Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

GlasGarage Breda

Goede website, snelle levering, goede prijzen, en niet te vergeten de juiste hulp via chat.

Zeer overzichtelijk

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Heb ik niet kunnen vinden

Evert

Voordelig en eenvoudig juiste band uitzoeken

Mogelijkheid om direct te plannen bij de garage

Roos

Geweldig

Snel en goed

Niets

Arjan Boonekamp

Hele goede ervaringen in het verleden. Nu zijn alleen nog maar 2 van mijn 4 bestelde banden geleverd!! Er wordt nog gezocht 😬😬

Scherpe prijs

Ik krijg erg veel mails. Op zich prima en geen probleem Denk ik handiger als alles verwijst naar een centrale website waar alles wordt bijgewerkt. Aangezien mijn banden nog niet zijn geleverd ben ik kwijt wie nu wat doet.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Arjan, Bedankt voor uw feedback. Helaas ging het mis met uw bestelling. Onze excuses daarvoor. De 2 missende banden zijn nog niet terecht, echter zoals besproken heben wij 2 nieuwe... Beste Arjan, Bedankt voor uw feedback. Helaas ging het mis met uw bestelling. Onze excuses daarvoor. De 2 missende banden zijn nog niet terecht, echter zoals besproken heben wij 2 nieuwe verzonden. Hopelijk is hiermee het verhaal alsnog goed afgerond. Met vriendelijke groet, Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

Heiko Prak

Prima ervaring, alleen de beloofde track-and-trace bleef uit waardoor ik telefonisch heb moeten navragen hoe het met de verzending van de banden stond. Werd daarbij zeer klantvriendelijk te woord... Prima ervaring, alleen de beloofde track-and-trace bleef uit waardoor ik telefonisch heb moeten navragen hoe het met de verzending van de banden stond. Werd daarbij zeer klantvriendelijk te woord gestaan ;)

Overzichtelijk en uitgebreid assortiment

Geen verbeterpunten kunnen bedenken

Ger Nouws

Zaterdag 2 banden besteld en dinsdag geleverd!

Ze doen wat ze beloven en de prijs is scherp

Niets, kan niet beter

Gert

Banden waren makkelijk te bestellen

Snel informatie beschikbaar. Bestelproces met leveringsinfo waren snel in ge zien in de berichtgeving. Nederlandse webwinkel.

Niet kunnen ontdekken

Nvt

Top alles werd netjes op tijd geleverd. Alleen de gratis ventiel doppen zaten er niet bij

Geen gratis ventiel dopjes er bij verkopen

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant ( naam bij ons bekend) Bedankt voor uw review. Helaas begrijpen wij niet waarop u doelt met gratis ventieldopjes. Wel verkopen wij bandenspanningsventieldopjes ( onthoudt dit... Beste klant ( naam bij ons bekend) Bedankt voor uw review. Helaas begrijpen wij niet waarop u doelt met gratis ventieldopjes. Wel verkopen wij bandenspanningsventieldopjes ( onthoudt dit voor Scrabble ) , maar deze zijn € 9.95. Deze had u ook niet meebesteld overigens. Met vriendelijke groet, Deborah Walda Autobanden Prijsvechter

J. Donk

Prima !!
Vlotte levering..

Vanuit de luie stoel de juiste banden kiezen

Sander Bijdevaate

We hadden een lekke voorband, en mij is altijd geleerd dat je beter 2e dezelfde banden op 1 as kan hebben, ook qua slijtage. Dus even op de website gekeken, maten ingetypt en klaar, binnen 2 dagen... We hadden een lekke voorband, en mij is altijd geleerd dat je beter 2e dezelfde banden op 1 as kan hebben, ook qua slijtage. Dus even op de website gekeken, maten ingetypt en klaar, binnen 2 dagen hadden we de banden! Helemaal top!

Als je alle maten even opzoekt op je band en intikt, heb je gelijk alle info per band!

Ik zou persoonlijk de naam wat vriendelijker maken. "Vechter" past niet bij de service die jullie leveren want die is prima, en klanten zullen dat ook herkennen.