Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

J. Donk

Prima !!
Vlotte levering..

Vanuit de luie stoel de juiste banden kiezen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Sander Bijdevaate

We hadden een lekke voorband, en mij is altijd geleerd dat je beter 2e dezelfde banden op 1 as kan hebben, ook qua slijtage. Dus even op de website gekeken, maten ingetypt en klaar, binnen 2 dagen... We hadden een lekke voorband, en mij is altijd geleerd dat je beter 2e dezelfde banden op 1 as kan hebben, ook qua slijtage. Dus even op de website gekeken, maten ingetypt en klaar, binnen 2 dagen hadden we de banden! Helemaal top!

Als je alle maten even opzoekt op je band en intikt, heb je gelijk alle info per band!

Ik zou persoonlijk de naam wat vriendelijker maken. "Vechter" past niet bij de service die jullie leveren want die is prima, en klanten zullen dat ook herkennen.

Bagiran

Zeer goed

Paul

Prima, waar het om ging werd vlot afgehandeld

To the point informatie, snelle levering

De aanbieding in het afrekenscherm om voor een paar euro een setje ventieldoppen erbij te bestellen is alleen een leuk idee als je die dan ook daadwerkelijk levert. Is nooit geberurd.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Hallo Paul, Bedankt voor je review. Wat betreft de bandenspanningsventieldoppen met een woordwaarde van 52 in Scrabble, hebben wij ons verzendsysteem geraadpleegt. Volgens ons systeem zijn... Hallo Paul, Bedankt voor je review. Wat betreft de bandenspanningsventieldoppen met een woordwaarde van 52 in Scrabble, hebben wij ons verzendsysteem geraadpleegt. Volgens ons systeem zijn ze verzonden naar uw huisadres. Wellicht zijn deze bij de post kwijtgeraakt. Uiteraard gaan we dit oplossen, we hebben inmiddels al contact met u per e-mail, om een nette oplossing te bedenken. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

Jurre

Goede ervaring! Duidelijke site, scherpe prijzen en een snelle levering. Dotcode is van dit jaar dus toppertje!

Prijs, levering

Dotcode op de site zou fijn zijn. In Duitsland mogen je winterbanden max 5 jaar oud zijn. Dus zou graag zien of de band van het huidige jaar gaat zijn of een al wat oudere band.

Abdel

Goed prima.

Alles duidelijk.

Levertijd kan sneller maandag ochtend besteld vrijdag middag binnen mischien kan dpd wel wat sneller leveren.

Autobanden prijsvechter

Banden voor het eerst besteld bij autobanden prijsvechter. Zeer tevreden over de service. Binnen een paar dagen geleverd. Netjes!

Snelle levering binnen 2-3 werkdagen

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Autobanden Prijsvechter.

We wisten niet dat er nog een Autobanden Prijsvechter was.
Wat leuk...en nog bedankt voor je fijne review !

Groetjes van Autobanden Prijsvechter

Melissa

Zeer snelle levering, eerlijke prijs alles ontvangen zoals omschreven op de website

Jaap

Goed, snelle levering

Ernst Schrier

Overzichtelijke site goede keus

ongevraagd werd er een fout uit mijn bestelling overlegd en verbeterd.

je kunt alleen zoeken in banden en velgen en niet op ventielen, dus ook geen algemene info of plaatjes te vinden daarvan