Eddy de Kong

Eerlijk en betrouwbaar. Ook na aflevering niet weglopen voor zaken die niet kloppen maar gewoon oplossen. Zeer tevreden over Hans zijn advisering en zijn prettige persoonlijkheid.

Ard

Prettig contact, goede auto, prima service

Hans Stoffel

Tijdens mijn zoektocht naar een youngtimer via gaspedaal.nl bij Hans Coops terechtgekomen. Lang verhaal kort: Vanmiddag mijn "nieuwe" Volvo V50 T5 op mogen halen. Vanaf het eerste contact bijzonder... Tijdens mijn zoektocht naar een youngtimer via gaspedaal.nl bij Hans Coops terechtgekomen. Lang verhaal kort: Vanmiddag mijn "nieuwe" Volvo V50 T5 op mogen halen. Vanaf het eerste contact bijzonder vriendelijk en relaxed geholpen, het gevoel was meteen goed. Geen pushende verkoper, goede auto's en heldere afspraken. Auto is meer dan netjes afgeleverd.

Wilbert Leering

Echt top. We hebben een geweldige XC70 gekocht. De service na aanschaf, de extra dingen die wij nog op de auto wilden hebben, werden keurig geregeld. Een aanrader!

Hans heeft mij aan een uitstekende Volvo geholpen. De auto werd keurig volgens afspraak opgeleverd en na 1,5 jaar ben ik nog geen enkele verrassing tegengekomen. Ik ben vriendelijk ontvangen en... Hans heeft mij aan een uitstekende Volvo geholpen. De auto werd keurig volgens afspraak opgeleverd en na 1,5 jaar ben ik nog geen enkele verrassing tegengekomen. Ik ben vriendelijk ontvangen en ontspannen te woord gestaan, ook telefonisch. Kortom, een betrouwbaar en eerlijk autobedrijf waar ik sowieso terug kom en daarom ook aanraad voor o.a. de betere en specialere Volvo modellen.

Ruim een jaar geleden een Peugeot 307CC gekocht, niet echt een koopje maar daar heb je dan wel een zeer mooie cabrio voor met slechts 42.000 eerlijke kilometers op de teller. Onlangs problemen met... Ruim een jaar geleden een Peugeot 307CC gekocht, niet echt een koopje maar daar heb je dan wel een zeer mooie cabrio voor met slechts 42.000 eerlijke kilometers op de teller. Onlangs problemen met de auto gehad, de distributieriem bleek defect en moest samen met de waterpomp worden vervangen. Was ruim buiten de garantieperiode van 3 maanden, maar desondanks ben ik toch grotendeels schadeloos gesteld door Hans, Top!!

Heel fijne ervaring, op prettige wijze geholpen aan mooie V70 youngtimer. Betrouwbaar bedrijf, auto wordt in zeer goede staat afgeleverd, Hans steekt er veel werk in.

Goed. Ik werd echt prima geholpen. Ik kreeg goede uitleg en een goed product. Nu hopen dat ik veel plezier ga hebben van mijn nieuwe aanwinst!

Zeer net autobedrijf. Auto's worden uitgebreid online beschreven en kloppen ook wanneer je de auto ziet. Prettige mensen in de omgang.

Prima bedrijf zeer betrouwbaar en een echte aanrader!!
Auto's zijn van zeer goede kwaliteit.