Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Marco van Lith, Studio Coot

Snelle levering van goede merkbanden

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Zou niet weten

Y. Kop

Prima service en banden voor een zeer goede prijs !

Duidelijke site met reviews van de klanten bij de desbetreffende banden. Ook het gemak van verzending naar diverse aangesloten garages vind ik een groot pluspunt.

Niets op aan te merken. Dit is de tweede keer dat ik via hen bestel.

GlasGarage Breda

Goede website, snelle levering, goede prijzen, en niet te vergeten de juiste hulp via chat.

Zeer overzichtelijk

Heb ik niet kunnen vinden

Evert

Voordelig en eenvoudig juiste band uitzoeken

Mogelijkheid om direct te plannen bij de garage

Roos

Geweldig

Snel en goed

Niets

Arjan Boonekamp

Hele goede ervaringen in het verleden. Nu zijn alleen nog maar 2 van mijn 4 bestelde banden geleverd!! Er wordt nog gezocht 😬😬

Scherpe prijs

Ik krijg erg veel mails. Op zich prima en geen probleem Denk ik handiger als alles verwijst naar een centrale website waar alles wordt bijgewerkt. Aangezien mijn banden nog niet zijn geleverd ben... Ik krijg erg veel mails. Op zich prima en geen probleem Denk ik handiger als alles verwijst naar een centrale website waar alles wordt bijgewerkt. Aangezien mijn banden nog niet zijn geleverd ben ik kwijt wie nu wat doet.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Arjan, Bedankt voor uw feedback. Helaas ging het mis met uw bestelling. Onze excuses daarvoor. De 2 missende banden zijn nog niet terecht, echter zoals besproken heben wij 2 nieuwe... Beste Arjan, Bedankt voor uw feedback. Helaas ging het mis met uw bestelling. Onze excuses daarvoor. De 2 missende banden zijn nog niet terecht, echter zoals besproken heben wij 2 nieuwe verzonden. Hopelijk is hiermee het verhaal alsnog goed afgerond. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

Heiko Prak

Prima ervaring, alleen de beloofde track-and-trace bleef uit waardoor ik telefonisch heb moeten navragen hoe het met de verzending van de banden stond. Werd daarbij zeer klantvriendelijk te woord... Prima ervaring, alleen de beloofde track-and-trace bleef uit waardoor ik telefonisch heb moeten navragen hoe het met de verzending van de banden stond. Werd daarbij zeer klantvriendelijk te woord gestaan ;)

Overzichtelijk en uitgebreid assortiment

Geen verbeterpunten kunnen bedenken

Ger Nouws

Zaterdag 2 banden besteld en dinsdag geleverd!

Ze doen wat ze beloven en de prijs is scherp

Niets, kan niet beter

Gert

Banden waren makkelijk te bestellen

Snel informatie beschikbaar. Bestelproces met leveringsinfo waren snel in ge zien in de berichtgeving. Nederlandse webwinkel.

Niet kunnen ontdekken

Nvt

Top alles werd netjes op tijd geleverd. Alleen de gratis ventiel doppen zaten er niet bij

Geen gratis ventiel dopjes er bij verkopen

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend) Bedankt voor uw review. Helaas begrijpen wij niet waarop u doelt met gratis ventieldopjes. Wel verkopen wij bandenspanningsventieldopjes ( onthoudt dit... Beste klant ( naam bij ons bekend) Bedankt voor uw review. Helaas begrijpen wij niet waarop u doelt met gratis ventieldopjes. Wel verkopen wij bandenspanningsventieldopjes ( onthoudt dit voor Scrabble ) , maar deze zijn € 9.95. Deze had u ook niet meebesteld overigens. Met vriendelijke groet, Deborah Walda Autobanden Prijsvechter