Molenschot

Goed, vooral het bandenbedrijf Elst in Wernhout verleende prima service. Banden lopen prima.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Niets

Frank

Scherpe prijs en snelle correcte afhandeling

Het is onduidelijk of je nu wel of niet een montagepunt hebt gekozen in het begin.

Particulier

Snelle levering, telefonisch contact was snel, goed en service gericht!

Geen klachten, bestel, en en de banden zijn er snel.

Gs7

Prima , snel en goedkoop. Montagepunt dicht in de buurt

Gegevens wijzigen was moeilijk en ik kon mijn naam bv helemaal niet verbeteren nadat ik zelf een spelfout maakte

R.Gertenaar

Goedkoop en snelle levering

snelle levering

nvt

Oké

Ik had verkeerde banden besteld en wilde ze omruilen in Oosterhout, maar dat kon niet.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant.
Bedankt voor uw review.
Het klopt dat u de banden niet kunt ruilen in Oosterhout. Onze banden liggen opgeslagen in Duitsland, België en in magazijnen in Nederland.
Dit geven...
Beste klant.
Bedankt voor uw review.
Dit geven wij ook duidelijk aan op de pagina`s https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/afhalen-van-je-bestelling/ en https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/garantie-en-retourneren/
Derhalve kunnen retouren alleen worden opgehaald ter terugzending naar het juiste magazijn.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Patrick

Prima en duidelijke webwinkel

Prijs en veel keus

Heb geen zwakke punten ontdekt

Van Den Mosselaat

Prima snelle levering voor een goede prijs

Goede website

Geen zwakke punten

Dimitri

Goede prijs vs kwaliteit, eenvoudige zoekmachine en makkelijk bestellen. Goede aftersales, mijn vraag werd snel in behandeling genomen en helder beantwoord.

Prijs vs kwaliteit

Geen idee

Van Wakeren

Perfect geregeld en zeer snelle levering

Geen opmerkingen, perfecte en levering, zeker een aanrader