Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

M.Bakker

Snelle service en goede communicatie via de mail.

Goede en duidelijke communicatie via mail

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Nvt

Niessen

Goede ervaring

A.E Maree

Mijn ervaring is zeer goed, makkelijk bestellen en betalen

overzichtelijkheid en het kunnen sorteren op voorkeur van de klant

niets ik vindt de site uitstekend

Duidelijke site en snelle levering

geen idee

Drivehome24

Wel goeie service

Prijzen zijn beetje aan de hoogekant en wijzingen bijna elke dag..

aaw willems

Prima zaak/bedrijf

banden waren snel bij het montagebedrijf

geen zwakste punt.

Brand

Zeer klantvriendelijk en overzichtelijk

Zie hierboven

Niets

e.sandee

Goed levering zoals overeen gekomen

goede banden

de garage was al gestopt maar stond nog op de site

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Sandee, Spijtig te vernemen, dat de bij ons aangesloten garage gestopt was. Wij waren hiervan niet op de hoogte. Onze excuses daarvoor. Ondanks dat wij jaarlijks meerdere checks... Beste heer Sandee, Spijtig te vernemen, dat de bij ons aangesloten garage gestopt was. Wij waren hiervan niet op de hoogte. Onze excuses daarvoor. Ondanks dat wij jaarlijks meerdere checks uitvoeren of onze montagepunten nog werkzaam zijn, komt het soms voor dat een montagepunt gesloten is. Wij zijn mede afhankelijk van de informatie voorziening, vanuit deze montagepunten. Bij elke aanmelding en meermaalse jaarlijkse correspondentie met montagepunten, verzoeken wij hen om ons op de hoogte te houden van ontwikkelingen zoals prijsveranderingen, verhuizing of eventuele sluiting. Indien een montagepunt deze informatie niet deelt, dan kan het voorkomen dat het mis gaat, zoals in uw geval. Uiteraard zorgen wij er altijd voor dat dit keurig wordt opgelost, mocht dit noodzakelijk zijn. Wij staan altijd garant voor onze service en uitlevering van de producten. Het voormalige montagepunt heeft uw banden ontvangen, contact met u gehad en u de mogelijkheid geboden om te laten monteren bij een naburig garagebedrijf. Hiermee was de kwestie alsnog keurig opgelost. Echter betreuren wij het, dat het montagepunt ons niet had geïnformeerd en excuseren wij ons hiervoor. Uiteraard is het betreffende montagepunt verwijderd van onze website. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

Gerard

Prima ervaring met dit bedrijf

Komt afspraken na

Sascha

Probleemloos besteld en geleverd

Duidelijk en overzichtelijk

Sommige iconen en afbeeldingen lade niet/waren niet zichtbaar