Auto Siero

Auto Siero Ook benieuwd naar feedback over de webshop Auto Siero? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company675
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Auto Siero met 9.3/10. Gebaseerd op 675 ervaringen.

Gerrit
Goed (8/10)
Gerrit

Renault

Clio Estate

Score voor Auto Siero:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en erg vriendelijk.

Koen

In een plezierige setting, zijn wij op een goede en deskundige manier aan een nieuwe auto geholpen bij auto siero. de mensen daar nemen de tijd om jouw wensen goed op een rijtje te hebben en zorgen vervolgens voor een passend aanbod. wij zijn dan ook zeer te spreken over auto siero en komen hier zeker terug als we nog eens een nieuwe wagen nodig hebben.

Wolf Glas en Kozijnen
Wolf Glas en Kozijnen

Fiat

fiorino

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Siero is een open en eerlijk bedrijf waar je zo binnen kan lopen..
service en auto's zijn goed..
fijne ervaring gehad met roy, hij heeft ons goed geholpen.

Arjan Rekveld
Arjan Rekveld

Opel

Astra sports tourer

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer klantvriendelijk en warm onthaal..
afspraak is afspraak geldt zeer zeker voor siero. met veel plezier via hen onze huidige auto aangeschaft.

Bert

Prettige behandeling, twee afgesproken auto's stonden klaar. duidelijke uitleg..
eigen oude volvo ingeruild en kreeg daar een merk-trekhaak voor. ook lekker koffie trouwens.

Harald Versteegh

Auto siero is een prettig bedrijf om zaken mee te doen. zoals afgesproken wordt de auto ook afgeleverd en daags voor het afhalen ontving ik een filmpje persoonlijk gericht met daarin de auto gefilmd en de aandacht punten toegelicht. helemaal goed.

fam de Jong

Na een kleine zoektocht op het internet kwamen we uit bij auto siero. hier stonden meerdere auto's die we online hadden gezien en na een uurtje rijden kwamen we aan in kraggenburg. bas was de verkoper die ons hielp en direct was het goed. we houden niet van die commerciële opdringerige verkopers en dat was bas zeker niet. na een testrit hoefden we eigenlijk niet meer verder te kijken en besloten we de auto te kopen. de auto werd perfect afgeleverd, bijna als nieuw. alles erop en eraan. erg leuk vonden we de sneak preview wat we ontvingen van onze auto een dag voordat we de auto konden halen. we hopen hier ook een volgende keer weer te slagen!.

Kampri
Kampri

Renault

Megane

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Had de vraag uitgezet, voor een megane met weinig kilometers. heren siero hebben een mooie gevonden. top!!.

Zeilmakerij Romkema

VW

New Beetle Cabrio

Score voor Auto Siero:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professional and easy to talk to. i am very satidfied with the service provided.

Bedrijfsinformatie

Onze auto’s zijn perfect dealer onderhouden, vaak afkomstig van 1e eigenaar en de volledige (service)historie van de auto is bekend.

Wij worden niet geremd door landsgrenzen door middel van onze eigen importservice.
Adres
Walstraat 6