ALMN

1978 beoordelingen

1978 Reviews

Remco

Er moesten wat herstelwerkzaamheden verricht worden aan de bedrading van het voertuig. Een merkdealer had hiervoor een prijsopgave gedaan; hier stonden meerdere werkzaamheden op die niet verricht... Er moesten wat herstelwerkzaamheden verricht worden aan de bedrading van het voertuig. Een merkdealer had hiervoor een prijsopgave gedaan; hier stonden meerdere werkzaamheden op die niet verricht hoefden te worden. 500 euro is sowieso absurd duur voor het solderen van 4 speakerdraden. ALMN trok zich niets aan van mijn opmerkingen. Een erg teleurstellende houding.

Loyaal richting merkdealer

Betrokken en vriendelijke leasemaatschappij, waarbij ik mij echt klant voel. Open en eerlijk. Goede en heldere voorwaarden en afspraken.

A.R.

Fijne leasemaatschappij die er voor je is en met je meedenkt wanneer dat nodig is. Vriendelijke en betrokken medewerkers die je deskundig adviseren.

Mijn ervaring is positief.
Altijd zeer goed en netjes behandeld.

Geen bijzonderheden

Gerdjan Bronkhorst

Prima ervaring. Fijn was het moment van aflevering van de auto. Verder een prima samenwerking met garage de Waal.

Dit jaar geen contact gehad met ALMN omdat hier geen reden toe was.

Alles verloopt zonder problemen en heb daarom weinig tot geen contact met de leasemaatschappij

Linda

Prettig om een private lease te rijden en geheel ontziend te zijn

Harry Rops

Super goede ervaring. We zijn al meer dan 10 jaar klant. Betrouwbaar, altijd meedenkend en goede service. Prijs-kwaliteit lease is prima.