ALMN

1992 beoordelingen

1992 Reviews

Ervaring is prima. Contact is zeer beperkt maar als dit er is, is het zeker naar tevredenheid.

Ik rij nog niet zo heel lang in mijn leaseauto, maar voor zover ben ik tevreden over mijn leasemaatschappij

Goede ervaring

Roberto Tevreden

Persoonlijk en snelle service.

Tot op heden nog geen echter problemen gehad die opgelost moesten worden. enkel bij afleveren auto vond ik wel dat er enige uitleg mocht zijn over de auto. Beetje onpersoonlijk. als je een auto... Tot op heden nog geen echter problemen gehad die opgelost moesten worden. enkel bij afleveren auto vond ik wel dat er enige uitleg mocht zijn over de auto. Beetje onpersoonlijk. als je een auto ontvangt nieuw of één uit de pool, is het wel netjes om even wat uitleg te geven van de auto. weken mee bezig geweest of één en ander uit te zoeken.

Piet van Houwelingen

ALMN is een betrouwbare partner. reageert snel op aanvragen en geeft de klant persoonlijke aandacht

Ik heb gelukkig niet veel contact omdat er geen problemen zijn, maar als er contact is wordt alles snel en goed geregeld. Op een vriendelijke en persoonlijke manier.

Telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.
Telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.
Echter administratief niet goed. Overzetten van de gegevens van de auto van ex collega naar mij heeft ruim een jaar geduurd. Krijg tot op heden nog steeds geen meldingen of dergelijke

Over het algemeen goed, echter bij een pechgeval word je aan je lot over gelaten en moet je zelf nog veel regelen