Rss bouw

Ben zeer goed en vriendelijk geholpen en er is goed en duidelijk uitgelegd bij elke vraag en er is advies gegeven op deskundige manier. Alles verliep ook heel duidelijk en krijg op mijn verjaardag... Ben zeer goed en vriendelijk geholpen en er is goed en duidelijk uitgelegd bij elke vraag en er is advies gegeven op deskundige manier. Alles verliep ook heel duidelijk en krijg op mijn verjaardag de auto, ben heel blij met Autokan. Zal altijd bij deze willen aansluiten.

Mamo zorg

Zaken worden snel geregeld, goed te bereiken met bellen of mailen of juist appen via whatsapp en helpen graag om alle vragen te beantwoorden, erg fijn en aanrader voor starters.

Co Reijseger Alg. Directeur van Reijseger Verkeer & Diensten

Wij ZZPers die willen investeren of uitbreiden qua wagenpatk lopen altijd tegen opstakels aan 9 van 10 aanvragen die wij doen in welke branche dan ook krijgen we een NEE antwoordt!
Totdat je...
Totdat je aanbelt bij Autokan, daar kan alles, daar wordt je behandeld als een volwaardige ondernemer en dat is voor elke ZZPer zo bevrijdend in een ondernemers wereld waar veelal een ZZPer niet voor vol aangezien wordt!!
Dank, dank, dank daarvoor!!!

Rvdv montage

Perfect geregeld van A tot Z

Allround Quality Yachts Painting BV

Super tevreden we denken met je mee en help in je graag Dezelfde grond ik ben goed geholpen ik zal mijn Derde of vierde bedrijfswagen ook bij Autokan halen.

Totaal Services taoufik

Goed geholpen

Dms

Goede service en zoekt mee naar mogelijkheden

Danthec

De eerste keer voor mij en zeer tevreden over de afhandeling.
De eerste keer voor mij en zeer tevreden over de afhandeling.
Vlotte reactie op mijn initiele offerte aanvraag en de afhandeling met de verschillende partijen verliep ook zeer vlot. Zelfs bij een misser met een mailadres, werd alles snel opgelost. Al met al een aangename ervaring. De uitleg aan de telefoon was correct en duidelijk.

Klusbedrijf E. Dhore

Zeer goed geholpen, hartstikke meedenkend met de wensen en kwamen met een heel scherp bod waar de concurrentie niet aan kon voldoen. Super te vrede. Met dank aan Iwan Jonker.👍🏼