Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Website is goed maar de levering liet op zich wachten.

nvt

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Ik doe geen zaken met dit bedrijf.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant (naam bij ons bekend)

Spijtig dat uw lvering iets langer duurde dan gebruikelijk.
Helaas komt dit voor in de vakantieperiode, doordat de vervoerder op halve kracht werkt.

Wij geven dit ook aan op onze website. Zie https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/

Wij verwachten vanaf nu weer de normale levertijden te kunnen hanteren.

Desalnietemin onze excuses daarvoor,

Etienne Persijn

F. Boerwinkel

Duidelijke website

Goede website

In de webwinkel wordt gesproken over een levertijd van 2 werkdagen. Bestelde op maandagmorgen voor 09.30 en levering was donderdag om 15.30. Zat aardig in de knel hierdoor, niet fijn!!!!!

Beste heer Boerwinkel,

Bedankt voor uw feedback.

Uiteraard vinden wij het jammer, dat de levering te langzaam was.
Normaliter is dit inderdaad 2 werkdagen.

Echter in de vakantieperiode geven wij aan, dat levertijd wat kan uitlopen, doordat DPD niet op volle sterkte werkzaam is.
Zij werken nu met uitzendkrachten, welke natuurlijk minder snel en efficient zijn, dan de vaste krachten. Ook een gedeelte van de vaste chauffeurs zijn met vakantie.

Dit geven wij ook aan op de website https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/

Wij adviseren altijd om tijdig te bestellen. Bij levering via welke webwinkel dan ook, kan altijd vertraging ontstaan bij de vervoerder.

Desondanks betreuren wij het dag de levering een dag langer heeft geduurt en excuseren wij ons hiervoor.

Wij verwachten na de vakantie onze standaard levertijd van 2 werkdagen weer te halen.

Deborah Walda

Zeer goed

Prijs is prima en banden waren vlot binnen

Hendri

Band besteld. Kreeg keurig na 2 dagen een mail dat de band verstuurd was en dat ik een trackingcode zou ontvangen. Geen code ontvangen. week later geen band, geen code. Gebeld met...

Sorry ik kan ze niet benoemen.

geen tips. Info is goed.

Beste Hendri,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.

Ons systeem is geheel geautomatiseerd. Wanneer u als klant besteld en via iDeal de bestelling voldoet, dan wordt de bestelling automatisch verzonden.

Helaas (juist) tijdens onze vakantiesluiting, besloot 1 van onze aangesloten leveranciers haar computersysteem geheel te veranderen. Wij waren hiervan niet op de hoogte gesteld.

Het gevolg was dat de leveringen 2-3 extra dagen bleven staan en dat het aanbieden van de trackingnummers niet meer werkte.
Dit bestand werd in een nieuw format door de leverancier aangeboden, waardoor onze server dit niet meer kon lezen en wij u geen trackingnummer meer kon aanbieden.

Zoals aangegeven waren wij met vakantie en konden we dit niet direct herstellen.

Op dit moment wordt er hard aan gewerkt om het trackingsysteem weer geheel werkend te krijgen.

We begrijpen dat dit voor u vervelend was en vinden dit natuurlijk spijtig.
We doen er alles aan om de klant de juiste informatie te bieden, maar soms wordt dit verstoord door externe factoren.

Uiteraard zullen onze systemen binnenkort weer als vanouds op de juiste manier werken.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Etienne Persijn

Aldert

Prijs is zeer scherp
En snelle levering

Ondanks dat het bedrijf op vakantie was
Is het toch nog goed afgehandeld

bartje

Gewoon goed zoals je verwacht

op tijd geleverd en keurig verpakt

niks gevonden

Suresh

Is goed maar contact niet goed

Beste heer Suresh,

Bedankt voor uw review.

U geeft aan dat het contact slecht is geweest.
Uiteraard hebben we dit bekeken om onze service te verbeteren.

U heeft 1x per email contact gezocht op 24-6 om 10.33 uur.
Wij hebben uw mail beantwoord op dezelfde dag om 14.16 uur.

Desondanks zullen wij trachten deze snelle responstijd nog meer te versnellen.

Wij danken u dan ook voor uw input

Daniel van der Hoek

Goed,overzichtelijk

Geef op uw website uw afwezigheid i.v.m. vakantie aan. Na mijn bestelling had ik nog een vraag maar pas toen bleek uw afwezigheid.

De banden waren er op tijd

de levering

makkelijk