Prettige ervaring, netjes geholpen. Geen gladde verkooppraatjes maar reëel verhaal. Auto met keurige onderhoudshistorie en netjes afgeleverd.

Landrover

Discovery Sport

Nette auto's, goede prijs en zeer klantvriendelijk

Audi

A4 Avant

Hartman

Goede service. Goede prijzen en vriendelijk personeel.

Nissan

Qaishqai Tekna

Harm Haringa

Prettig bedrijf..auto stond er als nieuw bij..super afgeleverd ,voor de 2de keer auto gekocht ! Top!

Vw

Super!

BMW

X3

Mohamed

Zeker top bedrijf om aan te raden klasse heren!

Volvo

V40

Op zoek naar een 7zitter Auto Siero bezocht, ze hadden verschillende modellen staan die we hebben bekeken. In 2 ervan hebben we een proefrit gemaakt. Contact met verkoper verliep heel prettig... Op zoek naar een 7zitter Auto Siero bezocht, ze hadden verschillende modellen staan die we hebben bekeken. In 2 ervan hebben we een proefrit gemaakt. Contact met verkoper verliep heel prettig tijdens bezoek en daarna via Whatsapp de deal rondgemaakt.
Levering verliep redelijk snel, service was daarbij erg uitgebreid (incl. bovag, beurt en re-stylen waar nodig).
Helaas moest ik nog wel twee keer terugkomen. Eenmaal met een trilling die veroorzaakt werd door een aircoslang die niet goed vastzat. En één keer ivm een olielekkage, veroorzaakt door een niet goed gemonteerd oliefilter. Beide keren wel prima ge- en verholpen. Ook hier verliep het contact zeer prettig en was de service erg goed.

Citroën

Grand C4 Picasso

B. Wever

Vriendelijk, professioneel en scherp geprijsd

Volvo

V40

Sloothaak

Professioneel en zeer klant vriendelijk bedrijf.
alle auto's staan er tip top bij!

opel

vivaro