Levertijd conform opgegeven levertijd 2-3 werkdagen

Henk Soeter

Duidelijke website ruime keuze.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Geldens

Goede en snelle service. Ook na de bestelling nog bericht ontvangen over de opvolging door het door ons gekozen bedrijf om de banden te laten monteren.

Snel, makkelijk en duidelijk

Goede service.

Snelle levering.

Geen zwakke punten.

Bernd Schneider

Prima service, snelle en correcte afhandeling!

Ik heb geen minpunt gevonden.

Corina

Super snelle gratis levering , goedkoopste verkoopsite voor mijn autobanden

Ik kreeg mijn order niet meer aangepast toen ik ontdekte dat ik een fout gemaakt had.Heb uiteindelijk maar een nieuwe account aangemaakt.Dus misschien moet de instructie iets duidelijker

Cees van der Windt

Zeer blij met Autobanden Prijsvechter. Bestel al vanaf 2008 hier om de paar jaar banden en altijd een goede service gehad. Prijzen zijn mooi.

Levering , service, prijzen en zoekgedeelte, waar je kan kiezen voor sorteren op kwaliteit. Dat vindt ik vooral handig

Extra korting voor klanten die vaker hebben gekocht bij jullie

Aldert

Dit is de tweede x geloof ik dat we een set banden hebben besteld
Snelle levering en goed koop dat willen we toch allemaal
Kwaliteit is ook heel goed
Raad het ook bij kennissen aan...
Dit is de tweede x geloof ik dat we een set banden hebben besteld
Snelle levering en goed koop dat willen we toch allemaal
Kwaliteit is ook heel goed
Raad het ook bij kennissen aan om banden bij jullie te bestellen

Goedkoop snelle levering
Goede kwaliteit

Geen zwakke punten

Baba

Ik heb paarkeer banden gekocht. Ik ben heel erg tevereden.

Alles is goed

J.L. Swarte

Een goede, overzichtelijke, website waar je gemakkelijk kunt kiezen en vergelijken. De bestelling verloopt vlot en controleerbaar

Overzichtelijk

Sommige banden zijn zomaar, opeens, weg of niet meer leverbaar.

Bas P

Prima!

Duidelijke site met voldoende zoek-opties

Goed het verloop van de bestelling in de gaten houden, mijn banden moesten vanwege het stoppen van het gekozen montagebedrijf opnieuw geleverd worden maar daarvan kreeg ik pas nadat ik gebeld had de... Goed het verloop van de bestelling in de gaten houden, mijn banden moesten vanwege het stoppen van het gekozen montagebedrijf opnieuw geleverd worden maar daarvan kreeg ik pas nadat ik gebeld had de indformatie. Maar verder helemaal goed!