Snelheid levering auto
Staat van aflevering
9.5/10
Houding verkoopadviseur

W.Helmink

Vanmorgen werd ik verrast met een bonsai boompje van Opel Van Mill te Dordrecht. Ik ben altijd blij met groen in huis. Als het bloemen zijn geeft het mij genoegen, maar dat is van bepaalde duur. De... Vanmorgen werd ik verrast met een bonsai boompje van Opel Van Mill te Dordrecht. Ik ben altijd blij met groen in huis. Als het bloemen zijn geeft het mij genoegen, maar dat is van bepaalde duur. De verrassing van nu is voor van het blijvend karakter. Ik hoop nog lang klant bij Van Mill te mogen blijven en dank u voor de attentie. (Ik rijd al Opel vanaf 1981 bij Van Twist, Van Yeperen, Spoormaker en nu Van Mill.)

Service en hulpverlening.

W.J. Van Keulen

Positieve en vriendelijke benadering

Persoonlijke benadering. Auto ingepaktšŸ˜. Uitleg opties.

J maurer

Inmiddels zijn we een week in het bezit van onze Opel Corsa die we gekocht hebben bij van Mill in Dordrecht
We zijn hier keurig geholpen door Cees Wisse.

Goede en duidelijke uitleg
Goede kwaliteit prijs voor de Corsa en teruggave vorige auto
Goede en duidelijke service die geboden wordt
Heerlijke koffie die u aangeboden wordt Goede en duidelijke uitleg
Goede kwaliteit prijs voor de Corsa en teruggave vorige auto
Goede en duidelijke service die geboden wordt
Heerlijke koffie die u aangeboden wordt
Bij de proefrit mag je zelfs een uur rijden
Een week na aflevering van de Corsa kregen we zelfs een bonsai boompje thuisgestuurd nou geweldig dit is echt top
Wij hebben zulke service en klantvriendelijkheid zelden of nooit meegemaakt

Goede samenwerking

nemen de tijd voor je.

Carolien

Door opzoek te gaan naar een nieuwe tweede auto kwamen we via internet bij jullie terecht.
Jullie website is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Hierop besloten we om langs te komen bij jullie garage. Wij werden gelijk vriendelijk en open ontvangen, in tegenstelling tot andere garages waarbij ze ons soms amper begroette.
Na een prettig en open gesprek hebben we besloten een afspraak te maken voor een proefrit. Nadat deze zeer goed was bevallen, zijn we na enige onderhandeling op een goede deal uit gekomen. Ook hierin bleef de verkoper vriendelijk en duidelijk, zeker niet pushend of dwingend (ook dit in tegenstelling tot andere garages).
Terugkijkend zijn wij zeer te spreken over garage Van Mill, met name over Wesley. Zijn vriendelijke en open uitstraling, in combinatie met een goede dosis humor maakt Wesley tot een zeer prettige en betrouwbare verkoper.

Zeer vriendelijke, betrouwbare en toegankelijke garage, geen ā€˜jasje dasjeā€™ mentaliteit.

Ria van Gurp

Wij hebben vorige week onze nieuwe Opel Crossland X opgehaald en zijn uiterst tevreden over de auto en over de verkoop en overdracht van de auto .Wij zullen U bedrijf zeker aanbevelen bij Familie... Wij hebben vorige week onze nieuwe Opel Crossland X opgehaald en zijn uiterst tevreden over de auto en over de verkoop en overdracht van de auto .Wij zullen U bedrijf zeker aanbevelen bij Familie vrienden en kennissen .wij danken u ook voor de mooie Bonsaiplant

Correct ,Netjes ,Vriendelijk en Goed behandeld !!!

Mijn vorige auto laat ik niet meer bij Van Mill onderhouden. Te vaak moest mijn auto voor een 2e of 3e keer terug om een probleem op te lossen. Helaas verplicht mijn leasemaatschappij mij om mij... Mijn vorige auto laat ik niet meer bij Van Mill onderhouden. Te vaak moest mijn auto voor een 2e of 3e keer terug om een probleem op te lossen. Helaas verplicht mijn leasemaatschappij mij om mij voor onderhoud tot een merkdealer te richten.
Nu is mijn auto teruggeroepen voor een terugroepactie. Dat kan uiteraard. Brief van de lease maatschappij meldt: inspectie en eventueel vervangen gaan ongeveer een uur in beslag nemen.
Mijn auto de avond ervoor bij Opel van Mill in Gorinchem neergezet.
Niets vernomen van van Mill. Omdat ik de auto daags erna weer voor mijn werk nodig heb, deze met 's avonds met de reserve sleutel opgehaald. Bij het ophalen van de sleutel, nog een dag later, met van Mill mij dat de terugroep actie niet is uitgevoerd. Er moesten onderdelen besteld worden. Dus niks geen uur, moet weer in 2x. Wat mij nog het meest teleurstelt: ze weten notabene precies waarvoor de auto komt. Waarom heb je deze onderdelen dan niet in huis....

Nette gararge

In 1 woord geweldig.
Goed geholpen. leuk gesprek met de verkoper. Voelde ons op gemak. Juiste informatie gehad.
Alles werd goed uitgelegd. Er werdt tijd voor ons genomen.

De klantvriendelijkheid

Wesley van Vliet

Positieve ervaring. Telefonisch zeer goed te woord gestaan en het contact met de verkoper was ook prima.

Goede duidelijke communicatie

Scharrenburg

Voor de 2e keer onze auto bij van Mill gekocht en wederom super tevreden.

Super klantvriendelijk, scherp voorstel, nemen de tijd voor de klant!