Tim

Super snelle service

Prijzen

Het bestellen op zich gaat goed

Bestellen gaat wel goed

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Levering duurde bij mij erg lang de communicatie hierover was niet goed

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend)

Hartelijk dank voor uw review.

Het bevreemd ons enigzins dat u ons op "reactiesnelheid" en "info over verloop order" een onvoldoende geeft. Als het goed is heeft u een mail ontvangen met een Trackingnummer, zodat u de order kon volgen. Wellicht is deze in uw spambox terecht gekomen?

De levering niet te laat geweest. Wij geven aan 2 werkdagen.

U heeft besteld op Donderdag 17-05.
Er is geleverd op Dinsdag 22-05.
Normaliter zou dit op Maandag 21-05 zijn geweest, echter was het op Maandag 2e Pinksterdag, waardoor levering 1 dag later heeft plaatsgevonden.

U geeft ons een 6 voor klantvriendelijkheid, maar onze logs geven aan dat er geen contact is geweest. Wij begrijpen deze waardering helaas niet.

Uiteraard willen wij hier graag van leren om onze service te optimaliseren en zijn we blij met uw review.

Ook fijn dat u ons toch aanbeveelt bij anderen.

Deborah Walda
Autobanden Prijsvechter

Eenvoudige selectie en bestelling.

Directe aflevering bij de montage service.

Funcken René

Een goed overzicht zeer goede prijs

De prijs

Zeer tevreden

Was 1e x dat ik hier besteld heb ervaring was goed

Ik vond wat ik zocht verder ruime keuze aan banden te vinden

De levering ging via dpb
Helaas door meerdere ervaring vind ik dpd langzaam met leveren en weinig of te late informatie betrefd levering krijg een paar uur van te voren pas te zien wanneer ze komen had wel aan het werk kunnen zijn
Banden zijn verder prima afgeleverd

Jaa visscher

Mijn bevindingen. Zijn gewoon goed bestel er al jaren. Alles is nettjes verzorgd.

Snelle levering. En niet duur voor goede A merk banden.

Eigelijk geen 1 zwak punt.

Robert Plomp

Prima al diverse keren banden besteld en laten monteren.

Strakke prijs

Duidelijk en makkelijk om een bestelling te plaatsen.

Panne

De banden zijn gunstig geprijsd, de banden worden snel geleverd thuis of bij het montagepunt.

Gemak van zoeken naar bande op de site.

Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Scherp geprijsde banden, levering snel en prima verzorgd.

Sorteren op 'product type' en 'omschrijving' zou handig zijn om eenvoudig de banden met velgrand bescherming te vergelijken