Bakker

Zeer duidelijk en klantvriendelijk in gebruik

Alles overzichtelijk

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen zwakke punten

prijsstelling

geen zwakke punten

Phuoc tai Luu

zomer banden

graag in een keer afleveren

Jeroen

Prima!
alleen jammer dat het op een ander adres geleverd was.

Jan van Dijk

Scherpe prijzen van de banden. Goede service na bestelling van de banden die tijdig zijn geleverd bij het montagepunt.

Eenvoudig online bestelsysteem. Scherpe prijs. Uitstekende track en trace service. Montagepunt ontvangt tijdig de info over de te leveren banden.

De informatie over de banden is voldoende maar kan veel beter.

Ben

Uitstekend

Alles

Nog niet gezien

jack koopman

Goede ervaring met deze website.
Betaalbare banden en makkelijk te bestellen uitgebreide keuze

Roelof Sikma

Zeer goed en snelle levering

Ik koop al meer als 10 jaar mijn banden hier en nooit geen problemen gehad met levering

n.vt zer goed bedrijf om banden te kopen.Betrouwbaar en koop al meer als 10 jaar mijn banden