Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

Guido Seijmonsbergen

Op mijn zoektocht naar een 5-deurs youngtimer stuitte ik op een Ford Mondeo uit 2007 met slechts 61.000km. Toen ik 's avonds laat toevallig in de buurt was ben ik even langs gereden om een glimp op... Op mijn zoektocht naar een 5-deurs youngtimer stuitte ik op een Ford Mondeo uit 2007 met slechts 61.000km. Toen ik 's avonds laat toevallig in de buurt was ben ik even langs gereden om een glimp op te vangen. Toevallig was er iemand aanwezig en deze persoon nam uitgebreid de tijd om de auto te laten zien. Een paar dagen later een proefrit gemaakt en een reëel bod gekregen op mijn inruilauto.
Er waren een paar kleine aandachtspunten aan de Mondeo en deze zijn snel en keurig keurig verholpen. De communicatie voelde heel goed, iedereen is erg service gericht en het bedrijf maakt een zeer solide indruk. Ook niet onbelangrijk; de Mondeo ziet eruit en rijdt als een nieuwe. Kortom, ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen

Persoonlijke aandacht
Geen verkopers maar adviseurs
Erg service gericht

j springer

Na dat mijn dochter weer een probleem had met haar auto, die al op leeftijd was, besloten wij dat het tijd was voor wat anders.
Daar wij regelmatig in het buitenland verblijven voor ons werk,...
Daar wij regelmatig in het buitenland verblijven voor ons werk, was het een prettig gevoel dat het team v Wieten op afstand advies en begeleiding gaven.
Dit van aankoop, garantie,verzekering en overschrijven kenteken.
De goede service hadden wij al eerder ervaren.
Dit bedrijf staat naast de klant, dus team Wieten blijf wie jullie zijn , en dat is meer dan een auto verkopen.
wij wensen jullie weer een goede start in het nieuwe jaar, en nogmaals bedankt
mvg Familie Springer

prima advies, budget gericht en super communicatie

ik zou niet weten wat

Willem

Vandaag voor het eerst bij deze garage geweest. Conform gemaakte afspraak is het werk naar volle tevredenheid verricht. We konden erop wachten! Fijn vanwege de afstand. Tijdens het maken van de... Vandaag voor het eerst bij deze garage geweest. Conform gemaakte afspraak is het werk naar volle tevredenheid verricht. We konden erop wachten! Fijn vanwege de afstand. Tijdens het maken van de afspraak was duidelijk te merken met een vakman te maken te hebben. Ze hebben het waar gemaakt.

Afspraakbeheer, technische kennis en klantgerichtheid.

De chocolademelk was wat slap. :)

Jeroen Ekkelkamp

Mijn auto moest voor een beurt, ik kreeg netjes een vervangende auto en het was dezelfde dag klaar

Nette leenauto, vriendelijk personeel, snelle service

Lucas Frijlink

Wij zijn inmiddels 12 jaar klant bij Autobedrijf Bert Wieten en zijn uitermate tevreden over het bedrijf.

Hoge klantvriendelijkheid, zeer goede service, goede kennis van de producten en goede uitleg op het gebied van technische aspecten. Zeer acceptabele werkplaatsprijzen.

Jaap

Zeer tevreden

Komt afspraak na, legt zaken goed uit en de auto na de beurt van binnen en van buiten schoon.

Ans

Beste autodealer ooit. Veel autodealers proberen er een slaatje uit te slaan maar Bert Wieten niet. Mijn oude Twingo ingeruild en een perfect autootje voor terug gekocht.

Ik woon in Alkmaar maar een service van Bert Wieten is dat ze de auto komen brengen en je in je eigen plaats een proefrit kan maken. Alles kan online worden geregeld. De verkoper Jasper reageert... Ik woon in Alkmaar maar een service van Bert Wieten is dat ze de auto komen brengen en je in je eigen plaats een proefrit kan maken. Alles kan online worden geregeld. De verkoper Jasper reageert snel via WhatsApp als je vragen heb. Enorm vriendelijke chauffeur die je oude auto even bekijkt en bij je thuis alles regelt. Hoe makkelijk wil je t hebben?!!

Hans Hofman

Vorig jaar september een mooie Peugeot 308 puretech gekocht.
Na een maand melding olie bijvullen, Garage Bert Wieten liter bijgevuld.
Na 1000 km hetzelfde verhaal wederom liter olie...
Vorig jaar september een mooie Peugeot 308 puretech gekocht.
Na een maand melding olie bijvullen, Garage Bert Wieten liter bijgevuld.
Na 1000 km hetzelfde verhaal wederom liter olie bijgevuld.
Toen hebben ze een motorflush gedaan,
weinig tot geen effect op oliegebruik.
Na overleg hebben ze de auto naar een bedrijf die gespecialiseerd is in dit soort gevallen gebracht. Na een intense reparatie/revise , heeft de auto tot nu toe (7500 km verder) geen olie meer gebruikt/ misbruikt!
Wauw wat een service van dit top bedrijf.
Dank jullie wel voor de goede service!!!
Voornamelijk Rik en Jasper!
Binnenkort mogen ze een trekhaak monteren. Fijn bedrijf die ik volledig vertrouw!!

Hans Hofman,

Communicatie en uitvoering

Dylan kroondijk

Top bedrijf voor het aankoop van een goed mooie auto!!
Vandaag netjes mijn auto afgeleverd aan de deur !!
Top bedrijf voor het aankoop van een goed mooie auto!!
Vandaag netjes mijn auto afgeleverd aan de deur !!
Kan er maar 1 ding over zeggen mijn voglende auto word bij jullie wat een top service!!!

Harstikke top service

Geen verbeterpunten top bedrijf

Jan

Prima mensen daar, netjes in ontvangst en doen wat ze beloven

Komen beloftes na

Ga zo door