Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

Harm

Heb hier auto gekocht en stond direct klaar en helemaal verzorgd. Ben heel erg blij met mijn nieuwe auto.

Verkoop en communicatie

Wientjes

Aankoop occasion

Afspraak

Niet

Adam

Goede klantenservice, vriendelijk personeel. Onderhoud Vlot geregeld

Klaasen

Super geregeld en mooie occasion gescoord voor nette prijs. Kort geleden voor mikn vrouw, nu voor mijzelf. Zelfs extra controle gekregen na de aankoopt. Top service, thanks

Service en klantvriendelijk, leuke prijzen

Rene Klein

Super service ??

Volgens afspraak

Harry

Top.

No nonsense, open minded, transparant, eerlijk.

Hans Overeinder

Vlotte en snelle service!

Snel handelen. Om 13.00 uur gebeld voor een occasion. Om 15.30 stond diezelfde occasion bij ons op de stoep 85km verderop! Factuur erbij overgeschreven op locatie, super service!

Ron Veen

Zoals veel mensen ben ik vooraf nogal wantrouwig als het om autohandel gaat. Maar toch zijn er nog goede bedrijven gelukkig. Dat geldt wat mij betreft ook voor Bert Swieten.
Toen we de eerste...
Toen we de eerste keer kwamen, op afspraak want we moesten 1.5u rijden, werden we snel geholpen en de auto stond klaar voor een proefrit. De showroom zag er verder ook netjes uit. Echt een net bedrijf met een eigen uitgebreide werkplaats De betreffende auto zag er keurig uit maar reed helaas niet zo goed. Ik had me een neetje voorbereid en wist eigenlijk al wat er aan mankeerde. Na de proefrit hebben we eel beel lsng moeten wachten voor wd geholpen werden Dat was niet goed. Maar het was redelijk druk dus misschien overmacht maar op dat moment versterkte dit niet mijn vertrouwen in het bedrijf niet
Dat gevoel werd nog slechter toen Bert zei dat volgend hun de auto prima reed. We bleven toch geïnteresseerd omdat de auto wel een erg goede indruk maakte ondanks het gebrek. Gelukkig beviel de handelswijze vanaf die opmerking óns wel. Na de opmerking toondei deze handelswijze kan ik kort samenvatten: zakelijk maar wel redelink, daadkracht, afspraken nakomen. Het ging zo. Bert zei. Dan maken we even een proefrit. Voor ons een signaal dat Bert niet op de hoogte was van het gebrek. Hij zal gedacht hebben dat we niet goed hadden getest. Maarrrr na deze rit draaide Bert er niet omheen en gaf ons gelijk
Hij zei dat ze de auto zelf in orde konden maken. Het betrof een bekend euvel met direct ingespoten motoren namelijk inlaattrajectvervuiling. Het is een behoorlijke klus voor gekwalificeerde monters om dit op te lossem. We hebben onderhandeld over de prijs en daar zijn we op een voor beide partijen redelijke manier uitgekomen. Tevens werd et beloofd dat de auto geheel nagekeken zou worden en eventuele mankementen zouden worden opgelost. Over een week zou de auto klaar zijn. Dat was ook het geval en wederom groeide ons vertrouwen want naast op tijd werd de auto perfect afgeleverd. Uiteindelijk hebben we een fantastische auto tegen een redelijke prijs met bovag garantie gekocht. De auto ziet er onwaarschijnlijk goed uit, bijna nieuw van buiten maar ook van binnen. Echt nauwelijks gebruikssporen en hij rijdt nu ook super. Geen ademsnood meer. We kregen daarnaast ook nog een presentje. Confusie het is een bedrijf met verstand van auto's waar je op een zakelijke maar redelijke manier zaken kunt doen. Ons enthousiasme is vooral ontstaan door het vakkundig herstellen van de auto en de onberispelijke staat waarin hij is afgeleverd. Onze ervaring dus zo dat je goed zaken kunt doen bij Bert Wieten . Tot zover een echte aanrader dus. Wat me ook opviel dat er mensen uit de omgeving auto's kopen en laten onderhouden bij Bert Eieren. Dat gebeurt schijnbaar al vanaf de oprichting. Dan doe je het dus goed.. Duurzaam klantenkontact kenmrrkt wat mij betreft een goed bedrijf. Hopelijk doen zich geen grote problemen voor t de auto Mocht dit onverhoopt wel gebeuren dan hebben we er alle vertrouwen in dat het probleem wordt verholpen
Succes met de zaak

Leverbetrouwbaarhei, goede prijs/kwaliteit verhouding, vakkundigheid, kwaliteit, afleveringsniveau

Klanten niet zo lang laten ewchtrn

Ruud de Rooij

Super!!!

Vorig jaar november een occasion gekocht bij Bert Wieten. Keurig geholpen bij de verkoop, en de auto is afgeleverd met garantie en een afleverpakket. Deze week moest de auto naar de werkplaats om... Vorig jaar november een occasion gekocht bij Bert Wieten. Keurig geholpen bij de verkoop, en de auto is afgeleverd met garantie en een afleverpakket. Deze week moest de auto naar de werkplaats om het vliegwiel te laten vervangen. Daarnaast een goed advies gekregen om de koppeling ook te laten vervangen. Gisteren de auto opgehaald. Hij schakelt weer als een zonnetje en de klachten zijn verdwenen en de auto was keurig nog gewassen. Geen gezeur of discussie over de kosten van het nieuwe vliegwiel. Dit was een prijzige reparatie. Uiteraard de koppeling voor eigen rekening. Maar dat was het probleem ook niet. Ben al blij met het advies. Koop hier zonder over na te denken weer een auto. Bert Wieten, bedankt voor de goede service!! Ik schrijf nooit zoveel reviews, maar dit bedrijf verdient het. Nogmaals bedankt!!!!

TOP bedrijf!!!

P.Roosendaal

Prima ervaring mee. Door de jaren heen diverse auto's in onderhoud gehad en gekocht.

Zeer vriendelijk,betrouwbaar en altijd netjes behandeld als klant.