Andy

Wordt netjes te woord gestaan

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Niets

Janssen

Prima geholpen. Goed geleverd.

Duidelijk en overzichtelijk. Goede prijzen.

S. Singh

Prima prijs en kwaliteit banden! Slechte levering, de helft van mijn bestelling kwam pas een week later aan bij het montage punt.

Prijs en kwaliteit banden

Geef aan dat banden in een set van 2 stuks in 1 pakket worden geleverd en dat er kans is dat eerst de ene set wordt geleverd en op een later moment het volgende pakket.

Alois

Goede kwaliteit voor één goede prijs

Goede prijzen

Rw

Aanrader

Overzichtelijke webshop

Zeggen dat jullie t niet in de hand hebben als de levering paar dagen later komt

Ron

Heel behulpzaam en snel actie ondernemend .
Top service

Joost

Goed. Snelle levering van het juiste product

Goede site en telefonische bereikbaarheid

Niets site is er duidelijk

George karapetyan

Beste heer karapetyan,
Bedankt voor uw review.
Beste heer karapetyan,
Bedankt voor uw review.
Wij hebben uw order bekeken en er blijkt 1 werkdag later te zijn geleverd dan belooft. Uiteraard vinden we dat erg vervelend en excuseren wij ons voor het ongemak.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Pascal

Prima service

goede keuze

iets modernere looks van de website, maar is dat echt nodig, geen idee.

Snel, zoals verwacht