Vond je het bestellen gemakkelijk?

Theo Janssen

Prijs kwaliteit is goed na bestellen mail gekregen of dit wel de goede banden waren voor mijn auto dus ze letten ook op

Ivo

Top. Snelle levering. Goede producten.

Overzichtelijk

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

nvt

Fred van der Poel

Gewoon de goedkoopste!

Alles geheel volgens verwachting. Aan het volgen van de verzending door DHL kon ik zien dat de banden uit Polen kwamen. Dat is het enige wat me veraste.

Als band zogenaamd op voorraad is denk je in Nederland en niet in Polen. Levering duurde daardoor 4 dagen. Voor mij geen probleem.

Particuliere koper

Zelfs met een weekend er tussen houdt men zich keurig aan de afleverdatum.

Actuele banden met een recente dotcode tegen een goedkope prijs.

De track and tracé via dpd houdt op zodra de banden in Nederland zijn.

Eric Gordijn

Perfect! Goede prijzen, snel geleverd.

Overzichtelijk met duidelijke beschrijving van de kenmerken van de banden.

Ruud

Eerste keer dat ik bij deze firma banden heb besteld. Alles verliep probleemloos.

Josip

Lange levering tijd 5 dagen

J baars

De levering was correct wel in 2 delen
Dat was mij even onduidelijk.
Die hadden wat mij betreft ook mogen verzamelen en dan in een maal leveren

Prijs en duidelijk

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Baars,
Beste heer Baars,
Bedankt voor uw suggestie. Echter hebben wij hier geen enkele invloed op. Als in het hele traject 1 DPD vrachtwagen of bestelwagen vol zit, dan kan het zijn dat er pakketten blijven staan en gesplitst worden. DPD probeert zsm uit te leveren en gaat geen pakketten verzamelen en bij elkaar verzamelen. Dat kan ook niet aangezien zij miljoenen pakketten per dag doen.
Hopende u hierin verduidelijking te hebben geboden, wensen wij u veel plezier van de nieuwe Yokohama banden.
Daniël van der Hoek
Autobanden Prijsvechter

M. Siebes

Prima service

informatie was makkelijk te vinden, snelle en correcte levering

Gert-Jan

Prima autobanden, maar...

Prijs-kwaliteit verhouding banden

De banden kwamen uit Duitsland, daarom kon de levertijd niet aangehouden worden. Na 4 1/2 dagen (wel acceptabel) waren de banden bij de garage. Montage afspraak gemaakt, maar na montage bleek de... De banden kwamen uit Duitsland, daarom kon de levertijd niet aangehouden worden. Na 4 1/2 dagen (wel acceptabel) waren de banden bij de garage. Montage afspraak gemaakt, maar na montage bleek de info op de website niet te kloppen. Werkelijke montageprijs was ruim 2x hoger. Betere, up-to-date, info over de montagebedrijven zou echt wel moeten. Nu wordt de klant bij de garage voor het blok gezet. Autobanden voor deze prijs kan je bij meerdere online shops bestellen, het gaat, zoals vaak, om de details.

Na bovenstaande beoordeling was er direct contact vanuit de klantenservice en werd er in oplossingen gedacht en ook het montagebedrijf ingeschakeld. Review daarop aangepast van geen aanbeveling naar aanbeveling.