J.c.kuijl

Prima duidelijke webshop....ben zeer in mijn nopjes met de banden.

Sterke punten zijn o.a. de info die je krijgt met het verloop van de banden waar ze zijn en wanneer ze afgeleverd zijn.
Duidelijke info via email

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Niet kunnen ontdekken...volgende keer weer hier bestellen.

Remon

Nadat de banden waren besteld, waren deze met 2 dagen binnen bij het montagebedrijf. Geheel volgens afspraak. Tevens de goedkoopste aanbieder van deze banden!!

Waren de goedkoopste aanbieder van de banden...

Geen zwak punt kunnen ontdekken. Het verliep zoals je mag verwachten. Gewoon TOP!!!

Acm Nollen

Een zeer duidelijke website . Je kunt kiezen om bij een montage punt te laten bezorgen. Perfecte levering . Eerste keer besteld en zeker voor herhaling vatbaar.

Duidelijkheid geen poespas.

Gee

Henry Spijkers

Web winkel is goed overzichtelijk, gesorteerd op merk, eenvouding de banden maat invullen, kies in het filter desgewenst het merk en alle info komt te voorschijn. Ook is het handig om de banden bij...

Snelle levering, voldoende keuze en tóch zeer voordelig. Heb verschillende aanbieders bekeken en ondanks de laagste prijsgarantie van sommige concurenten komt Autobanden prijsvechter toch met de scherpste prijs.

Misschien is het mogelijk om iets van een DOT code te tonen ? Zodat je weet welke DOT code je banden zijn die je besteld.

Sebastiaan

Altijd de beste prijzen van alle banden webwinkels en supersnel en correct bezorgd (thuis of bij een montagebedrijf)!

Goede website, beste prijzen en geweldige service. Erg blij mee.

Ok

Duidelijk

Prima webwinkel levert banden voor een scherpe prijs.

scherpe prijzen

Martijn

Duidelijke site, scherpe prijzen.

Duidelijk overzicht van kwaliteiten van de band als verbruik, grip e.d.

Bij de banden staan er per bandenmerk verschillende codes als RF, VOL, PNCS, RFT, LUXURY.
De betekenis van deze codes is nergens terug te vinden.

H Wallenburg

Bestel hier al jaren mijn autobanden.Wegens zeer goede ervaring.

Altijd de scherpste prijs.

Verpakking zou nog wat verbeterd kunnen.Meer lagen plastic.

Bart Vincken

Overzichtelijke website met goede zoekfunctie. Al vele malen autobanden gekocht.

Uitstekende track and trace gekoppeld aan vlotte orderverwerking

makkelijk kunnen sorteren op rijeigenschappen is misschien nog een verbeterpuntje