Vond je het bestellen gemakkelijk?

Coen Kroese

Naar aanleiding van een teleurstellende service, waarover ik me, per mail, eerst bij het bedrijf zelf beklaagd heb, reageerde Etiënne op een reaktie van mij, waar in zij stelt dat ik op een bepaald... Naar aanleiding van een teleurstellende service, waarover ik me, per mail, eerst bij het bedrijf zelf beklaagd heb, reageerde Etiënne op een reaktie van mij, waar in zij stelt dat ik op een bepaald moment niet thuis was en zij niet in ging op mijn opmerking dat ik helemaal geen bericht van GLS heb ontvangen.

Ze zij gewoon niet duur

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

De webwinkel is OK. Het probleem, na betaling, bleek niet zo zeer door de bandenprijsvechter, alswel door de door de leverancier gebruikte koeriersdienst, veroorzaakt te worden. Mij is verteld dat... De webwinkel is OK. Het probleem, na betaling, bleek niet zo zeer door de bandenprijsvechter, alswel door de door de leverancier gebruikte koeriersdienst, veroorzaakt te worden. Mij is verteld dat de bandenprijsvechter daar geen invloed op kan uitoefenen.

Martin Braams

Mooie Dunlop merkbanden voor scherpe prijsstelling en snel geleverd.

gunstige prijsstelling en vlotte communicatie

n.v.t.

Mourad

Banden besteld en volgens afspraak geleverd. Goede service.

N van Elst

Snelle leveringen van de juiste banden. Ik ben erg tevreden over het algehele bestelproces.

Peter

Netjes en op tijd geleverd. Simpel. Zo hoort het.

Prima banden en niet ouder dan een jaar!!!!
Netjes en op tijd geleverd. Blij mee!

Eeeeeeh..... misschien kan het nog iets goedkoper? :)

Brandon

Top

Makkelijk om keuze te maken voor de bandenmaten en vergelijken.

Omdat mijn straatnaam 1 letter te lang was, was bij de bezorgdienst de laatste cijfer van mijn huisnummer niet aanwezig waardoor het lang zoeken was waar het bezorgd was.

Kriti

Snelle reactie en snelle levering.

Particulier

Hallo, heb een 1 band besteld en netjes betaald maar nog geen band gezien?

Ik hoop dat ik nog iets van hoor.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

07-01-2021: Status opgelost.
Beste klant, (naam bij ons bekend)
07-01-2021: Status opgelost.
Beste klant, (naam bij ons bekend)
Het was ons niet bekend, dat uw band nog niet was geleverd. Uiteraard gaan wij er direct achteraan en kijken hoe we dit zsm kunnen oplossen.
Onze excuses voor het ongemak.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Necati eser

Zeer Senel geleverd zou als ze beloft hebben.

Tino

Zeer scherpe prijzen en veel keus.