Meticare

Goed geregeld en heel goed service

Peter Steijger Financial Consultant

Binnen 24 uur berekening gehad maar wist nog geen bedrag van inruil om dit mee te laten nemen. Nadat verkopende partij een waarde had opgegeven dit door gegeven en mijn wensen neergelegd. Dezelfde... Binnen 24 uur berekening gehad maar wist nog geen bedrag van inruil om dit mee te laten nemen. Nadat verkopende partij een waarde had opgegeven dit door gegeven en mijn wensen neergelegd. Dezelfde dag nog een herberekening gehad zodat ik een beslissing kon nemen. Een paar keer telefonisch contact gehad wat allemaal zeer makkelijk en soepel verliep. Is me zeker niet tegengevallen het hele proces. Een en ander binnen een week of 3 geregeld. Waarom zolang zal je denken? Dit kwam door de vakantie van de verkopende partij. Dit is zeker een aanrader

De Sena cleaning

Heel goed geholpen door Carmel Bijker veel veel interesse getoond in mij altijd even bellen door geven hoe en wat en wat de beste optie zijn perfect geholpen door haar heel blij met haar ik raad... Heel goed geholpen door Carmel Bijker veel veel interesse getoond in mij altijd even bellen door geven hoe en wat en wat de beste optie zijn perfect geholpen door haar heel blij met haar ik raad jullie autokan aan en hopen dat jullie dan ook Carmel Bijker krijgen voor haar goeden service en interesse

Kapsalon sina

Hartstikke goede service super aardig mensen staan voor je klaar regelen alles top voor je.
Bellen netjes naar of alles in orde is en goed verlopen is. Kan niks anders zeggen dan 100% top bedrijf en mensen. Zal iedereen het aanbevelen

D. V. Verduurzaming

Fijne communicatie met autokan!

Quabena Capital

Een zeer aangename ervaring

Herbers

Afspraak is afspraak

ThomasCare BV

Super fijne mensen. Geduldig en helpen enorm bij het maken van een goede economische keuze.

Kaatjes Kroam

Van begin aanvraag tot en met de aflevering zeer goed ondersteund door Autokanmedewerkers. Geen vraag bleef onbeantwoord en iedereen is zeer vriendelijk. De lease zelf was snel en duidelijk... Van begin aanvraag tot en met de aflevering zeer goed ondersteund door Autokanmedewerkers. Geen vraag bleef onbeantwoord en iedereen is zeer vriendelijk. De lease zelf was snel en duidelijk geregeld. De 5 sterren hebben ze dik verdiend.

Dogan

Zeer goed geholpen word constant op de hoogte gehouden over de status, snelle afhandeling.