ALMN

1992 beoordelingen

1992 Reviews

Barend van Doorn

Een prettige en deskundige organisatie om mee samen te werken, alles gewoon goed geregeld

L. Mattijssen

ALMN is een fijne leasemaatschappij. Ik heb afgelopen jaar best wat mankementen gehad met mijn auto. Op ieder moment stonden ze voor mij klaar met vervangend vervoer, contact met de garage, hulp... ALMN is een fijne leasemaatschappij. Ik heb afgelopen jaar best wat mankementen gehad met mijn auto. Op ieder moment stonden ze voor mij klaar met vervangend vervoer, contact met de garage, hulp onderweg en samen hebben we daar het best haalbare uitgehaald. Ik zou ALMN zeker aanraden!

Els

Ik lease een hele fijne betrouwbare auto van ALMN. De app werkt perfect.

Goed, alleen contracten worden niet nagekomen ( kan ook aan mijn werkgever liggen ( aantal jaren en kilometers ruim overschreden ).

Remco

Er moesten wat herstelwerkzaamheden verricht worden aan de bedrading van het voertuig. Een merkdealer had hiervoor een prijsopgave gedaan; hier stonden meerdere werkzaamheden op die niet verricht... Er moesten wat herstelwerkzaamheden verricht worden aan de bedrading van het voertuig. Een merkdealer had hiervoor een prijsopgave gedaan; hier stonden meerdere werkzaamheden op die niet verricht hoefden te worden. 500 euro is sowieso absurd duur voor het solderen van 4 speakerdraden. ALMN trok zich niets aan van mijn opmerkingen. Een erg teleurstellende houding.

Loyaal richting merkdealer

Betrokken en vriendelijke leasemaatschappij, waarbij ik mij echt klant voel. Open en eerlijk. Goede en heldere voorwaarden en afspraken.

A.R.

Fijne leasemaatschappij die er voor je is en met je meedenkt wanneer dat nodig is. Vriendelijke en betrokken medewerkers die je deskundig adviseren.

Mijn ervaring is positief.
Altijd zeer goed en netjes behandeld.

Geen bijzonderheden

Gerdjan Bronkhorst

Prima ervaring. Fijn was het moment van aflevering van de auto. Verder een prima samenwerking met garage de Waal.