Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Adje

Hele goede ervaring. Snelle levering van mijn banden.

Duidelijk en goed communiceren

Casper

Scherpe prijzen en duidelijke informatie.

Fam. Gropstra

Echt een bedrijf wat doet wat het zegt, vooral niet te duur en ben super blij met dit bedrijf te hebben gevonden. Staat inmiddels tussen mijn favorieten!

Zeer correct en zonder poespas!

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen enkel zwak punt gevonden, echt een fantastische afwikkeling!

Jonathan Kops

Makkelijk met bestellen door mogelijkheid sorteren op kwaliteit.
Banden netjes geleverd binnen de tijd zoals jullie beloven.
Prijs was ook top. Banden waren goed in folie ingepakt. Makkelijk met bestellen door mogelijkheid sorteren op kwaliteit.
Banden netjes geleverd binnen de tijd zoals jullie beloven.
Prijs was ook top. Banden waren goed in folie ingepakt.

Ik ben tevreden al met al.

Prijs - snelheid - uitegberide zoekmogelijkheden

Lichtmetalen velgen toevoegen, die zoek ik nog voor mijn vrouws auto

Manuel

Slecht

Alleen de prijs. Levering en klantenservice mag veel beter

Als er 1 tot 2 werkdagen staat verwacht ik dat als ik woensdagavond bestel het vrijdag in huis is. Vooral ook omdat de suggestie gewekt word dat de banden al in een container zijn gepikt.

Zeer slecht antwoord van de eigenaar. Schuld bij de klant neerleggen. Daarnaast terugsturen tik maar 25 euro af om 2 banden te retourneren. Ik bestel voortaan gewoon weer bij bandenconcurent

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Manuel, Jammer dat u niet tevreden bent, ondanks dat wij exact hebben waargemaakt wat wij aangeven op de website. Als u Woensdagavond besteld, dan verzenden wij Donderdag en wordt er... Beste Manuel, Jammer dat u niet tevreden bent, ondanks dat wij exact hebben waargemaakt wat wij aangeven op de website. Als u Woensdagavond besteld, dan verzenden wij Donderdag en wordt er Maandag geleverd. Dit is ook gebeurt en is conform de levertijd van 2 werkdagen. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

Super snel en betrouwbaar

Kundig en zeer vriendelijk!!

Deborah Persyn

Goede informatie op de website! Duidelijke instructie!

Netjes gelevert na bestelling, duidelijk uitleg

Webwinkel was goed en duidelijk

goede prijzen

de daadwerkelijke leveringssnelheid was anders dan in werkelijkheid

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend ) Hartelijk dank voor uw review. Uw order is inderdaad vertraagd geleverd. Deze is 2 dagen bij het DPD depot in Mechelen blijven staan, waardoor wij de... Beste klant ( naam bij ons bekend ) Hartelijk dank voor uw review. Uw order is inderdaad vertraagd geleverd. Deze is 2 dagen bij het DPD depot in Mechelen blijven staan, waardoor wij de normale levertijd niet haalden. Onze excuses hiervoor. Het is ons niet duidelijk waarom dit is gebeurd en uiteraard gaan wij hierover ons beklag doen bij DPD. Wij verwachten dat andere orders en een eventuele nieuwe order van u in de toekomst, binnen de gestelde termijn zullen worden geleverd. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

Matig. Het ging vrij traag. DPD als bezorger is een firma waar ik niet blij mee ben.

Neen

De nieuwe banden waren vrijdag besteld, woensdag geleverd en ik kon pas vrijdagmiddag bij de garage terecht om de banden op de wielen te leggen. Heb een week niet kunnen werken. Eén van de banden is nu lek. Ben niet blij.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend ) Bedankt voor uw review. U heeft uw banden op Vrijdag na 15.00 uur besteld. Wij verzenden tot 15.00 zoals vermeld op onze site. Na 15.00 wordt de bestelling... Beste klant ( naam bij ons bekend ) Bedankt voor uw review. U heeft uw banden op Vrijdag na 15.00 uur besteld. Wij verzenden tot 15.00 zoals vermeld op onze site. Na 15.00 wordt de bestelling 1 werkdag later verzonden. In uw geval was dat op Maandag. De banden zijn conform de levertijd dan ook op Woensdag geleverd. Exact zoals wij beloven. U kon binnen 2 werkdagen terecht bij het montagepunt, wat gewoon prima te noemen is. Dat uw oude band lek was ( niet uw nieuwe , gaf u eerder aan ), vinden wij natuurlijk vervelend voor u, maar wij hebben zo snel als mogelijk geleverd. In dit geval vinden wij uw negatieve beoordeling dan ook niet terecht. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter