Twee schades tegelijkertijd laten repareren. Er is niets meer van te zien en de prijs was erg netjes. Ook vervangend vervoer was goed geregeld en de afspraken zijn goed nagekomen. Personeel is ook... Twee schades tegelijkertijd laten repareren. Er is niets meer van te zien en de prijs was erg netjes. Ook vervangend vervoer was goed geregeld en de afspraken zijn goed nagekomen. Personeel is ook vriendelijk.

Via Fixico

G.S.M. van Velzen

Vakkundig, snel, soepel, komen afspraken na.

Aanbeveling van kennis

Alles is bij het uitdeuken en spuiten prima in orde gemaakt.

Hoe heeft u dit bedrijf gevonden?

Op aanraden van vrienden, die ook goede ervaringen met dit bedrijf hebben gehad.

Sascha

Aardig, goed in hun werk, goede prijs

Via fixico

Ph. Vellekoop

Het lijkt ons een goed bedrijf, kleine opzet, maar zover ik het kan beoordelen goed werk verricht. Prijsstelling is goed, begrijpen dat wanneer een bedrijf zoals dit mee doet aan een tender van een... Het lijkt ons een goed bedrijf, kleine opzet, maar zover ik het kan beoordelen goed werk verricht. Prijsstelling is goed, begrijpen dat wanneer een bedrijf zoals dit mee doet aan een tender van een bepaalde website waarbij het voor een groot deel draait om prijs, het marginaal wordt als er ook nog een auto moet worden meegegeven als vervangend vervoer. omdat ik in de buurt van dit bedrijf woon, heb ik er voor gekozen geen vervangend vervoer te gebruiken. lakpotje mee gekregen, attent. minpunt is dat ik nog steeds op de factuur zit te wachten, wel betaald.

internet Fixico

Voor de tweede keer schade, maar gelukkig is daar autoschade Goudswaard. Direct prijsopgaaf en snelle en nette afhandeling van de schade.

Via internet.

Vof Vacando

Snelle schade afhandeling, trage facturering

Tijdelijke buurman

Lean

Super bedrijf. Fijne service en de auto ziet er weer tip top uit.

Via fixico

Heel fijne communicatie met medewerkers en een zeer goed eindresultaat.
Ziet er weer als nieuw uit..

Prima goede service en eind resultaat

Was bij mij al bekent