Smit

Via de Bandenbus in Breda, waar ik al jaren bij zijn, kreeg ik jullie website door om banden te bestellen. Ook vond ik het fijn om de banden bij de Bandenbus te laten bezorgen. Afspraak gemaakt na...

Levering bij het montagebedrijf. Binnen 2 dagen geleverd.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen zwakke punten

helder en duidelijk verhaal.

niet van toepassing

Wim v.d.Broek

Alles prima

De banden zijn netjes afgeleverd en zelfs naar boven gedragen. Goede en overzichtelijke website.

Bij het vergelijken hadden jullie de laagste prijzen.

Het zou fijn zijn als de banden geselecteerd konden worden op kenteken van de auto. Dus dat er banden worden aanbevolen aan de hand van de gegevens die kunnen worden opgevraagd a.d.h.v. het kenteken.

Martijn

Veel keus en veel filteropties om de resultaten op te selecteren. Beter dan enkele van de concurrenten.

Filteropties

Minimale en maximale waardes instellen op de filters zou mooi zijn (bijvoorbeeld alle banen met minimale grip B en verbruik C en niet meer geluid dan xx dB)

H cas

Heb hier al mijn 2e set van 4 banden bestelt eerst 4 stuk all seasons en nu 4 winterbanden dit is een topbedrijf supersnel geleverd.

Heb geen zwakke punten gevonden als ze allemaal zo zouden werken als prijsvechter dan zou het internet geen klagen hebben.

Een heldere website. Bestelprocedure is makkelijk te doorlopen. Goedkope prijzen.
Na bestellen meteen berichtgeving over de status van de bestelling.

Goedkope prijzen. Eenvoudige bestelprocedure.

Nvt

gewoon goed

niets

Paul uit Zaandam

Scherp geprijsde kwaliteitsbanden. Goed bereikbaar per mail.

Snelle reactie op mailtjes met vragen en het meedenken bij het maken van keuzes.

Een voorziening op de website om te helpen bij het kiezen van het juiste ventiel bij banden op velg voor jouw automerk en -model.