Banden voor zeer aantrekkelijke prijs. En ook montagepunt bood goede prijs aan. Het was erg prettig om een montagepunt aanbevolen te krijgen via de website. Veel opties voor montage.

Zeer goed overzicht van levering en leverdatum. Betrouwbaar doordat op datum is geleverd die beloofd was.
Banden in eprfecte staat.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geen aanbevelingen.

Andre Lameyze

Goede service en vlotte afhandeling

Duidelijke website en goede prijs kwaliteit verhouding

Nvt

Priscilla

Goed bedrijf, die nakomt wat het beloofd. Duidelijke site, geeft weer wat je besteld en de mogelijkheid om je zendeling te tracen. Snelle levering.

Goede service

De website had ik gevonden met behulp van een collega. Maar toen ik het zelf of Google zocht zag ik vreemd genoeg niet meteen de site. Dit mag duidelijker in zoekmachines naar voren komen. Jullie zijn een topbedrijf.

de smedt

Viel mee

juiste prijzen met alles inclusief ook verzending en verwijderingsbijdrage ! Is bij andere meestal anders !

niet direct opgevallen

Alles ging goed. Nog nooit op internet banden gekocht, maar alles viel me mee.

Thuiswinkel waarborg keurmerk gaf mij de doorslag en ik zag nu dat er ook een aankoopverzekering is. Goed voor het vertrouwen

Geen punten gezien die verbeterd kunnen worden

Ahmed M

Mooi website. prijs lekker

ja makkelijk bandjes zoeken

niets zwakke punten

Redelijk

nee

Ik bestel banden met categorie b -b en ik krijg c en b vind ik wel slordig want heeft daar op geselecteerd.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant (naam bij ons bekend)

Zoals met u via de mail besproken, bleken de bandenlabels op de verpakking onjuist en zijn er banden geleverd met de juiste bandenlabels.

Wij excuseren ons voor de verkeerde sticker op de verpakking.

Etienne
Autobanden Prijsvechter

Prima bedrijf. Zeer behulpzaam en klantvriendelijk en groot aanbod

Service gericht in alle facetten naar afnemer

Misschien zou de manier van bestellen in een overzichtelijker stappenplan vermeldt kunnen worden op de site

Deriva B

Ik ben nu klant voor het leven. Prima geholpen en mooie prijzen. Banden waren snel binnen.

Ja Prijs, snelheid en de helpdesk

Geen idee