Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

Jef

Ken het bedrijf al vanuit mijn jeugd en vind het een prettige garage met enthousiaste medewerkers waar een eerlijk advies wordt gegeven

Enthousiasme en meedenken

Ga zo door

a zonnenberg

vriendelijkheid

ga zo door

H. Dolderman

GOED BEDRIJF KOMEN NA WAT JE AFSPREEKT

Geven duidelijk antwoord

Ik weet dat het moeilijk is het zal heel makelijk zijn als je alles in een keer af kon handelen daar bedoel ik mee dat als dat je wat minder hoeft heen en weer terijden

Fiet

Occasion gekocht

Vriendelijk, gastvrij

Frank

Goed gesprek gehad met het juiste advies. Erg klantvriendelijk, super.
Ruim de tijd gekregen om te kijken en testen en met de auto (Aygo) erg tevreden.

Klantenservice, klantvriendelijkheid

Zo doorgaan, dan komen wij zeker terug

Jacqueline ten Veen

Heel fijn bedrijf, we hebben hier al verscheidene auto's gekocht. Vriendelijk en kundig personeel. Altijd behulpzaam.

Betrouwbaar, goede service!

Louis de Munnik

Onze VW Golf gekocht bij Autobedrijf Bert Wieten. Prettige gesprek met verkoper, gemaakte afspraken zijn nagekomen. Auto functioneert naar behoren. Al met al zeer tevreden.

Vriendelijk personeel, verkopers denken mee en goed advies welke auto erbij je past.

Vooral zo doorgaan.

Dries van de Velde

Nieuwe Hyundai Kona bij dit bedrijf aangeschaft.. prima service en prettige werknemers. afspraken goed nagekomen. Bij de servicebeurt is het navigatie-systeem zelfs geüpdatet, wat elders nog al eens... Nieuwe Hyundai Kona bij dit bedrijf aangeschaft.. prima service en prettige werknemers. afspraken goed nagekomen. Bij de servicebeurt is het navigatie-systeem zelfs geüpdatet, wat elders nog al eens "vergeten"wordt.. Al met al een zaak om nog eens terug te komen, al is het maar voor een kop koffie.

goede service

presentatie gebruikte auto`s

Patrick

PAS OP MET DE AANKOOP VAN EEN OCCASION!

PAS OP MET DE AANKOOP VAN EEN OCCASION!

Hier een auto aangeschaft met het Premium afleverpakket. Het verkoopgesprek kwam op ons als betrouwbaar over. Helaas bleek de werkelijkheid heel anders.

Aflevering niet conform Premium afleverpakket. Gemaakte afspraken door hen niet nagekomen. Voor herstelacties met betrekking tot aflevering conform Premium afleverpakket werd ik nota bene verzocht (mee) te betalen. Defect op draaiende delen van de motor tijdens de garantieperiode moest ik betalen, terwijl het probleem ook door hen geconstateerd is. Ik heb daarvoor zelfs nog een second opinion bij een gerenommeerd garagebedrijf laten uitvoeren, waarbij het probleem is geconstateerd en beschreven. Geen garantie bij Bert Wieten dus.

Het is een BOVAG bedrijf dat geen BOVAG garantie aanbiedt, tenzij je er naar vraagt en er fors meer voor betaalt. In mijn geval EUR 500,-. Het afleverpakket kost dan maar liefst een schandalige EUR 1095,- en dan krijg je nog niet eens een onderhoudsbeurt.

Ik heb Bert Wieten voorgesteld een gesprek aan te gaan om zaken netjes op te lossen. Daar heeft hij geen gebruik van gemaakt. Een dergelijk voorstel zou je eigenlijk mogen verwachten op initiatief van de verkopende partij, maar helaas niet bij Bert Wieten. Ik heb mijn goede wil getoond, coulant geweest en mij wél gehouden aan de afspraken. Helaas is dat niet wederzijds. Ook op mijn laatste e-mail met het verzoek zaken netjes af te handelen, heeft hij niet meer gereageerd.

Het zal best een aardig bedrijf zijn voor onderhoud en reparaties, gezien de reviews waar ik op af ben gegaan, maar koop er nooit een auto! U kunt worden bedonderd zonder dat u er erg in heeft! Ze spelen hun spel heel sluw, daar ben ik inmiddels wel achter. U kunt bij hen natuurlijk een occasion aantreffen waarmee niets aan de hand is, maar dat weet je van te voren nooit. Ook niet met een aankoopkeuring, want nadien kan er nog van alles mis gaan tijdens de garantieperiode wat u van Bert Wieten zeer waarschijnlijk niet vergoed krijgt.

Ik acht het mijn plicht u als consument te waarschuwen voor Autobedrijf Bert Wieten.

Niet kunnen ontdekken

Eerlijk ondernemen
Klantklachten altijd serieus nemen

Dennis Schakelaar

Onderhoudsbeurt lease auto

Alles volgens afspraak en netjes gedaan. Auto op tijd en schoon weer terug.

Geen.