LSM Onderhoud en Bouw

Ik adviseer iedereen om voor David te vragen , echt het beste ervaring om een auto te leasen !

Sem Regelt Het Wel

Echt fantastisch! Ik ben van A tot Z geholpen met het financieren van mijn auto. Ben ook bij meerdere bedrijven geweest en niemand die het kon regelen. Tot ik bij autokan kwam! Zij hebben binnen... Echt fantastisch! Ik ben van A tot Z geholpen met het financieren van mijn auto. Ben ook bij meerdere bedrijven geweest en niemand die het kon regelen. Tot ik bij autokan kwam! Zij hebben binnen no-time een geweldige deal voor mij kunnen regelen, en ik rijd nu zonder zorgen in mijn nieuwe auto! Echte aanrader! Wordt snel geregeld en zelfs als er een klein probleempje is kunnen zij het met gemak regelen en vinden het ook niet erg om te doen! Goed contact gehouden over alles en als ik vragen had reageerde ze met de seconde ! Fantastisch werk en speciaal dank aan Iwan!

Ionel Stoian

Excellent

M g constructie en lasbedrijf

Je word goed geholpen ben tevreden👍

Norflex Kelly

Geweldig

Verslavingscoach Twente

Ik had een mooie auto gezien via een andere aanbieder. Gevraagd of ze konden helpen. Was geen probleem. 10 dagen later reed ik mijn droomauto!

MenderesBouw

Goed geholpen ik ben erg blij

Developercode

Ben zeer goed geholpen door Sandjo en zijn team! Het persoonlijke contact heb ik als zeer prettig ervaren, een topservice!

Sivine beautynails

Vriendelijk en snel werken ze denken mee echt goede ervaringen ik zou zeker aanraden