Goed bedrijf kan wel beter vooral bezorgen

internet bestellen prijs goed

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

De levering daar ging van alles fout waardoor ik in totaal 8 dagen heb moeten wachten tot dat ik 4 banden bij elkaar had dit kan wel beter

Vriendelijke groet patrick

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Patrick, Wij betreuren het dat DPD koeriers 1 van uw 2 pakketten is kwijtgeraakt. Gelukkig gebeurt dit maar zelden, daarom vinden we het spijtig dat het juist u moest... Beste Patrick, Wij betreuren het dat DPD koeriers 1 van uw 2 pakketten is kwijtgeraakt. Gelukkig gebeurt dit maar zelden, daarom vinden we het spijtig dat het juist u moest overkomen. Uiteraard hebben wij direct, nadat u aangaf dat uw banden niet waren geleverd, aktie ondernomen en snel zonder kosten nieuwe banden verzonden. Helaas is daardoor de levertijd wel uitgelopen. Daarvoor namens ons en DPD excuses. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

10/10

Ik heb goeie ervaring met deze bedrijf goeie service duidelijk en snelle snelle levering en de banden waren ook goeie kwaliteit ook de gekoppelde banden service waar ik het kan monteren was ook goed

De site was gewoon goed en duidelijk

Ik kan niks bedenken wat jullie zouden kunnen veranderen aan de site

Paling

10/10

Snel te vinden op internet en snelle service

Goede kwaliteit

Niet te vinden

Nico

10/10

Zeer overzichtelijk met een heel ruime keuze

De snelle en professionele hulp in de chatsessie

MV

10/10

Zeer goed, Ben tevreden. Voldoende keuze. Wist niet wat te kiezen maar na sorteren op kwaliteit was de keuze makkelijk. Prijs ook goed.

Prijs en sorteer mogelijkheid op kwaliteit. Voor mij een dikke 10

Geen denk ik

6/10

Geen volledige informatie

Nee

Het bouwjaar v/d banden staat er niet bij! Ontving banden week 40 2017; blijven nog maar 5 jaar over (7 jaar advies: besteld september 2019) Banden waren verkeerd opgeslagen; zijkanten waren... Het bouwjaar v/d banden staat er niet bij! Ontving banden week 40 2017; blijven nog maar 5 jaar over (7 jaar advies: besteld september 2019) Banden waren verkeerd opgeslagen; zijkanten waren doorgezakt. Normaal oppompen was niet mogelijk!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Geachte klant ( naam bij ons bekend ) Bedankt voor uw review, Spijtig dat u niet tevreden was. Uiteraard begrijpen wij goed wat u bedoelt, echter zouden we hier graag toch wat kanttekeningen... Geachte klant ( naam bij ons bekend ) Bedankt voor uw review, Spijtig dat u niet tevreden was. Uiteraard begrijpen wij goed wat u bedoelt, echter zouden we hier graag toch wat kanttekeningen bij willen plaatsen. In de bandenwereld worden banden met een productiedatum ( dot ) tot maximaal 3 jaar als recent gezien. Zie ook https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/faq/ Na deze 3 jaar zijn wij verplicht om dotcoderingen aan te duiden, echter kiezen wij ervoor om banden van 3 jaar of ouder geheel niet weer te geven in onze webwinkel. Exacte dotcodes per band weergeven is helaas niet mogelijk. De omloopsnelheid van de banden is dermate hoog ( 3 magazijnen ca 100.000 banden per dag ), dat dit niet haalbaar is. Zeker niet bij meer meer dan 5000 verschillende banden. Al de door ons verkochte banden zijn geconditioneerd opgeslagen, onder een bepaalde luchtvochtigheid, lichtsterkte en temperatuur, zodat de banden in de magazijnen niet of nauwelijks verouderen. Dit in tegenstelling tot een normale garage of kwikfitter. U kunt daarom de banden tot max 7 jaar na montagedatum blijven gebruiken. Alleen bij Caravans en Campers kan de verzekering in haar voorwaarden bepalen dat de Dotcode geldend is voor de levensduur. Wat betreft het feit dat de banden ingedeukt waren. Alle banden worden zoals het hoort, kruislings in de magazijnen opgeslagen. Echter komt het voor, zeker bij kleinere banden, dat banden die onderop staan, indeukt kunnen zijn. Dit is geen probleem, echter zijn deze alleen wat moeilijker te monteren. Maar een vakbekwame monteur zal hier weinig problemen mee hebben. Het kan verder geen kwaad voor de band en dezelfde rijeigenschappen en kwaliteiten blijven behouden. Hopende u voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

Adje

10/10

Hele goede ervaring. Snelle levering van mijn banden.