Paul schijven

Zeer goede ervaring bij de aankoop van mijn auto

Audi

A4

Fam de groot

We waren toe aan een nieuwe auto en onze vorige auto kwam ook bij auto siero vandaan. Aangezien we een groot gezin zijn moesten we ook een grote auto hebben. Deze auto was net binnen bij auto siero... We waren toe aan een nieuwe auto en onze vorige auto kwam ook bij auto siero vandaan. Aangezien we een groot gezin zijn moesten we ook een grote auto hebben. Deze auto was net binnen bij auto siero en na een telefoontje konden we de volgende dag de auto komen bekijken volgens alle Corona restricties. Net als de vorige keer duidelijke afspraken gemaakt voor aflevering en alle afspraken zijn nagekomen. Net als de vorige keer toen we onze auto daar kochten. We kregen een prima inruil prijs voor onze oude auto. Het contact via whatsapp ging vlot en elke vraag werd snel beantwoord. Al met al weer een top ervaring met auto siero.

Citroën

C4 grand Picasso

Sebastiaan

Wederom een ontzettend leuke ervaring! Na de prettige ervaring bij de vorige aanschaf teruggekomen bij Auto Siero voor opnieuw een auto.

Mede door de goede communicatie en het leuke...

Mede door de goede communicatie en het leuke contact was het snel klaar en ben ik wederom geslaagd voor een nieuwe auto! Een video van de auto, perfect gepoetst en helemaal als nieuw is een echte kracht van Auto Siero!

bmw

1 serie

CoolGray design

Betrouwbaar en professioneel

Mercedes

A-klasse

Rackspace

Zeer persoonlijk adequaat en klantvriendelijk

Mercedes

C 350 e

Annely

Subliem! Frank had de auto gepresenteerd middels een video en ik werd meteen enthousiast! Leuke vorm van presentatie en het leek me net een auto voor mij. Na proefrit was de keuze snel gemaakt en... Subliem! Frank had de auto gepresenteerd middels een video en ik werd meteen enthousiast! Leuke vorm van presentatie en het leek me net een auto voor mij. Na proefrit was de keuze snel gemaakt en wat een topservice! Auto werd aan huis afgeleverd!

Lancia

Ypsilon

Jancko Bakelaar

Wat een fijne aankoop hebben wij digitaal mogen doen. Roy heeft onze vragen die wij hadden beantwoord en de auto werd netjes afgeleverd inclusief de afspraken die we hadden gemaakt. Dit bedrijf is... Wat een fijne aankoop hebben wij digitaal mogen doen. Roy heeft onze vragen die wij hadden beantwoord en de auto werd netjes afgeleverd inclusief de afspraken die we hadden gemaakt. Dit bedrijf is transparant en bied goede service.

Volkswagen

Passat

Marinka van dijk

Ik heb de koop van mijn auto als heel prettig ervaren bij auto Siero! Heel betrouwbaar en klantvriendelijk!
Ik zou zeker nogmaals bij auto Siero komen voor een onderhoudsbeurt of een aankoop van een auto!

Fiat

500 C

Joey Van de gevel

Top bedrijf super vriendelijke mensen en goeede afhandeling met verkoop!

Opel

Astra

Gerrit

Zeer prettige ervaring, goed geholpen door de vriendelijke medewerkers.

Renault

Megane Estate