Michel

Goede site, goed prijzen, fijne samenwerking met montagepunten

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

De samenwerking met het montagepunt zou nog beter kunnen, door aan te sturen dat ze bellen wanneer de banden ontvangen zijn.

Prima online winkel, goed overzicht

Heldere uitleg, snelle accurate levering en goede verwijzing naar montagepunt, waar ik overigens al meerdere keren banden heb laten monteren.

bert v E

Bestel hier altijd mijn banden voor mijn auto's. altijd snelle levering. goed product

goede prijs, snelle levering

Kobus

Prima bedrijf, ik bestel hier al jaren.

Levering op alternatief adres

Phuoc Tai Luu

Snel reactie en snel levering

Banden besteld uiteindelijk kwamen ze later binnen dan normaal door DHL omdat er wat fout was gegaan en vanwege de drukte Zoude vrijdag komen en werd maandag dus netjes gedaan.

Netjes bereikbaar als je hun belt en klant vriendelijk

Voortaan een berichtje sturen als de levering langer duurt

pascal muyres

Goede en duidelijke website, maak er al jaren gebruik van, scherpe prijs en vroeger ook snelle levertijd. Helaas is dit recent veranderd van levertijd 1-2 dagen tot mijn laatste bestelling 1 week

duidelijke website, scherpe prijzen, snelle reactie bij vragen cq klacht

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Pascal.

Bedankt voor uw feedback.

Helaas had DPD Duitsland het zo druk de betreffende week, dat zij 25 containers met banden hebben laten staan.

Dit was de 1e week van het nieuwe jaar met mooi weer en was er enorm veel vraag naar banden. Veel mensen gingen wisselen van zomer naar winterbanden, waardoor geen enkele webwinkel op tijd kon leveren die week.

Doordat DPD de banden handmatig moet sorteren, deze passen niet door de sorteermachines, is deze vertraging ontstaan.

Normaliter leveren wij snel, maar dit was buiten onze macht.

Uiteraard wel onze excuses voor de vertraging bij DPD.

Daniel van der Hoek
Autobanden Prijsvechter

Prima en duidelijk

Ruimer aanbod van A-merk banden

Bandenzoeker

Prima aanbod, goede prijzen en zoekmogelijkheden.

Prijsniveau

Snel reageren