Vond je het bestellen gemakkelijk?

Raymond Mouthaan

Banden net voor het weekend besteld. Woensdag erna bij afgesproken bij banden service punt. Ook daar prima geholpen. Ik raad een ieder aan om bij autobanden prijsvechter banden te bestellen. Prijzen... Banden net voor het weekend besteld. Woensdag erna bij afgesproken bij banden service punt. Ook daar prima geholpen. Ik raad een ieder aan om bij autobanden prijsvechter banden te bestellen. Prijzen van de banden zijn goed

Robert Sietsema

Ben blij met dit soort bedrijven. Bij de representatieve bekenden bandenboeren geweest. Had eigenlijk 2 banden nodig, Daar hanteren ze prijzen waar je depressief van wordt. Zag bij mij in de buurt... Ben blij met dit soort bedrijven. Bij de representatieve bekenden bandenboeren geweest. Had eigenlijk 2 banden nodig, Daar hanteren ze prijzen waar je depressief van wordt. Zag bij mij in de buurt dat er banden thuis werden bezorgd. Navraag gedaan. Prijsvechter moet je zijn. Webshop bezocht, direct maar 4 banden besteld, laten bezorgen bij garagebedrijf. Wat een service en prijsverschil. Binnen een week geleverd en gemonteerd. Ben helemaal blij.

Geen gedoe, heldere uitleg, betrouwbaar.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

In mijn situatie, geen zwakke punten tegengekomen.

Bisai

Vanaf het moment dat ik via Autobanden Prijsvechter 6 autobanden had besteld tot het aflevermoment bij de door mijn gekozen montagepunt werd ik via de mails heel goed op de hoogte gehouden. Ook kon... Vanaf het moment dat ik via Autobanden Prijsvechter 6 autobanden had besteld tot het aflevermoment bij de door mijn gekozen montagepunt werd ik via de mails heel goed op de hoogte gehouden. Ook kon ik via track en trace de levering in de gaten houden.

Zeer duidelijke informatie beschikbaar over de te kopen autobanden.

Ik kan geen zwakke punten benoemen.

Martin Roos

Uitstekend, meermaals betrouwbaar gebleken

Gunstige prijs

n.v.t.

Mikapen NL

Bezorging goed.
Banden zijn uit 2023 ruim een jaar oud. Terwijl je betaald voor nieuwe banden

je besteld nieuwe banden maar ze zijn al ruim een jaar oud.

Beste Mikapen,
De productiedatum, oftewel de DOTcode genaamd uit 2023 is gewoon recent. Het zijn dan ook nieuwe verse banden.
Banden minder dan 3 jaar geleden geproduceerd worden in de...
Beste Mikapen,
Banden minder dan 3 jaar geleden geproduceerd worden in de bandenbranche gezien als recent.
Al onze banden worden in de depots geconditioneerd opgeslagen.
Zowel de temperatuur, luchtvochtigheid en de lichtsterkte zijn aangepast, zodat de banden niet of nauwelijks verouderen tijdens de opslag.
Hiermee gaan zij de volledige geadviseerde levensduur van o.a. de ANWB 6-7 jaar mee na montage.
Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Autobanden Prijsvechter

V

V

Geachte V

U geeft ons zeer lage cijfers en wij begrijpen niet waarom. Jammer genoeg reageert u niet.
U heeft besteld op Donderdagavond. Vrijdag is er verzonden.
Er is geleverd op...
Geachte V

U heeft besteld op Donderdagavond. Vrijdag is er verzonden.
Er is geleverd op Dinsdag, wat inhoudt dat er binnen slechts 2 werkdagen is geleverd.
Erg vlug dus. We nemen dan ook aan dat de leveringssnelheid niet het probleem is.
U geeft een lage beoordeling voor klantvriendelijkheid.
Echter hebben we u niet gesproken, ook is er geen mailcontact geweest.
Graag zouden we vernemen waarom wij volgens u niet klantvriendelijk zijn.
Ook de reactiesnelheid was niet goed volgens u.
Hiervoor geldt ook hetgeen hier boven staat. Er is nooit contact geweest.
Waarop baseert u dit?
De info over de orderverloop was niet goed. Wat mist er volgens u?
Volgens onze statussen heeft u alle verzendmails en trackingcodes gehad en zou u de order prima moeten hebben kunnen volgen.
Ik verneem het graag van u. Wat kunnen wij verbeteren?
Met vriendelijke groet
Daniël van der Hoek,
Autobanden Prijsvechter

Henkjan de haan

Goed advies en prettig in de omgang .geholpen door ethieen

Advies

jsm. scholte-zuiderveld

Prima, duidelijke website met heldere informatie

n.v.t.

Nijboer

Goede afhandeling en snel

van Klinken.

Top, ook snel geleverd. Ik had aangegeven om de banden op een bepaalde plek bij het huis neer te leggen. Alleen verwacht ik dan wel dat ik berichtje krijg op het moment dat de banden afgeleverd... Top, ook snel geleverd. Ik had aangegeven om de banden op een bepaalde plek bij het huis neer te leggen. Alleen verwacht ik dan wel dat ik berichtje krijg op het moment dat de banden afgeleverd zijn, maar die heb ik niet gehad.

Bezorgen zoals hierboven beschreven.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste familie van Klinken.
Beste familie van Klinken.
Bedankt voor uw tip, Wij sturen geen mail na levering omdat veel klanten het vervelend vinden, als er nog meer mail binnenkomt over hun order dan de mails die wij reeds sturen.
Uiteraard kon u aan uw trackingcode zien, welke u van ons kreeg per mail, dat er geleverd was.
Veel plezier met de nieuwe banden.
Etienne Team AP