Piero IT Services

Hele fijne ervaring, men bleef ook nabellen of alles in goede orde was ontvangen en ook om aan te geven dat men alles in goede orde heeft ontvangen.
Zeer fijn bedrijf, het aanschaffen van de...
Zeer fijn bedrijf, het aanschaffen van de auto ging perfect.

ORO Grafisch projectmanagement

Zeer snel en adequaat. Goede en duidelijke communicatie

Wim Engels/Westay Service laswerk

Zeer goed en zeer netjes te woord gestaan zeer goed geholpen ook meedenken met de klant voor beste of goede oplossing echt super tevreden aanrader.

Gastouderopvang HillieBillie

Goede en snelle service, duidelijk concept en makkelijk bereikbaar. Binnen een week mijn 7 zits droomauto voor de deur!

Jm Projects en onderhoud BV

Tot nu toe heb ik al mijn 3 autos via jullie geleased. That says it all.

M. de Graaf

Snel, netjes en goede service

Elektrotechnisch bedrijfsbureau Xact B.V.

Goede en snelle service

Chantal van Lanen

Fijne en snelle service. Binnen een week was alles geregeld.

Senne care

Professionele en zeer nette medewerkers. Ik ben super tevreden hoe ze mij hebben benaderd. Ik heb hun advies opgevolgd en ben er helemaal blij mee. Ik raad iedereen aan om bij dit bedrijf een... Professionele en zeer nette medewerkers. Ik ben super tevreden hoe ze mij hebben benaderd. Ik heb hun advies opgevolgd en ben er helemaal blij mee. Ik raad iedereen aan om bij dit bedrijf een aankoop te doen. In de toekomst zal ik dit zelf ook weer doen. NOGMAALS HARTELIJK DAN EN TOT SNEL.

Security010

Top hulp gehad