ALMN

1962 beoordelingen

1962 Reviews

Prima ervaring, heb nog niet heel veel met ALMN te maken gehad. Een keer een lekke band melding gedaan en een declaratie ingediend. Deze is vervolgens goed verwerkt.

Uiterst plezierige in de samenwerking en communicatie, professioneel.

Zeer positief! Bij problemen zijn ze erg betrokken en nemen het initiatief om reparateurs actief en scherp te houden. Daarnaast vriendelijk en kundig personeel.

Over het algemeen een goede ervaring met de leasemaatschappij. Laatst zijn wel mijn persoonlijke gegevens perongeluk gedeeld met een collega. Dit heb ik moeten horen van mijn collega zelf. Zij wist... Over het algemeen een goede ervaring met de leasemaatschappij. Laatst zijn wel mijn persoonlijke gegevens perongeluk gedeeld met een collega. Dit heb ik moeten horen van mijn collega zelf. Zij wist alles te vertellen over mijn contract. Jammer dat ALMN niet zelf even excuses heeft gemaakt of dit heeft verteld.

Ik ben tevreden met het leasen bij ALMN. De app is toegankelijk, de regeling is goed, bij schade of onderhoud wordt en goed gereageerd. Lastig vind ik af en toe het bereiken van de juiste persoon... Ik ben tevreden met het leasen bij ALMN. De app is toegankelijk, de regeling is goed, bij schade of onderhoud wordt en goed gereageerd. Lastig vind ik af en toe het bereiken van de juiste persoon bijvoorbeeld bij schade. Wie regelt de schade, wie zorgt ervoor dat ik op mijn bestemming kom etc.

Harry Rops

Al meer dan 10 klant. In alle gevallen een uitstekende persoonlijke service.

H. Wols

Als er vragen zijn kun je direct iemand bellen die je snel en duidelijk helpt. Prima klantervaring wat mij betreft. Je krijgt echt het gevoel dat ze je graag willen verder helpen.

Ik ben zeer tevreden over ALMN