Vond je het bestellen gemakkelijk?

De bree

Goede en snelle afhandeling en vanuit de stoel banden bestellen en laten monteren

Het kunnen monteren dicht bij huis

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Marcel

Goedkoop kwaliteitsbanden besteld, snel geleverd en maar 9 weken oud vanaf productiedatum ????

John piekaar

Eerste ervaring met dit bedrijf. Prima verlopen

Makkelijk zoeken naar wat ik nodig had

Niets

A v D Rotterdam

Makkelijk om tebestellen je betaald en 2a3 dagen later zitten je banden om de velg.En dat binnen 15 minuten.goede service .

Ja daarom bestel ik al 8 jaar banden.

Ingliesstyling

Goed bereikbaar via computer

Snel en goed

N.v.t

G. Postma

Prima service, alles werd in het werk gesteld om onze velgen te vinden. Ondertussen werd er goed gecommuniceerd over de stand van zaken.

Tim

Winterbanden besteld, aan een zeer correctie prijszetting.

Th Hubers

De levering keurig en snel geregeld alleen het montage punt kwam zijn afspraak niet na maar netjes opgelost door de autobanden prijsvechter bedankt

Alles goed geregeld

De montage punten goed controleren

Olthof,a.weide 14,6921sh, duiven

Fijn bedrijf,vlot bestellen,en 2dgn waren de banden er.

Overzichtelijke web site

Geen idee