Boxem

Zoals te doen gebruikelijk scherpe prijzen en snelle verzending. We kunnen weer vooruit!

Bestelling verloopt soepel, informatie over verwerking en levering optimaal.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen zwakke punten

J.L. Swarte

Goedkoop, ruime keuze, gemakkelijke keuzehulp.

Ronald

Snelle afhandeling en levering

Het geheel

Nvt

Rangips / Philip Ran

Ervaring is :. Perfect , zo als toegezegd

N.v.t.

H K

Een goed en betrouwbaar adres .Levering ging niet helemaal goed maar werd vriendelijk en adequaat op gereageerd na tel contact wat er voor zorgde dat het goed is gekomen.

Klantvriendelijkheid en prijs

Levering door GLS/DHL

p de Kok

Goed afgehandeld

band was moeilijk te vinden in garage

Prins Ad

Goede prijs en snel geleverd

Paul

Prima service. Snelle levering

Nvt

AHC

AHC

nvt

nvt

J Rook

De vorige keer waren de banden snel geleverd en in de avond uren, waneer ik thuis ben

Banden prijs

Geen oordeel