Kwaliteit

Ga zo door

Olga Ribbels

Altijd prima

Vriendelijkheid

Raar, dat mensen, zonder enige relatie met jullie bedrijf geschenken kunnen ophalen en ik als klant niet. Het gaat er niet persee om, dat ik een kerstbrood of een muts wil, maar met Kerstmis of oude... Raar, dat mensen, zonder enige relatie met jullie bedrijf geschenken kunnen ophalen en ik als klant niet. Het gaat er niet persee om, dat ik een kerstbrood of een muts wil, maar met Kerstmis of oude jaar is het wel leuk iets lekkers te krijgen als klant en niet een buurvrouw, die zelf geen auto heeft, naar jullie bedrijf te rijden om voor haar een kerstbrood te halen. Dit is geen doodzonde hoor, gewoon raar.

Beste O. Ribbels,
Beste O. Ribbels,
Hartelijk dank voor je bericht en je oprechte feedback. We begrijpen dat het voor jou vreemd overkomt dat mensen zonder directe relatie met ons bedrijf geschenken kunnen ophalen, terwijl jij als gewaardeerde klant deze mogelijkheid niet hebt. Wij vermelden altijd in onze nieuwsbrieven als wij een actie hebben.
We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om te kijken hoe dit kan.
Onze intentie is altijd geweest om waardering te tonen aan onze klanten, en het lijkt erop dat er hier iets is misgegaan. We streven ernaar om de klanttevredenheid te verhogen en zullen kijken naar manieren om dit soort situaties te voorkomen.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je weer positief te verrassen.
Vriendelijke groet Team Autobedrijf Bert Wieten

Paul Roosendaal

Zoals al vele jaren prima service.

goede service, klantvriendelijkheid.

Vrieswijk

Prima service

Goede afspraken kunnen ook tussen door geholpen worden.

witteveen

Vriendelijk

betrouwbaar

Stado van der Veen

Service

Nee

G vanRIEL

Altijd hartelijke, correcte ontvangst en prima service, ook voor kleine dingen die vaak direct worden opgelost.

Goede prijs/kwaliteit als het gaat om onderhoud
Verkoop bijzonder klantgericht en verre van opdringerig

Kan ik zo niet noemen

Mevrouw van vloten

Een prettig bedrijf,met vriendelijk personeel.

Klant vriendelijk!

Bedankt voor de review:)

Jaap Schiebaan

Ik ben al jaren klant ( volgens mij sinds 2006) en nooit spijt van gehad.

Klantgericht, betrouwbaar en vakwerk

Nvt

Reactie Autobedrijf Bert Wieten:

Hallo Jaap, Leuk om te lezen. Bedankt voor je review:)

A Bakker

Zeer goed

Snelle service

Reactie Autobedrijf Bert Wieten:

Hallo A. Bakker. Bedankt voor de review.