Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Autobanden prijsvechter

Banden voor het eerst besteld bij autobanden prijsvechter. Zeer tevreden over de service. Binnen een paar dagen geleverd. Netjes!

Snelle levering binnen 2-3 werkdagen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Autobanden Prijsvechter.

We wisten niet dat er nog een Autobanden Prijsvechter was.
Wat leuk...en nog bedankt voor je fijne review !

Groetjes van Autobanden Prijsvechter

Melissa

Zeer snelle levering, eerlijke prijs alles ontvangen zoals omschreven op de website

Jaap

Goed, snelle levering

Ernst Schrier

Overzichtelijke site goede keus

ongevraagd werd er een fout uit mijn bestelling overlegd en verbeterd.

je kunt alleen zoeken in banden en velgen en niet op ventielen, dus ook geen algemene info of plaatjes te vinden daarvan

F. Schorer

duidelijke website

Bedrijfsnaam AP lastig te onthouden, op de site niet altijd duidelijk of je op AP zit.

Jj verhulst

Snel geleverd.
Een goed bedrijf.

M. Semen

Nette prijzen, snelle levering.

D.MILOSAVLJEVIC

Remco Baggerman

Mooie en handige website ook de koppeling met montage adressen is duidelijk en goed

Gunstige prijzen groot assortiment

Ventielen mee kunnen bestellen en banden garantie (verzekering) reparatie bij gaatjes o.i.d.

vanderhorst volvo

duidelijk