ALMN

1992 beoordelingen

1992 Reviews

Gerard Koning

Afgelopen jaar heb ik geen contact gehda.
In het algemeen uitermate correct en vrindelijk.

Snelle en deskundige reactie

Erwin T.

Ik heb beperkt contact met ALMN.
Toevallig in verband met een schadegeval recentelijk contact gehad. Mijn ervaring daarbij was zeer positief: snelle hulp, duidelijke antwoorden.
Ook zo...
Ik heb beperkt contact met ALMN.
Ook zo in verband met mijn nieuwe contract vanaf 28.03.2024: flexibele organisatie wat betreft inleveren huidige auto enz. Gewoon fijne organisatie.

Daisy

Er is altijd laagdrempelig contact met ALMN. Er wordt meegekeken en meegedacht met je persoonlijke wensen en mogelijkheden.

Tevreden , Concreet , Duidelijk .

Klant vriendelijk staan je netjes te woord
Had schade aan auto kreeg gelijk antwoord en door verwezen waar schade behandeld kon worden

Prima ervaring

van Boxtel

Ik heb vrij weinig contact met de leasemaatschappij, maar heb daar vooralsnog ook geen reden voor. De auto werkt prima, kan zelf mijn onderhoud of reparaties inplannen, de beschikbare app geeft... Ik heb vrij weinig contact met de leasemaatschappij, maar heb daar vooralsnog ook geen reden voor. De auto werkt prima, kan zelf mijn onderhoud of reparaties inplannen, de beschikbare app geeft meestal voldoende support.

Menno

Alleen maar positieve ervaringen: snelle, duidelijke en persoonlijke reacties. Geen verassingen gehad na alweer drie van de vijf contractjaren en een fijne auto.