Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

E.T Dekkers

Een top prijsvechter,doet zijn naam eer aan.

Zeer Snelle levering.
Perfecte website.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Kan geen zwakpunt vinden.
De naam zou ik aanvullen met absoluut de goedkoopste.

Jwdp van eck

Prima service tevreden over het product

Snelle afhandeling

Geen zwak punt in de webshop

Peter van Zelst

Een goed ogende en duidelijke website, waar je prima de banden kan vinden ,die je nodig hebt De service is duidelijk en goed en je krijgt goed inzicht ,hoe ver het met je bestelling staat, waar ze... Een goed ogende en duidelijke website, waar je prima de banden kan vinden ,die je nodig hebt De service is duidelijk en goed en je krijgt goed inzicht ,hoe ver het met je bestelling staat, waar ze zijn en wanneer je hem kunt verwachten. De levering is uitermate snel. M.a.w. een zeer goed bedrijf met snelle en goede service

duidelijkheid snelheid van levering

Zarabski

Top

Snelle service

Nvt

Henk Soeter

Duidelijke website ruime keuze.

Geldens

Goede en snelle service. Ook na de bestelling nog bericht ontvangen over de opvolging door het door ons gekozen bedrijf om de banden te laten monteren.

Snel, makkelijk en duidelijk

Goede service.

Snelle levering.

Geen zwakke punten.

Bernd Schneider

Prima service, snelle en correcte afhandeling!

Ik heb geen minpunt gevonden.

Corina

Super snelle gratis levering , goedkoopste verkoopsite voor mijn autobanden

Ik kreeg mijn order niet meer aangepast toen ik ontdekte dat ik een fout gemaakt had.Heb uiteindelijk maar een nieuwe account aangemaakt.Dus misschien moet de instructie iets duidelijker

Cees van der Windt

Zeer blij met Autobanden Prijsvechter. Bestel al vanaf 2008 hier om de paar jaar banden en altijd een goede service gehad. Prijzen zijn mooi.

Levering , service, prijzen en zoekgedeelte, waar je kan kiezen voor sorteren op kwaliteit. Dat vindt ik vooral handig

Extra korting voor klanten die vaker hebben gekocht bij jullie