Auto Siero

Auto Siero Ook benieuwd naar feedback over de webshop Auto Siero? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company708
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Auto Siero met 9.3/10. Gebaseerd op 708 ervaringen.

D. Weis

Op zoek naar een andere auto kwam ik bij auto siero terecht. na wat op internet over dit bedrijf te hebben gelezen toch besloten om de reis naar kraggenburg te maken. eenmaal daar werdt ik goed ontvangen met een uitstekend bakje koffie. en ook de kinderen hebben wat te drinken gekregen.in de eerste instantie gekeken naar een renault scenic. helaas bleek deze geen 7zitplaatsen te hebben dus door naar de 2de op het lijstje. de zafira was meteen raak. een auto zoals je hem graag wilt hebben en in uitstekende staat. .
de aflevering duurde even i.v.m. het rdw, maar dat was snel vergeten toen hij eenmaal afgeleverd was. .
na de vakantie nog even terug geweest met een paar puntjes van aandacht en dat is naar volle tevredenheid opgelost..
mijn specíale dank gaat uit naar het hele team van auto siero. en in het bijzonder roy siero. .
roy bedankt voor de fijne contacten en hopelijk zien we elkaar niet eerder weer dan dat deze auto vervangen zal worden..
ga zo door??.

Havens
Havens

Volvo

V40

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service, goed contact. eerlijk.

Niels
Niels

Alfa Romeo

Mito 1.4T

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben hier zeer goed behandelt. de beloftes zijn allemaal zelfs boven verwachting waargemaakt. ze hebben er zonder extra kosten nieuwe remblokken opgezet.

Bruinsma

Ontvangen door een spontane roy siero en de lieftallige honden. hij heeft ons uitgebreide informatie gegeven over de door ons uitgezochte auto. we kwamen al snel tot een overeenkomst. daarna werd alles snel en duidelijk geregeld. toen de auto klaar was om opgehaald te worden kregen we nog een leuk filmpje toegestuurd.

Klaas Riesebosch
Klaas Riesebosch

Audi A4

Avant

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tot nu toe zijn we zeer tevreden over de afhandeling van onze nieuwe auto.

de lang henk

Opel

Astra sports tourer

Score voor Auto Siero:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele fijne vriendelijke mensen..
zaak is netjes..
mooie auto's..
goede service.

T.J. Tuinstra
T.J. Tuinstra

Volvo

V60

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer correct en vriendelijk. doen wat ze beloofd hebben. en je kunt altijd bij ze terecht.

Arnoud Herbert
Arnoud Herbert

Opel

Insignia Sports tourer

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige relaxte sfeer, duidelijke communicatie, scherpe prijzen, gewoon prima.

Arne
Goed (8/10)
Arne

Renault

Clio

Score voor Auto Siero:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede prijs-kwaliteit. aflevering van de auto helemaal top!.

Bedrijfsinformatie

Onze auto’s zijn perfect dealer onderhouden, vaak afkomstig van 1e eigenaar en de volledige (service)historie van de auto is bekend.

Wij worden niet geremd door landsgrenzen door middel van onze eigen importservice.
Adres
Walstraat 6