Vloerspecialist brl

Zeker tevreden nu voor de 3de keer. Top service. Snel en goed geregeld.
Vloerspecialist brl

MIH

David Kersten
Lease advisor

Fuad

Werd goed contact gehouden. Denken mee met de klant en zijn vlot in het behandelen van aanvragen.

JvB ZZP

Op het moment dat ik een ander aanbod stond te accepteren, belde Autokan (Ik had meerdere auto's bekeken waardoor ik daar bekend was). Ten opzichte van het concurrerende bod: 50% minder eindbetaling... Op het moment dat ik een ander aanbod stond te accepteren, belde Autokan (Ik had meerdere auto's bekeken waardoor ik daar bekend was). Ten opzichte van het concurrerende bod: 50% minder eindbetaling en eenzelfde looptijd tegen hetzelfde bedrag.

Aangezien ik zelf al een auto onder voorbehoud gekocht had liep het iets anders dan normaal, maar met 2 volle werkdagen was het van A tot Z geregeld.

Absoluut aanrader voor ZZP'ers die net beginnen en toch een auto willen rijden.

Ermesya infra

Vanaf het begin van de aanvraag tot het einde heel goed geholpen en gesteund. Snelle antwoord en verwerking

Harun

Vanaf het begin altijd goed geholpen. Ik heb altijd makkelijk telefonisch contact gehad en altijd snelle reactie op mijn mails. Top Bedrijf!! Nog speciale dank aan Carmel.

KEUPINK STUKADOORSWERKEN

Prettig contact en zaken snel geregeld

Sander smit

Alles verloopt soepel, snel en helder. Top

LSM Onderhoud en Bouw

Ik adviseer iedereen om voor David te vragen , echt het beste ervaring om een auto te leasen !

Sem Regelt Het Wel

Echt fantastisch! Ik ben van A tot Z geholpen met het financieren van mijn auto. Ben ook bij meerdere bedrijven geweest en niemand die het kon regelen. Tot ik bij autokan kwam! Zij hebben binnen... Echt fantastisch! Ik ben van A tot Z geholpen met het financieren van mijn auto. Ben ook bij meerdere bedrijven geweest en niemand die het kon regelen. Tot ik bij autokan kwam! Zij hebben binnen no-time een geweldige deal voor mij kunnen regelen, en ik rijd nu zonder zorgen in mijn nieuwe auto! Echte aanrader! Wordt snel geregeld en zelfs als er een klein probleempje is kunnen zij het met gemak regelen en vinden het ook niet erg om te doen! Goed contact gehouden over alles en als ik vragen had reageerde ze met de seconde ! Fantastisch werk en speciaal dank aan Iwan!