EJ

Prima afhandeling van de bestelling

De service met het bestellen van banden die niet op de website vermeld stonden

Marc Kops

De ervaring is prima te noemen. Nog nooit eerder banden gekocht via internet, maar ze waren er snel

Prijs en levering. Site is duidelijk

Mootje

Voorheen ergens anders bestelt, maar vanaf nu blijf ik bij jullie . Toppers

Super

M de Kok Montage

Snelle levering en komt afspraken na.

zoals hierboven, snelle levering scherpe prijzen en komt afspraken na

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

kan ik niet zeggen niets van meegemaakt

Vincent Gebraad

Goede website

Prijs

Helaas kwamen jullie mailtjes in mijn ongewenste mailbox terecht waardoor ik heb beschouwede als geen reactie omdat ik ze niet zag.

Onze klacht is goed opgelost.

Meer contact met klant na klacht.

Super.

Ik had mijn bestelling een dag later ontvangen en het leek als of je een week aan het wachten bent maar het was een malig, ik heb elke keer in het verleden gelijk na twee dagen mijn bestelling ontvangen .

Snelle levering en goede communicatie als het uitloopt. Ook hele scherpe prijzen.

Prijzen, communicatie en levering.

Misschien de uitstraling wat opfrissen

Toelichting.

1. Er worden diverse kleuren blauw gebruikt. De wat donkerdere kleur blauw oogt vrij ouderwets, vooral in combinatie met de antraciete / zwarte balk aan de bovenkant.

2. Er worden cliché dingen gebruikt zoals de foto van de vrouwelijke klant met haar quote er bij. Overigens wederom weer een nieuwe kleur blauw er naast. Of de man met de headset bij de FAQ. Ik zou dit soort dingen vermijden aangezien ze heel cliché en onpersoonlijk overkomen. Ga voor moderne zwart wit foto's of Instagram waardige foto's. Ook een klantvriendelijk grapje moet kunnen.

3. De hele opmaak is erg standaard en niet modern. Tegenwoordig zie je heel veel sites met een slide balk bovenaan het scherm. Hierop komen de lopende acties voorbij en handige tips. Overzichtelijk en prettig aangezien je maar 1 boodschap hebt per slide. Dit zou voor jullie ook goed werken denk ik. Bijvoorbeeld die klant review op 1 slide,  'het snel en voordelig weer veilig onderweg' met de lachende vrouw op de 2de slide, de stappen van een bestelling op een derde. Dit maakt de site iets leger en daardoor overzichtelijker. Een te lange pagina met teveel beelden en boodschappen doet doorgaans schreeuwerig en ouderwets aan. Zo van (sorry als ik te direct ben) : koop in ieder geval iets en doe het snel.

4. Last but not least: het logo. Ja in eenvoud zit de meester maar ik denk zeker dat het logo op te frissen. Daarnaast zou ik het logo op de 1 of andere manier verwerken in de gehele strook boven de grijze zwarte balk aan de bovenkant. Dus daar waar het nu donker grijs blauw is.

Duidelijk overzicht

Prima banden voor een scherpe prijs

Nvt

Heel goed