Teunis

We zijn ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze auto. Het contact verliep goed en de auto is netjes afgeleverd. Ook hebben we een filmpje ontvangen toen de auto klaar was voor levering, dit... We zijn ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze auto. Het contact verliep goed en de auto is netjes afgeleverd. Ook hebben we een filmpje ontvangen toen de auto klaar was voor levering, dit was top!

Opel

Astra

Paul Laanstra

Helemaal prima 👍

Skoda

Karoq

Henk Minkjan

Onze derde auto hier gekocht, nette/mooie auto's, zeer vriendelijke gasten.

Volkswagen

Zeer goed

Volkswagen

Golf

Van Hensbergen

Niets anders dan prettig en zoals meerdere klanten reeds vermelden “transparant” . Er moest wat onderhoud plaatsvinden en dat gebeurde bij Martijn in hun werkplaats. Aardige mensen ook daar en zeker... Niets anders dan prettig en zoals meerdere klanten reeds vermelden “transparant” . Er moest wat onderhoud plaatsvinden en dat gebeurde bij Martijn in hun werkplaats. Aardige mensen ook daar en zeker vakbekwaam.

A4

Chantal

Professioneel, snelle levering & goede service

D. Van Altena

Positieve ervaring bij auto Siero. Snelle reacties en duidelijk en transparant in de communicatie.

A3 e- tron

Hendrik

Super bedrijf reageren snel en duidelijk! Voor aflevering zagen ze barstje in voorruit en er werd gelijk nieuwe voorruit geplaatst. Ze hebben auto keurig netjes afgeleverd en duidelijke uitleg... Super bedrijf reageren snel en duidelijk! Voor aflevering zagen ze barstje in voorruit en er werd gelijk nieuwe voorruit geplaatst. Ze hebben auto keurig netjes afgeleverd en duidelijke uitleg gegeven.

Bmw x5

Hybride