Top

Snelle levering ondanks de drukke dagen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

D.Tarmond

Goede website

ik wou na de bestelling nog iets weten telefonisch heel netjes te woord gestaan goede en begrijpelijke informatie.

JA Broekhuis

Top, internet gemak, telefonisch goed bereikbaar voor vragen

Klantenservice, bezorging op tijd en correct

Spyros

Geen ervaring eerste
Keer

M v haaften

Eenvoudig te vinden welke banden nodig en vooral goed dat de decibellen worden vermeld.

De levertijd het duurde 6 dagen voordat ik ze in bezit had...vermeld dat ze uit het buitenland depot komen en dat het een aantal dagen in beslag neemt.

Snelle levering en duidelijke informatie van de klantenservice. Onduidelijk tijdens bestellen of montage was geselecteerd, maar de klantensevice heeft mij goed geholpen.

A . Schipper

Goede service en snelle levering

Geen zwakte punten

R.Bontje

Zeer goede ervaring met Etienne deze lost problemen snel en vakkundig op.

snel oplossend vermogen bij problemen met de levering (DPD)

Overschakelen naar een ander transportbedrijf DPD is jullie zwakke punt. Gelukkig is door jullie Etienne het probleem op een zeer profesionele wijze opgelost.

Peter

Snel besteld en geleverd bij een montagepunt.
Super!

Voor de 2e keer besteld.
En alweer alles goed gegaan.
Zeer tevreden

Snel geleverd, goede kwaliteit.
Tegen een goede prijs

Bij het zoeken naar de banden duurt het lang om alles aangevinkt te hebben in de zoekmodules