Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

Ton Langeveld

Zeer tevreden over dit bedrijf,luisteren goed naar je wensen ,deskundig geholpen door adviseur dhr R.Popping,beveel dit bedrijf aan Ton Langeveld.

Vincent

Prima service!

Niet bezuinigen op automatten

Veerman Makelaardij og

Goed professioneel bedrijf die zijn afspraken waarmaakt,

N. de Vries

Altijd goed

Communicatie

Prachtige auto gekocht na een zoektocht op internet! We wonen in Roden dus een afspraak gemaakt om te komen kijken alles prima voor mekaar, uiteindelijk gekocht en afspraak gemaakt om de auto op te... Prachtige auto gekocht na een zoektocht op internet! We wonen in Roden dus een afspraak gemaakt om te komen kijken alles prima voor mekaar, uiteindelijk gekocht en afspraak gemaakt om de auto op te komen halen.
De dag dat ik de auto op ging halen, super was helemaal blij! In de auto gebeld met mijn man thuis die op internet meekeek of de auto al een nieuwe keuringsdatum had en die had hij nog niet! Ben weer naar binnen gelopen naar de verkoper en gevraagd of de auto echt wel gekeurd was; jazeker was zijn antwoord!
Nou niet dus!!! Krijg paar weken later telefoon, mevrouw uw auto is niet afgemeld na het keuren!!! Waaaat!!! Ok kom ik wel terug, dit betekent een uur heen een uur wachten en weer een uur terug en wat liters benzine (onze auto loopt niet op water) en tuurlijk dit kan gebeuren maar hallo! En vragen hoe hij me tegemoet kan komen, dat had je al moeten verzinnen voordat ik kwam! Was gewoon een beetje beduusd dat ik eigenlijk werd afgescheept met een potje chocolade terwijl het hun schuld is! Mijn man zei net al; dat is een enorm duur potje chocolade.

Prachtige auto, prima geholpen door enthousiaste verkoper!

Check dingen nog eens als ergens om gevraagd wordt! De volgende klant wacht wel hoor!

Broekhuizen

Prettig

Niek van der Knokke

Goed ervaring bij het kopen van een auto. Ze denken graag met mij mee en willen hier ook in schuiven indien nodig. Wat ook erg prettig wasbord dat ze je de tijd gunnen om een beslissing te kunnen... Goed ervaring bij het kopen van een auto. Ze denken graag met mij mee en willen hier ook in schuiven indien nodig. Wat ook erg prettig wasbord dat ze je de tijd gunnen om een beslissing te kunnen maken op een eigen manier

Flexibiliteit en meedenkend.

Showroom mooiere uitstraling geven.

van den Berg

Perefewct

klant vriendelijk

geen aanmerking

G.Overmars

Hebben in principe goede ervaring.

Meehelpen kijken naar een auto die bij je past.

Opletten dat de accesoires welke op de kaart bij de auto staan er ook daadwerkelijk op zitten.

Jan ter Bruggen

Goede service

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Alles tip top in orde