Theodor Na

Goede prijs, wel lange levertijd.

Goedkoop

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Levertijd aanpassen

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Theodor,

Helaas heeft u levering inderdaad wat langer geduurd dan wij zouden willen.

In verband met de grote vraag naar winterbanden en de enorme drukte bij de pakketdiensten, vanwege online Sinterklaas aankopen is de levertijd langer geworden.

Pakketdiensten hebben het dit jaar 50% drukker dan vorig jaar in deze periode, waardoor leveringen van alle webwinkels langer duren dan verwacht.

Dit geven wij ook aan op de website onder "leveringen" en adviseren wij iedereen om op tijd te bestellen.

Uiteraard excuseren wij ons voor het ongemak.

Met vriendelijke groet.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Voor de 2e keer banden besteld,niets op aan te merken.

Ruime voorraad van verschillende merken , goedkoper dan bij andere webwinkels

Nvt

De aflevertijd door DPD kan wat duidelijk worden aangegeven. Heb geen mail ontvangen op de banden op de dag en tijdstip werden afgeleverd. voorbeeld is hoe post nl dit doet.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant. ( naam bij ons bekend )

Hartelijk dank voor uw review.

Wij werken met DPD Predict, wat het levertijdstip beter weergeeft dan het systeem van Post NL.
Post.nl werkt met dagdelen, DPD geeft een tijdsindicatie in vakken van 1 uur.

Jammer genoeg was er in onze verzendmail, waar track en trace beschreven staat een fout gemaakt met de URL, waardoor u het tijdstip niet kon opvragen.

Wij hebben dit in ons systeem inmiddels hersteld en excuseren ons dan ook voor de fout in het mailingsysteem.

Daniël van der Hoek
Autobanden Prijsvechter

Laurens hemelt

Lekker duidelijk

Snel en niet duur

Ga zo door is goed zo

Snel en duidelijke informatie

Oswald Neumann

Goede website, snelle levering.

Goede kwaliteit van de gekochte artikelen in sterkte verpakking waardoor geen schade.

Tot nu toe geen zwak punt kunnen ontdekken.

Frits

Prima werrkend en heldere structuur

nee simpel en goed

Peter, Hooge Zwaluwe.

Makkelijk besteld, goede info op de site, adequate info tijdens het bestel- en leveringsproces. Snelle levering.
De nieuwe banden waren goed verpakt, helemaal tevreden. Een aanrader dus.

Een heel scherpe prijs en toch een prima produkt.

Wink

Voordelig