Mathieu Robert

Helemaal goed prima service.

2 volkswagens

transporters

De Loor

Zeer tevreden over de aankoop van onze BMW 5-serie. Bij drie garages een offertes opgevraagd en bij Auto Siero werd ik na mijn contactverzoek binnen 5 minuten gebeld en de proefrit ingepland. Zeer tevreden over de aankoop van onze BMW 5-serie. Bij drie garages een offertes opgevraagd en bij Auto Siero werd ik na mijn contactverzoek binnen 5 minuten gebeld en de proefrit ingepland.
Nog niet eerder meegemaakt bij welk bedrijf dan ook dat ik zo snel gebeld werd. Daarna kreeg ik een persoonlijk filmpje om een betere indruk te krijgen van de auto en de bevestiging van de proefrit. Dit alles gaf mij al een goed geval alvorens ik de proefrit ging maken. Van de andere garages hoorde ik 1 dag later wat. Bij aankomst stond de auto klaar voor de proefrit en hebben wij daarna ook de deal kunnen sluiten. Door het goede gevoel bij de auto en het bedrijf hebben wij de andere twee autos ook niet meer bekeken.
Mijn complimenten voor jullie bedrijf

Bmw

5 serie

Marco Weijs

Na tijdje zoeken mooie jaguar xe 2018 met weinig km's gevonden bij Auto Siero. Wel stukje aanrijden maar moeite waard. Was er vlot uit met Edwin, die de auto keurig opleverde. Prettig contact en... Na tijdje zoeken mooie jaguar xe 2018 met weinig km's gevonden bij Auto Siero. Wel stukje aanrijden maar moeite waard. Was er vlot uit met Edwin, die de auto keurig opleverde. Prettig contact en welkom gevoel. Voor mooi jong gebruikt zeker een aanrader!

Jaguar

Xe 2.0D

Roy Doyer

Oké heeft u even....via mijn neef Sebastiaan ben ik in contact gekomen met autobedrijf Siero. Hij verzorgt er alle foto’s van de auto’s die door Siero worden aangeboden. Het is op afstand, ik woon... Oké heeft u even....via mijn neef Sebastiaan ben ik in contact gekomen met autobedrijf Siero. Hij verzorgt er alle foto’s van de auto’s die door Siero worden aangeboden. Het is op afstand, ik woon in Maassluis hetgeen ongeveer 200 km rijden is, zeer prettig zaken doen. Met Frank Siero heb ij een lang contact gehad mede door mijn wispelturigheid mbt aanschaf van een bedrijfsauto. Mijn wensenpakket was groot en Frank had niet voor mij de juiste auto staan. Wel zag ik op internet een Peugeot Expert die aan mijn wensen voldeed. Frank heeft toen de bemiddeling gedaan tegen een vergoeding en heeft de auto bij de andere dealer gecontroleerd. Hij gaf groen licht en me verzekerd van een goede aankoop. Nietis minder waar, ik ben bijzonder blij met mijn aankoop. De volledige financiele afhandeling verliep vlotjes en ik kreeg ook nog een goede inruilprijs voor mijn oude auto. Siero bewijst dat een auto kopen op afstand echt wel kan en mede door de inzet van Frank en zijn collega’s is autobedrijf Siero een uiterst betrouwbare partner op gebied van bedrijfs en personenauto’s. Ga vooral zo door !!
Ben jij die dit leest op zoek naar een nieuwe auto? Neem vooral contact op met Siero want zij zijn TOP !!

Peugeot

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Citroen

Picasso C4

Marcel

Inmiddels bijna een jaar verder met mijn bij Auto Siero aangekochte auto en ik rijd er uiterst tevreden mee rond. Tijdens de verkoop al begrepen van hen dat ze het onderhoud ook konden verzorgen.... Inmiddels bijna een jaar verder met mijn bij Auto Siero aangekochte auto en ik rijd er uiterst tevreden mee rond. Tijdens de verkoop al begrepen van hen dat ze het onderhoud ook konden verzorgen. Ruimschoots voor de APK verliep namen zij telefonisch contact op of ik een afspraak wilde inplannen om de onderhoudsbeurt en APK uit te voeren. Afspraak telefonisch gemaakt en deze werd keurig per mail bevestigd. Op de dag zelf kreeg ik een gratis (!) leenauto(tje) mee. In de ochtend werd mijn auto bekeken en een offerte opgesteld, deze kreeg ik via whatsapp (handig!) toegestuurd en er gevraagd om mijn akkoord. Prettig om exact te weten waar je aan toe bent voordat ergens aan begonnen wordt. Diezelfde dag kon ik de auto weer ophalen: aanzienlijk goedkoper dan mijn vorige garage en ik kon de auto ook nog eens schoon mee naar huis nemen!
Bij Auto Siero weten ze wat betaalbare service is. Prima adres om een auto te kopen, maar ook om te onderhouden.

Audi

A3

WB

Eerste ervaring. Positief, ook in vergelijking met andere bedrijven. Komt betrouwbaar over en maakt dat ook waar. Afspraken worden nagekomen. Aflevering prima. Garantiepuntjes worden voortvarend en... Eerste ervaring. Positief, ook in vergelijking met andere bedrijven. Komt betrouwbaar over en maakt dat ook waar. Afspraken worden nagekomen. Aflevering prima. Garantiepuntjes worden voortvarend en correct opgepakt. Waardering! Als dit zo blijft (er is geen aanleiding tot twijfel, maar de ervaring is nog maar kort ;-) ), hebben ze echt een topbedrijf.

Volkswagen

Sharan

Arno Spiegels

Auto Siero heeft bij mij een zeer goede indruk achter gelaten.
De garage is al zijn beloftes nagekomen.
Auto Siero heeft bij mij een zeer goede indruk achter gelaten.
De garage is al zijn beloftes nagekomen.
Als ik weer eens een andere auto ga kopen zal ik zeker met deze garage contact opnemen, ook al moet ik 2 uur rijden om bij deze garage te komen.

Omdat ik iets verder weg woon hadden we afgesproken dat als er iets aan de auto zou zijn ik dit, in samen spraak met auto Siero, bij een garage in de buurt kon laten maken.
Auto Siero zou dan de kosten betalen.

Laat dit nu het geval zijn met een veiligheidsklepje van het gas.
Zonder problemen is dit gemaakt door een dealer bij mij in de buurt en de kosten zijn gewoon, zoals afgesproken, betaald door Auto Siero.

Dat noem ik nu betrouwbaar met een perfecte service.

Volvo

xc90