ALMN

Steve

Heel goede ervaringen. Lease al 8 jaar bij almn
Heb eigenlijk nooit contact; dit betekent dat er geen problemen zijn geweest.
Je hebt het idee dat het je eigen auto is.

Bruno 46

Goede ervaring, wel contact maar niet overbodig, alleen het noodzakelijke, beurten, schades,km standen, vragen over tevredenheid , onlangs ook contract verlengd met 2 jaar(geen probleem).

Deze is goed, niets op aan te merken

Sascha

Prima persoonlijk contact wanneer nodig.

Vooralsnog is de ervaring prima, dit is gebaseerd op de aanvraag procedure die zonder problemen is verlopen. Er zijn nog geen andere ervaringen.

Fijn toegankelijke en vriendelijk personeel. Voelt heel persoonlijk en meedenkend, ook wanneer persoonlijke situaties veranderen.

Ik heb weinig contact met de maatschappij. Niet meer dan nodig was om het contract aan te gaan. Dit is keurig geregeld. We zijn nu 2 jaar onderweg. Nooit niets meer gehoord. Ook niet tijdens de... Ik heb weinig contact met de maatschappij. Niet meer dan nodig was om het contract aan te gaan. Dit is keurig geregeld. We zijn nu 2 jaar onderweg. Nooit niets meer gehoord. Ook niet tijdens de energie inflatie of het nog goed gaat en of er maatwerk nodig is. Ik heb alles kunnen opvangen maar er zijn er ook (aanname) die dat niet hebben gekund.

Eerlijk en vertrouwf.