk, behulpzaam en kwaliteit. Dit is onze derde auto gekocht bij Siero, dus het spreekt voor zich.

Opel Astra

Sports CDTI

Mijn ervaring is zonder meer positief; verkoopteam en goede prijsstelling zijn vooral onderscheidend. Bij aflevering resteerde echter één manco dat bij proefrit was geconstateerd. In goed overleg is... Mijn ervaring is zonder meer positief; verkoopteam en goede prijsstelling zijn vooral onderscheidend. Bij aflevering resteerde echter één manco dat bij proefrit was geconstateerd. In goed overleg is dit naderhand alsnog opgelost; beschikbaar gestelde leenauto had niettemin comfortabeler en representatiever gemoeten.

BMW

318D GT

Zwier van der veen

Ik ben vriendelijk en goed geholpen.

Renault

Megane

Onderhoudsbedrijf j a van dam

Helemaal top keurig netjes geholpen en zeer duidelijk

Volvo en bmw

Crosscountry en 316i

Ja van dam

Welke verkoper je ook helpt allemaal netjes en correct

Merk:

Volvo crosscountry half jaar later BMW 316i voor mijn vrouw

Cross country

Podologie Praktijk Roelofs

Zeer tevreden, goed geholpen. Vriendelijk.
Auto bevalt goed. Zou auto Siero ook aanbevelen.

Ford

Kuga

Ronald Tomassen

De aankoop van mijn A4 cabrio was al een zeer positieve ervaring, maar de service die we hebben ervaren in augustus toen de auto motor problemen kreeg in Zwitserland verdient alle lof. E.e.a. viel... De aankoop van mijn A4 cabrio was al een zeer positieve ervaring, maar de service die we hebben ervaren in augustus toen de auto motor problemen kreeg in Zwitserland verdient alle lof. E.e.a. viel nog onder de overeen gekomen Bovag garantie maar daarvoor moest de auto eigenlijk in NL gerepareerd worden. Repatriering van de Audi viel echter niet onder de ANWB dekking. We konden geen kant op... Frank Siro heeft hierop gracieus aangeboden om de kosten te vergoeden zoals e.e.a. in zijn eigen werkplaats gekost (e.e.a. was flink duurder in Zwitserland). Dit zonder gezeur en op basis van vertrouwen, maar vooral om ons te willen helpen en te compenseren (en volgens mij zonder dit zelf terug te krijgen van de Bovag). Dat maak je niet vaak mee in deze sector. Chapeau!!! Wij komen terug - al is het 150 km rijden vanuit Zaltbommel. Familie Tomassen

Audi

A4 Cabrio

Martijn

Niet bepaald de meest spectaculaire showroom en locatie, maar ik ben er wel uitstekend geholpen door Roy bij de verkoop. Leuk ook dat ze een persoonlijk filmpje maken van de auto, dat zie je niet zo... Niet bepaald de meest spectaculaire showroom en locatie, maar ik ben er wel uitstekend geholpen door Roy bij de verkoop. Leuk ook dat ze een persoonlijk filmpje maken van de auto, dat zie je niet zo vaak. Na aflevering bleek een bandenpechset niet aanwezig, deze werd netjes nagestuurd. De auto bleek na een tijdje een storing te hebben. Dit is onder garantie verholpen, gratis leen auto(otje) mee, allemaal prima!

Volkswagen

Passat GTE

Boxspringstudio.nl

Een goede ervaring dus en aan te bevelen bedrijf Ik heb een bedrijfsbus gekocht bij Roy.. super service!.. goed geholpen met een perfect resultaat.. inmiddels rij ik al enkele maanden.
Een goede ervaring dus en aan te bevelen bedrijf
Gr,
Boxspringstudio.nl

Opel

Movano

Janssen

Zeer positieve ervaring met team van jonge enthousiastelingen

Audi

A4 Avant