Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

O.BAHAMID

TOP BEDRIJF

SNEL LEVRING EN DUIDELIJKE OM JE GEKOCHT PRODUCT TE VOLGEN EN OOK HEEL DUIDELIJKE INFORMATIE

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

NIETS

Annemieke van Raalte

Het is wel een duidelijke webwinkel en ook gemakkelijk te vinden wat je zoekt

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Dat jullie misschien achteraf betalen er bij zet is makkelijker voor mensen onder bewindvoerders

asruf

Perfecte web store altijd goede service

Optijd geleverd

Als de banden later geleverd worden even vermelden

Pieter visser

Alles ging perfect ik zou zeggen een dikke 10ee

Een heel sterk punt de goedkoopste

Ben ik nog niet tegen gekomen

AHansnoniem

Prima aan afspraken gehouden

Marco

Prima, goede prijzen, snel geleverd

Overzicht, selectie opties en snelheid

Goede snelle service. Ik ga hier vaker bestellen.

Arjen Hoogendijk

Prijs en overzichtelijkheid prima. Levering heeft langer dan verwacht op zich laten wachten, een week. Track en trace was niet duidelijk

Zie boven

Koppeling met track en tracé
Review 2: track en trace gaf weinig info. In de ontvangen mail wordt gesproken over levertijd 1-2 dagen en niet 2-3. Omdat ik zat met een lekke band is dit lastig. Verder hoor je pas op do dat ze dan gaan langs komen. Tja

Prima service

Ik heb wel de behoefte om de prijsafspraak met het montagepunt in de online bestell i ng erbij te zien.

WGK

Wat bedenkingen na aflevering

Geleverde banden bleken al 2 jaar oud te zijn.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste WGK Bedankt voor uw review, Spijtig dat u niet tevreden bent. Uiteraard begrijpen wij goed wat u bedoelt, echter zouden we hier graag toch een kanttekening bij willen plaatsen. U... Beste WGK Bedankt voor uw review, Spijtig dat u niet tevreden bent. Uiteraard begrijpen wij goed wat u bedoelt, echter zouden we hier graag toch een kanttekening bij willen plaatsen. U gaf aan dat u een leeftijd van 2 jaar oud vindt. In de bandenwereld worden banden met een productiedatum ( dot ) tot maximaal 3 jaar als recent gezien. Zie ook https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/faq/ Na deze 3 jaar zijn wij verplicht om dotcoderingen aan te duiden, echter kiezen wij ervoor om banden van 3 jaar of ouder geheel niet weer te geven in onze webwinkel. Exacte dotcodes per band weergeven is helaas niet mogelijk. De omloopsnelheid van de banden is dermate hoog ( 3 magazijnen ca 100.000 banden per dag ), dat dit niet haalbaar is. Zeker niet bij meer meer dan 5000 verschillende banden. Al de door ons verkochte banden zijn geconditioneerd opgeslagen, onder een bepaalde luchtvochtigheid, lichtsterkte en temperatuur, zodat de banden in de magazijnen niet of nauwelijks verouderen. Dit in tegenstelling tot een normale garage of kwikfitter. U kunt daarom de banden tot max 7 jaar na montagedatum blijven gebruiken. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter