Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Esmee Wiersema

Het was snel geleverd en de banden zijn in goede staat. Dus zeker een goede service.

Snelle service. Goede banden

L. Rolleman

Snelle betrouwbare service

makkelijk te bestellen en goede informatie

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

geen zwakke punten

Heeft weken geduurd en me banden zijn nooit binnengekomen.

Snelle reactie via de mail dat het niet aan hun licht.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant (naam bij ons bekend)

Uiteraard excuseren wij ons dat er bij uw order echt van alles misging.

Onze leverancier had een systeemfout, waardoor uw banden niet werden verzonden.
Nadat we dit hadden rechtgezet, was DPD uw banden kwijt.

Een enorme jammerlijke gebeurtenis, waarbij pech op pech werd gestapeld.

Wij hebben er alles aan gedaan om dit alsnog goed te krijgen, maar helaas is dit niet gelukt binnen de gestelde termijn.

In het hele proces hebben wij u keurig op de hoogte gehouden en u direct het aankoopbedrag terugbetaald.

Wij betreuren het dan ook, dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen.
Gelukkig komt deze samenloop van omstandigheden bijna nooit voor, maar uiteraard gaan wij dit voorval nogmaals onder de loep nemen.

Nogmaals onze excuses voor het gedane ongemak.

Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Marten Rosing

Snelle levering goedkope bandjes.

Snelle levering, goedkope bandjes.

jochems

Eerste keer zaken gedaan maar alles verliep zoals verwacht.

opvolging van verzending met dpd

Het zou voor de klant makkelijk zijn als er vanuit prijsvechter, 1 bevestigingsmail naar klant en montagepunt (in CC) wordt gestuurd zodat het voor de klant duidelijk is dat het montagepunt op de hoogte is en dat het montagepunt weet voor wie de banden geleverd worden.

Beste heer Jochems,

Bedankt voor uw feedback.

Onze server verstuurt automatisch een montageopdracht naar de montagepunten, op het moment dat u de bevestiging krijgt, dat de banden verzonden zijn.

Indien een montagepunt aangeeft van niets te weten, dan hebben zij hun email niet goed bekeken.
Zij krijgen van ons geautomatiseerd een mail met daarin uw naam + telefoonnummer + ordernummer + welke banden en de hoeveelheid, met het verzoek om de klant te bellen zodra de order bij hen binnen is.

Dat een montagepunt dus niet op de hoogte is gesteld, daar is dus geen sprake van.

Etienne
Autobanden prijsvechter

Kurt

Zeer tevreden top service 👍👍👍 gewoon zoals het hoort

Goeie prijs kwaliteit en bij en bestelling zijn ze zo voor u deur.

Bestaat die dan bij jullie

Jan den Heijer

Prima webwinkel

Keuze mogelijkheden

Niets op aan te merken.

Helena G.

De keuze is zeer ruim en goed omschreven. Het bestellen was een eitje en er werd snel bezorgd.

Gewoon in het algemeen goed en voor mij belangrijk dat jullie Nederlands zijn. Ik wil niet kopen bij een bandenshop waarvan het hoofdkantoor in Duitsland, Parijs of Liechtenstein zit. Als het misgaat, dan ben je de pineut.

?

Overzichtelijke website, kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Duidelijke productinformatie

Levering was erg slecht. Moet een andere bezorg leverancier zoeken! Op de site stond dat bezorging 2 werkdagen was, maar het heeft me een 9! dagen gekost tot ik mijn levering kreeg. Hierdoor kreeg ik ook problemen met mijn geplande APK- keuring, dat me ook extra geld heeft gekost. (Bedankt!)

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend )

Spijtig te vernemen dat het is mis gegaan bij de levering van uw banden.

Eerst bleven de banden te lang in depot in Duitsland en daarna constateerde DPD ook nog een adresfout. Hierdoor heeft de levering 6 werkdagen geduurd.

Gelukkig gaat het bijna altijd goed, maar in uw geval was dit dubbele pech.

Uiteraard hebben wij ook een klacht bij DPD weggelegd, want ook wat ons betreft, is dit niet in orde.

Wij excuseren ons dan ook voor het ongemak.

Daniël van der Hoek

Bart

Webwinkel is duidelijk, goed info over banden en montage-mogelijkheden.

Goede prijs, genoeg aanbod