Vof Vacando

Snelle schade afhandeling, trage facturering

Tijdelijke buurman

Lean

Super bedrijf. Fijne service en de auto ziet er weer tip top uit.

Via fixico

Heel fijne communicatie met medewerkers en een zeer goed eindresultaat.
Ziet er weer als nieuw uit..

Prima goede service en eind resultaat

Was bij mij al bekent

Binnen een dag kreeg ik een scherp geprijsde offerte. Kon de auto binnen een week brengen. De reparatie zelf duurde 3 dagen en gedurende die periode kreeg ik een gratis vervangende auto mee... Binnen een dag kreeg ik een scherp geprijsde offerte. Kon de auto binnen een week brengen. De reparatie zelf duurde 3 dagen en gedurende die periode kreeg ik een gratis vervangende auto mee (uiteraard zijn de benzinekosten wel voor eigen rekening). Op de 3e dag kreeg ik tussen de middag een telefoontje dat de auto klaar was. Keurig netjes gerepareerd en door de wasstraat gereden. De prijs die ik heb betaald was conform de offerte.

Via Internet, de site fixico.nl

Joyce Visser

Later op d avond contact gezocht via d app. Dochter was aangereden en moest na 3 dgn weer naar t buitenland.
Mocht d volgende morgen vroeg komen, na wat bellen met wederzijdse verzekeringen zijn ze begonnen en iid d auto was na 2 dgn klaar om naar Duitsland terug te gaan. SUPER FIJN !!!!!!!

goolgle

André

Zeer goede ervaring. Duidelijkheid in offerte en werkzaamheden. Binnen 2 dagen i.p.v. uiterlijke 3 dagen klaar én gratis vervangend vervoer.

Fixico.nl

Bos