ALMN

1992 beoordelingen

1992 Reviews

Henk Kwakernaak

Door goede contacten met de accountmanager en de binnendienst, ervaar ik goede ondersteuning op het gebied van wagenparkbeheer

Ik ben een tevreden leaserijder.

Alles netjes geregeld.

Adequate maaschappij, doet wat ze zegt en snel, erg prettig dus

Charel van Ommeren

Als een flexibele partner. Denkt pragmatisch mee in de veranderende wereld van mobiliteit.

Filipe do Carmo

Mijn algemene ervaring met ALMN kan het best worden samengevat als uitermate positief en bevredigend.
Een van de meest opvallende aspecten van onze samenwerking met ALMN is de consistente hoge kwaliteit van hun service. Vanaf het allereerste contact tot aan de huidige dag, heeft ALMN ons altijd voorzien van een uitstekende dienstverlening. Het begint al bij de selectie van voertuigen, waarbij ALMN een breed scala aan opties biedt die voldoen aan onze specifieke behoeften en budgettaire eisen. De medewerkers van ALMN hebben ons altijd deskundig geadviseerd en geholpen bij het maken van de juiste keuzes.
Wat de service van ALMN echt onderscheidt, is hun professionele en vriendelijke benadering. Elke medewerker waarmee we in contact zijn gekomen, heeft ons altijd met respect en hoffelijkheid behandeld. Ze hebben aandacht voor detail getoond en hebben ons nooit het gevoel gegeven dat onze vragen of verzoeken te veel waren. Dit soort klantgerichtheid is tegenwoordig niet vanzelfsprekend, en het wordt zeer gewaardeerd.

Snel bereikbaar en adekwate oplossing

Eskos

Goed, staan voor je klaar

Gerrit Lolkema

Ik ben al verschillende jaren klant bij Almn. Dit tot grote tevredenheid. Contact is altijd prettig en er wordt actief meegedacht vanuit Almn.