ALMN

1992 beoordelingen

1992 Reviews

Vertrouwde, vriendelijke, paraat staande leasemaatschappij met service hoog in het vaandel. Ik zocht naar een leasemaatschappij. Na verschillende telefoontjes, bezoeken, mailtjes bij verschillende... Vertrouwde, vriendelijke, paraat staande leasemaatschappij met service hoog in het vaandel. Ik zocht naar een leasemaatschappij. Na verschillende telefoontjes, bezoeken, mailtjes bij verschillende bedrijven. Kwam ik uit bij ALMN. Zij kwamen voor mij het meest vertrouwd over. Ik ben begonnen met een occasion private lease, en kort daarna een nieuwe (elektrische) lease waar ik tevreden mee ben. Afhandelingen, afspraken, en informatie word eerlijk en vriendelijk beantwoord. 10/10

Prima, als ik vragen heb, worden deze vlot beantwoord.

Ton Augustinus

Tot nu toe weinig contact met ALMN. Contact wat er is geweest heb ik als plezierig en zeer klantvriendelijk ervaren.

Fijn contact, correcte service, je weet waar je aan toe bent.

Esther

Snel geholpen,duidelijk als ik een vraag heb. De app ideaal voor alle info en contact mogelijkheden .

Goed, vriendelijk, goed geregeld

Prima maatschappij. Geen klachten

Karin

Ik ben bezig met een nieuwe leaseauto en heb veel problemen gehad om op de site in te kunnen loggen waarop je een nieuwe auto kunt samenstellen. Dat duurde best lang (een paar wekend) voordat dit... Ik ben bezig met een nieuwe leaseauto en heb veel problemen gehad om op de site in te kunnen loggen waarop je een nieuwe auto kunt samenstellen. Dat duurde best lang (een paar wekend) voordat dit goed werd opgepakt door ALMN. Nu lopen de contacten wel naar tevredenheid.

Harmen

Bij ALMN zit je gewoon goed, je bent geen nummer en wordt snel geholpen!