Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

J.P.Ripson

Autobanden Prijsknijper betekend voor mij een goede serve, snelle levering. en een prima administratieve afwerking vwb factureringen enz. Autobanden Prijsknijper is voor mijn een aanrader voor... Autobanden Prijsknijper betekend voor mij een goede serve, snelle levering. en een prima administratieve afwerking vwb factureringen enz. Autobanden Prijsknijper is voor mijn een aanrader voor iedere automobilist.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

nvt

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Ripson,

Bedankt voor uw review.
Wat een leuke naam heeft u voor ons bedacht !

Deborah Walda.
Autobanden Prijsknijper

Marianne Termijn

Goed hoor. Kom vaker terug.

Ja was, blij met het sorteren op kwaliteit. Wist niet wat goeie banden waren, dus dat was een goeie hulp

Geen flauw idee

O.BAHAMID

TOP BEDRIJF

SNEL LEVRING EN DUIDELIJKE OM JE GEKOCHT PRODUCT TE VOLGEN EN OOK HEEL DUIDELIJKE INFORMATIE

NIETS

Annemieke van Raalte

Het is wel een duidelijke webwinkel en ook gemakkelijk te vinden wat je zoekt

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Dat jullie misschien achteraf betalen er bij zet is makkelijker voor mensen onder bewindvoerders

asruf

Perfecte web store altijd goede service

Optijd geleverd

Als de banden later geleverd worden even vermelden

Pieter visser

Alles ging perfect ik zou zeggen een dikke 10ee

Een heel sterk punt de goedkoopste

Ben ik nog niet tegen gekomen

AHansnoniem

Prima aan afspraken gehouden

Marco

Prima, goede prijzen, snel geleverd

Overzicht, selectie opties en snelheid

Goede snelle service. Ik ga hier vaker bestellen.

Arjen Hoogendijk

Prijs en overzichtelijkheid prima. Levering heeft langer dan verwacht op zich laten wachten, een week. Track en trace was niet duidelijk

Zie boven

Koppeling met track en tracé
Koppeling met track en tracé
Review 2: track en trace gaf weinig info. In de ontvangen mail wordt gesproken over levertijd 1-2 dagen en niet 2-3. Omdat ik zat met een lekke band is dit lastig. Verder hoor je pas op do dat ze dan gaan langs komen. Tja