wim

Goed.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

niets

Rysss

Website is heel overzichtelijk en makkelijk. Ik had mijn autobanden naar het garage bedrijf laten sturen waar mijn auto stond. Maar het is heel jammer dat de track&trace niet werkte, omdat ik... Website is heel overzichtelijk en makkelijk. Ik had mijn autobanden naar het garage bedrijf laten sturen waar mijn auto stond. Maar het is heel jammer dat de track&trace niet werkte, omdat ik hierdoor niet wist wanneer mijn autobanden binnen waren gekomen. Ik vind heel jammer, omdat de garage waar ik mijn autobanden liet zetten ook niet zo attent was om mij te laten weten wanneer de banden binnen waren.

Product wordt geleverd zoals het omschreven staat op de website

Geen zwakker punten op de webwinkel

Michael

Goede prijs kwaliteit met snelle levering

Geen mail ontvangen met track & trace

H. Sikkema

Snelle, effectieve communicatie.

Effectief in communicatie en levering

Retourticket zat in de plasticverpakking en is nat geworden.

Annette H

Erg goede service. Mooie prijzen en snelle levering op het montagepunt.
Je krijgt netjes een track en trace code om de bestelling te volgen.
Ik raad het iedereen aan.
Zeer tevreden!

Goede service, reageert snel bij onduidelijkheid en super prijzen Erg duidelijk

Kan er geen één bedenken

Hans

Nononsens, gewoon goede service

Duidelijke informatie

Barend Nieuwendijk

Het was prettig zaken doen met dit bedrijf. Men was behulpzaam bij het afleverproces en mijn vragen over de betekenis van ' recente productiedatum' zijn adequaat en snel beantwoord.

De betekenis van de term 'recente productiedatum' zou men op de website moeten zetten. Nu was ik in eerste instantie verbaasd over de ouderdom van de geleverde banden ( 2 jaar en 3 maanden), terwijl... De betekenis van de term 'recente productiedatum' zou men op de website moeten zetten. Nu was ik in eerste instantie verbaasd over de ouderdom van de geleverde banden ( 2 jaar en 3 maanden), terwijl dit keurig binnen de normen is.

Patrick

Erg gemakkelijk en snel mijn ideale banden gevonden

Duidelijkheid en eenvoudig

Ik heb geen zwakke punten mogen ervaren

Budgetbanden breda

Prima geholpen alles naar wens

Goed telefonisch contact

Jo Rondags

Goede prijs voor een kwalitatief goede band; levering volgens planning.

voor ieders wil is er wel iets voor een goede prijs

niets; hou het aub zó!