JA Broekhuis

Top, internet gemak, telefonisch goed bereikbaar voor vragen

Klantenservice, bezorging op tijd en correct

Spyros

Geen ervaring eerste
Keer

M v haaften

Eenvoudig te vinden welke banden nodig en vooral goed dat de decibellen worden vermeld.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

De levertijd het duurde 6 dagen voordat ik ze in bezit had...vermeld dat ze uit het buitenland depot komen en dat het een aantal dagen in beslag neemt.

Snelle levering en duidelijke informatie van de klantenservice. Onduidelijk tijdens bestellen of montage was geselecteerd, maar de klantensevice heeft mij goed geholpen.

A . Schipper

Goede service en snelle levering

Geen zwakte punten

R.Bontje

Zeer goede ervaring met Etienne deze lost problemen snel en vakkundig op.

snel oplossend vermogen bij problemen met de levering (DPD)

Overschakelen naar een ander transportbedrijf DPD is jullie zwakke punt. Gelukkig is door jullie Etienne het probleem op een zeer profesionele wijze opgelost.

Peter

Snel besteld en geleverd bij een montagepunt.
Super!

Voor de 2e keer besteld.
En alweer alles goed gegaan.
Zeer tevreden

Snel geleverd, goede kwaliteit.
Tegen een goede prijs

Bij het zoeken naar de banden duurt het lang om alles aangevinkt te hebben in de zoekmodules

Justin

Prima aanbieder. Scheelt tientallen euros per band.

Scheelt tientallen euro’s per band!

Bij betaaldeel weigering. Je hebt dan al akkord aangeklikt en hebt koopverplichting. Ik heb tijd gewacht en toen maar nieuwe bestelling geplaatst. Krijg ik daarna mail dat eerdere bestelling nog betaald is en dat bij mislukken van betalen ik alsnog kan betalen. Mail duurde mi te lang . Ik dacht daarom dat het niet gelukt was. Ik zou in site vermelden dat dergelijke mail komt als betaling niet lukt. Nu moest ik weer mail sturen om eerste bestelling te annuleren. Kreeg ik overigens geen antwoord op.

Ea.Slegtenhorst

Snelle en juiste levering

Leveren aan montage punten

Met mijn ervaring (1x) geen zwakke punten ondervonden.