ALMN

1978 beoordelingen

1978 Reviews

Ik word totaal ontzorgd bij incidentele problemen met de leaseauto. Goed voorbeeld was enkele maanden geleden toen er een spijker in de wang van mijn band zat. Helaas had de dealer niet de juiste... Ik word totaal ontzorgd bij incidentele problemen met de leaseauto. Goed voorbeeld was enkele maanden geleden toen er een spijker in de wang van mijn band zat. Helaas had de dealer niet de juiste banden op voorraad en er waren geen vervangauto's beschikbaar. ALMN heeft meteen actie ondernomen en bij een dichtbijzijnde autoverhuurder een vervangende auto voor me geregeld. Dat is top service als je het mij vraagt.

Rini Smits

Fijne organisatie met persoonlijke aandacht.

enqeute is veel te lang

Prima , in het begin van het jaar onvriendelijk behandelt door een van de medewerkers, auto gestript Audi a1 meerdere malen, goed opgepakt door leidinggevende

Juliën van der Slikke

Luisteren goed naar de behoefte en komen dan ook met een passend voorstel. Mooi daarbij is dat het niet alléén 'verkopen' is, maar dat ook de tijd daarna de contacten blijven... Luisteren goed naar de behoefte en komen dan ook met een passend voorstel. Mooi daarbij is dat het niet alléén 'verkopen' is, maar dat ook de tijd daarna de contacten blijven doorgaan.

Goed, nagegoeg geen contact.

Vriendelijke, snelle service.

Prima ervaring, doet wat er van wordt verwacht

S

Goed, vast aanspreekpunt, vlot bereikbaar per mail en telefonisch.
Gaan steeds op zoek naar een correcte, snelle oplossing voor een probleem.
Fijne dienstverlening.

Prima, perfecte overzicht en goed contact