Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

Fam. G. Koele

Wederom top service van Bert Wieten, nadat men ons de afgelopen jaren met de Hyundai I30 prima hebben behandeld, hadden wij nu ook weer een meer dan uitstekende service aan onze Smart. Men reageert... Wederom top service van Bert Wieten, nadat men ons de afgelopen jaren met de Hyundai I30 prima hebben behandeld, hadden wij nu ook weer een meer dan uitstekende service aan onze Smart. Men reageert snel als je problemen onderweg hebt, slepen de auto af en overleggen goed m.b.t. Vervangend vervoer. Na een paar dagen (en telefonisch overleg) konden we de auto weer ophalen en had men de auto kostenloos hersteld, aangezien het eerdere gemonteerde materiaal van de leverancier ondeugdelijk bleek.
Niets anders dan lof voor de uitstekende service van dit bedrijf.
Fam. Koele

Klantvriendelijk/uitstekende service enz.

Momenteel geen

Niek

Net bedrijf, overzichtelijk showroom, net en behulpzaam personeel. na een klein foutje in de communicatie hier over gesproken en alles netjes behandeld en alles recht gezet van hun kant!

Manier van zaken doen

Personeelsbestand opschonen

Jan Aartsen

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf
3 jaar geleden een occasion gekocht
Nooit problemen gehad
Alle medewerkers waar ik mee te maken heb gehad zijn allemaal behulpzaam en eerlijk Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf
3 jaar geleden een occasion gekocht
Nooit problemen gehad
vandaag heeft de auto grote beurt gehad

Eerlijkheid ,vooraf prijs afspreken over werkzaamheden ,vakmanschap

Niet nodig

Eddy

Ik heb myn auto nog niet maar ben nu al heel tevreden zeker over de verkoper Roel heel leuke en lieve man en wat ze zeggen komen ze na fantastisch bedryf hadden we hier in het zeewse... Ik heb myn auto nog niet maar ben nu al heel tevreden zeker over de verkoper Roel heel leuke en lieve man en wat ze zeggen komen ze na fantastisch bedryf hadden we hier in het zeewse maar zo een bedrijf ik moet 250 km ryden maar heb het er voor over

Klantvriendelijk je voelt je er op gemak

Schepers

Communicatie

Nvt

j. janssen

Altijd goed ontvangen. Kan wachten tot de werkzaamheden klaar zijn. Krijg altijd kopje koffie

vriendelijkheid personeel

geen idee tot nu toe geen klagen

Klaas Rill

Heel goed.

Service,aandacht

F.Ekkelenkamp

Reeds 20 jaar klant en zeer goede ervaring.

klantvriendelijk en persoonlijke aanpak klant.men kent de klant bij naam.

Pascal Croes

Eind 2019 een Audi A4 gekocht bij ze. Na periode verbruikte de auto erg veel olie. Direct contact opgenomen. Het probleem werd gelijk opgepakt en zeer netjes afgewikkeld. Super bedrijf. Ondanks dat... Eind 2019 een Audi A4 gekocht bij ze. Na periode verbruikte de auto erg veel olie. Direct contact opgenomen. Het probleem werd gelijk opgepakt en zeer netjes afgewikkeld. Super bedrijf. Ondanks dat het 100 km rijden is zou ik mijn volgende auto daar weer kopen. Zeker een autobedrijf om aan te bevelen.

Vriendelijke mensen.

Geen.

Ton Langeveld

Zeer tevreden over dit bedrijf,luisteren goed naar je wensen ,deskundig geholpen door adviseur dhr R.Popping,beveel dit bedrijf aan Ton Langeveld.

Betrouwbaar