Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Webwinkel was goed en duidelijk

goede prijzen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

de daadwerkelijke leveringssnelheid was anders dan in werkelijkheid

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend )

Hartelijk dank voor uw review.

Uw order is inderdaad vertraagd geleverd.
Deze is 2 dagen bij het DPD depot in Mechelen blijven staan, waardoor wij de normale levertijd niet haalden.

Onze excuses hiervoor.

Het is ons niet duidelijk waarom dit is gebeurd en uiteraard gaan wij hierover ons beklag doen bij DPD.

Wij verwachten dat andere orders en een eventuele nieuwe order van u in de toekomst, binnen de gestelde termijn zullen worden geleverd.

Autobanden Prijsvechter

Matig. Het ging vrij traag. DPD als bezorger is een firma waar ik niet blij mee ben.

Neen

De nieuwe banden waren vrijdag besteld, woensdag geleverd en ik kon pas vrijdagmiddag bij de garage terecht om de banden op de wielen te leggen. Heb een week niet kunnen werken. Eén van de banden is nu lek. Ben niet blij.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend )

Bedankt voor uw review.

U heeft uw banden op Vrijdag na 15.00 uur besteld. Wij verzenden tot 15.00 zoals vermeld op onze site. Na 15.00 wordt de bestelling 1 werkdag later verzonden.

In uw geval was dat op Maandag. De banden zijn conform de levertijd dan ook op Woensdag geleverd. Exact zoals wij beloven.

U kon binnen 2 werkdagen terecht bij het montagepunt, wat gewoon prima te noemen is.

Dat uw oude band lek was ( niet uw nieuwe , gaf u eerder aan ), vinden wij natuurlijk vervelend voor u, maar wij hebben zo snel als mogelijk geleverd.
In dit geval vinden wij uw negatieve beoordeling dan ook niet terecht.

Autobanden Prijsvechter

Scherpe prijzen en snelle levering!

Erg snel

Jolanda Copier

Duidelijk en snelle reactie en levering

Steeds een feedback over de levering en na vergelijk de GOEDKOOPSTE!!!!!

Nvt

Ilse van O.

Tot aan heden prima ervaring met Autobanden Prijsvechter. Inmiddels ook 2 banden gekocht voor mijn zoon en wederom goed en snel

Ja genoeg

Website is prima in orde

Etje1970

Zeer goed. 3e keer dat ik hier bestel

Prijs kwaliteit en service

Alfred

Ik heb hele nare ervaring met dit bedrijf. Mijn mails bleven onbeantwoord en er werd niet eens ingegaan op mijn reactie . Ik denk niet dat de vakantie een rol heeft gespeeld.
Tot op...

Mijn banden werden snel geleverd.

Beloftes en afspraken nakomen. Eerlijk en oprecht zijn en feiten niet omdraaien.

Beste Alfred,

Uiteraard begrijpen wij dat u teleurgesteld bent.

De bult op de wang (zijkant) is bekeken door technische specialisten en zij kwamen tot de conclusie, dat deze schade is ontstaan door het raken van een stoeprand of een ander object. Dit was geen fabrieksfout.

Helaas kunnen wij daarom uw band niet vergoeden.

Overigens hebben wij uw emails in onze vakantie beantwoord, wellicht niet met de snelheid die u van ons gewend bent, maar wij hadden, zoals aangegeven op de website, dan ook 3 weken vakantiesluiting.

Dat wij tijdens onze vakantiesluiting (in onze vrije tijd) toch de moeite hebben genomen uw emails te beantwoorden, wordt blijkbaar niet gewaardeerd door u en dat betreuren wij dan ook ten zeerste.

Makkelijk

Een snelle reactie en verzending

Niks bijzonders

D. Asfar

Ok

N.v.t.

N.v.t.

Herman Huisman te Velp (G)

100 % OK

volgende keer weer mijn leverancier

zeer goed geprijsd en bijzonder correcte ,snelle levering

geen, duidelijk overzicht