Ben

Uitstekend

Alles

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Nog niet gezien

jack koopman

Goede ervaring met deze website.
Betaalbare banden en makkelijk te bestellen uitgebreide keuze

Roelof Sikma

Zeer goed en snelle levering

Ik koop al meer als 10 jaar mijn banden hier en nooit geen problemen gehad met levering

n.vt zer goed bedrijf om banden te kopen.Betrouwbaar en koop al meer als 10 jaar mijn banden

achie

Ik kan alleen maar goeds vertellen over dit.bedrijf.
Kwaliteits producten en snelle levering.

Vooral het kwaliteit van het product is prima . Ik koop ook altijd via dit bedrijf mijn banden.

De site werkt niet altijd mee. Kan soms lastig zijn.

Harry Visbeen

Uitgebreide informatieservice, uitmuntende prijs-kwaliteitsverhouding, snelle levering bij gekozen garage!!! Super bedankt

Goede webshop, gemakkelijk contact en een hele snelle levering!!!

Volgens webshop beperkt velgenaanbod binnen een bepaalde zoekcategorie, maar na contact met de klantenservice wel voldoende keus.

Shaquille Vrij

Goed bedrijf! Ze hebben letterlijk overal aan gedacht. Je kan op de website kijken wat voor jou de beste banden zijn. Waar je ze wil laten monteren en als je het wilt kan je ze ook thuis laten bezorgen. En dat allemaal voor een lage prijs! Op veel websites en bij 2 dealers bij mij in de buurt gekeken naar hoe ik het goedkoopst zou uitkomen en het is autobanden prijsvechter geworden.

Laat het bezorgen via post NL veel betere bezorgbedrijf. Voorderest uitstekend!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Shaguille,

Bedankt voor je leuke review.

Helaas kunnen wij de banden niet door Post.nl laten bezorgen, aangezien zij geen banden vervoeren. Alleen DPD en GLS doen dit.

Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Top!

Scherpe prijs, ruim aanbod, snelle levering

Mijn eerste ervaring met Autobanden Prijsvechter is positief.

Scherpe prijzen, duidelijke communicatie, snelle service.

Jan

Snelle levering tegen een prima prijs.

Scherpe all-inn prijzen. Meerdere keren de goedkoopste en snelle levering.

Chiel Rotink

Het is een supper winkel met supper service

De gratis bezorging vanaf 2 banden is top

Niks