Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Arjen Hoogendijk

Prijs en overzichtelijkheid prima. Levering heeft langer dan verwacht op zich laten wachten, een week. Track en trace was niet duidelijk

Zie boven

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Koppeling met track en tracé
Review 2: track en trace gaf weinig info. In de ontvangen mail wordt gesproken over levertijd 1-2 dagen en niet 2-3. Omdat ik zat met een lekke band is dit lastig. Verder hoor je pas op do dat ze dan gaan langs komen. Tja

Prima service

Ik heb wel de behoefte om de prijsafspraak met het montagepunt in de online bestell i ng erbij te zien.

WGK

Wat bedenkingen na aflevering

Geleverde banden bleken al 2 jaar oud te zijn.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste WGK Bedankt voor uw review, Spijtig dat u niet tevreden bent. Uiteraard begrijpen wij goed wat u bedoelt, echter zouden we hier graag toch een kanttekening bij willen plaatsen. U... Beste WGK Bedankt voor uw review, Spijtig dat u niet tevreden bent. Uiteraard begrijpen wij goed wat u bedoelt, echter zouden we hier graag toch een kanttekening bij willen plaatsen. U gaf aan dat u een leeftijd van 2 jaar oud vindt. In de bandenwereld worden banden met een productiedatum ( dot ) tot maximaal 3 jaar als recent gezien. Zie ook https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/faq/ Na deze 3 jaar zijn wij verplicht om dotcoderingen aan te duiden, echter kiezen wij ervoor om banden van 3 jaar of ouder geheel niet weer te geven in onze webwinkel. Exacte dotcodes per band weergeven is helaas niet mogelijk. De omloopsnelheid van de banden is dermate hoog ( 3 magazijnen ca 100.000 banden per dag ), dat dit niet haalbaar is. Zeker niet bij meer meer dan 5000 verschillende banden. Al de door ons verkochte banden zijn geconditioneerd opgeslagen, onder een bepaalde luchtvochtigheid, lichtsterkte en temperatuur, zodat de banden in de magazijnen niet of nauwelijks verouderen. Dit in tegenstelling tot een normale garage of kwikfitter. U kunt daarom de banden tot max 7 jaar na montagedatum blijven gebruiken. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

De smit

De levering duurde iets langer dat ik verwacht had.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer de Smit, Bedankt voor uw review. Spijtig dat de levering iets uitliep. Dit werd veroorzaakt door een feestdag in Duitsland, waar het depot staat. We hebben op dit moment ook de... Beste heer de Smit, Bedankt voor uw review. Spijtig dat de levering iets uitliep. Dit werd veroorzaakt door een feestdag in Duitsland, waar het depot staat. We hebben op dit moment ook de levertijden wat verruimd naar 2-3 werkdagen, om teleurstellingen te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Deborah Walda Autobanden Prijsvechter

Snelle, vriendelijke en nette reactie. Informatie over de banden kloppen maar jammer dat men gebruik maakt van
DPD voor levering.

Klantvriendelijk en continu op de hoogte gehouden over de bestelling.

Gebruik van DPD voor de levering. Nooit op tijd, geen mogelijkheid voor het kiezen van een ander tijdstip of dichtstbijzijnde ophaal locatie.

Goed aanbod, duidelijke info.

Goede en duidelijke informatie.

J. Tromp

Zeer goed. Scherpe prijs en keurig in verpakking geleverd

Ja eigenlijk vind ik alles top

Geen flauw idee

Zwn personenvervoer B.V.

Zeer goeie ervaring opzich geen klachten leveringen worden naar teverdenheid bezorgd en blijven de komende periode banden bestellen voor ons wagen park

Ik ben zeer tevreden met de af handeling van de aan koop

er ging iets mis met de bestelling maar van jullie kant is da goed opgepakt

Prima en snel geleverd op montage punt.