Hans Meiberg

Zeer nette behandeling tijdens de koop en ook met de aflevering.
Zeer nette behandeling tijdens de koop en ook met de aflevering.
Tweede keer dat ik er een auto heb gekocht en ga zeker weer eerst daar kijken wanneer ik een andere auto wil kopen. Hopelijk duurt dat nog wat jaartjes net zoals bij mijn vorige auto.

renault

captur

John

Erg goede ervaring mee. nemen de tijd en leggen alles netjes uit

Volvo en Citroën

Xc60 & c1

Bart

Ik zou dit bedrijf zeker aanraden. Duidelijke uitleg van begin tot het einde van de koop.

Toyota

Yaris

Jan Pruis

Na telefonisch contact, een proefrit gemaakt met de bestelde auto,
keurig volgens afspraak, zo ook de daarna afgesproken oplevering.
Vriendelijk en keurig geholpen.

Toyota

C-HR

Nick Ligthart

Goede en snelle service.

Citroën

C4 Cactus

Wij waren op zoek naar een bedrijfswagen. Bij Siero nemen ze de tijd om je te helpen en bovendien zijn ze eerlijk.

Peugeot

Expert

M.P. van Buuren

Auto Siero is een eerlijk, betrouwbaar bedrijf. Dat ontdek je juist als er iets mankeert aan de net gekochte occasion, terwijl niemand dit kon voorzien, ook auto Siero niet, Dan leer je elkaar pas... Auto Siero is een eerlijk, betrouwbaar bedrijf. Dat ontdek je juist als er iets mankeert aan de net gekochte occasion, terwijl niemand dit kon voorzien, ook auto Siero niet, Dan leer je elkaar pas echt kennen! In dat opzicht kan ik auto Siero bij iedereen aanbevelen. Ze stoppen pas als alles is opgelost en jij als klant helemaal tevreden bent!
Auto Siero kiest niet voor winst op korte termijn, maar investeert in een goede relatie met de klant en dat betaalt zich op termijn drie-dubbel uit want tevreden klanten komen terug en zijn een 'rijdende reclame'.

Mitsubishi

Outlander II

Dick Bredewout

Hebben keurig een auto gevonden volgens mij zoek opdracht top 👍

Volvo

XC60

Johan

Zeer vriendelijk.behulpzaam.ruime keus uit auto,s. Top aflevering

Volvo

V 50 sport

Superstroopwafel.nl

Zeer positieve ervaring. Vanaf het eerste telefonische contact tot de aflevering. Zeer deskundig maar vooral duidelijk. Komt afspraken correct na. Heel betrouwbaar.

VW

Caddy