Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

M. Semen

Nette prijzen, snelle levering.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

D.MILOSAVLJEVIC

Remco Baggerman

Mooie en handige website ook de koppeling met montage adressen is duidelijk en goed

Gunstige prijzen groot assortiment

Ventielen mee kunnen bestellen en banden garantie (verzekering) reparatie bij gaatjes o.i.d.

vanderhorst volvo

duidelijk

levertijd

G

Overzichtelijk, goedkoop en snel

Communicatie over lever moment kan duidelijker

jerry

Snelle levering,product zoals beschreven,recente dot banden

Van Nieuwkasteel

Website overzichtelijk, helaas niet geheel correct met de informatie betreffende leveringstijden en track en trace informatie.
Deze informatie werd door de helpdesk bijzonder vlot opgelost...
Deze informatie werd door de helpdesk bijzonder vlot opgelost (aparte mail met de track&trace), maar de banden waren niet binnen de aangegeven 3 werkdagen binnen (donderdag avond besteld, de donderdag de week er op pas binnen).

Ik kreeg de mededeling dat de banden vanwege een feestdag een dag later bezorgd zouden worden pas na de betaling, het zou jullie sieren dit eerder te vermelden. De banden kwamen uiteindelijk 2 dagen later.
Ik heb annuleringskosten moeten betalen voor een besproken brug, niet veel maar toch, niet netjes.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer van Nieuwkasteel. Bedankt voor uw nette review. Het klopt wat u hier aangeeft. U had op Donderdagavond besteld, waarbij we normaal op Vrijdag verzenden. Op Vrijdag was het een... Beste heer van Nieuwkasteel. Bedankt voor uw nette review. Het klopt wat u hier aangeeft. U had op Donderdagavond besteld, waarbij we normaal op Vrijdag verzenden. Op Vrijdag was het een feestdag in Duitsland en in België, waar de verzenddepots staan. Derhalve is er Maandag verzonden en met 2-3 dagen levertijd is er op Donderdag geleverd. Dit komt overeen met de levertijd die wij aangeven. Echter begrijpen wij dat u dit (betreffende feestdag) liever eerder had geweten. Wij zullen hier over gaan nadenken, hoe dat we dit de klant tervoren duidelijk kunnen maken op de website. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Etienne Autobanden Prijsvechter

R. de Roy

Een prima bedrijf. Heldere website, goedkoopste banden van Nederland, prima service. Banden waren in 3 dagen op de plaats van bestemming. Verzending van de banden is via track & trace goed te... Een prima bedrijf. Heldere website, goedkoopste banden van Nederland, prima service. Banden waren in 3 dagen op de plaats van bestemming. Verzending van de banden is via track & trace goed te volgen. Echt een top bedrijf!

Overzichtelijke website, snelle service, prima prijzen

J.P.Ripson

Autobanden Prijsknijper betekend voor mij een goede serve, snelle levering. en een prima administratieve afwerking vwb factureringen enz. Autobanden Prijsknijper is voor mijn een aanrader voor... Autobanden Prijsknijper betekend voor mij een goede serve, snelle levering. en een prima administratieve afwerking vwb factureringen enz. Autobanden Prijsknijper is voor mijn een aanrader voor iedere automobilist.

nvt

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Ripson,

Bedankt voor uw review.
Wat een leuke naam heeft u voor ons bedacht !

Deborah Walda.
Autobanden Prijsknijper

Marianne Termijn

Goed hoor. Kom vaker terug.

Ja was, blij met het sorteren op kwaliteit. Wist niet wat goeie banden waren, dus dat was een goeie hulp

Geen flauw idee