aaw willems

Prima bedrijf

neen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

geen zwakste punt

Martin Scholten

Prima firma, snelle en correcte aflevering

Bkjna alles

M.temirci

Perfect

Ze houden zich aan de belofte

Tot nu geen zwakke punten gevonden

Mooie prijzen maar met track & trace verkeerde code ontvangen, niet bereikbaar met telefoon en montage bedrijf ontvangt de bestelling zonder naam van besteller!

Prijs

Zie omschrijving

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste mevrouw (naam bij ons bekend)
Jammer dat u niet tevreden bent.
Graag gaan wij in op uw review.
Beste mevrouw (naam bij ons bekend)
Jammer dat u niet tevreden bent.
Graag gaan wij in op uw review.
Wij hebben de trackingcode bekeken en deze werkt geheel zoals het moet. Om uit te sluiten dat er iets mis was met de mail, waarin de tracking code staat, ontvangen we deze graag van u om dit te onderzoeken.
Wat betreft bereikbaarheid: Wij zijn op gezette tijden telefonisch bereikbaar. Deze tijden staan op https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/telefoonnummer/
Buiten de telefoon zijn wij goed bereikbaar per e-mail, contactformulier, chat en What`s App. Meestal reageren wij binnen 2 uur en daar zijn we trots op! Veel bedrijven hanteren hier 1-2 werkdagen voor. Doen we het toch goed, lijkt me zo.
Over het pakketlabel. Uw ordernummer staat op het pakketlabel en daarmee kan het montagepunt zien voor wie de banden zijn. Tevens krijgen zij van ons een aanmelding per mail, waardoor zij weten voor wie de banden zijn.
Uiteraard betreuren wij dat u niet tevreden bent en zullen wij er alles aan doen om het proces nog beter te maken.
99% Tevreden klanten vinden wij niet voldoende en willen we graag naar 100%. Daarom excuseren wij ons voor het ongemak die u heeft ervaren.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Menting

Snelle service, goede prijzen

Goede prijzen, veel keuze

Volgens de order bevestiging zouden we op de hoogte worden gehouden als de banden bij het montagepunt zouden zijn geleverd en er zou contact met ons opgenomen worden voor een afspraak. Beide is... Volgens de order bevestiging zouden we op de hoogte worden gehouden als de banden bij het montagepunt zouden zijn geleverd en er zou contact met ons opgenomen worden voor een afspraak. Beide is helaas niet gebeurd. We hebben zelf moeten bellen om een afspraak te maken. Als deze service hoog in het vaandel staat, zou ik hier in adviseren om een verbeterslag te maken.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Stefan,
Bedankt voor uw review.
Dat klopt helemaal en dat is ook ons verzoek en afspraak met de montagepunten.
Bij verzending krijgt een montagepunt automatisch een e-mail met...
Beste Stefan,
Bedankt voor uw review.
Dat klopt helemaal en dat is ook ons verzoek en afspraak met de montagepunten.
Bij verzending krijgt een montagepunt automatisch een e-mail met daarin het aantal banden, welke banden, uw naam en telefoonnummer.
In de mail verzoeken wij het montagepunt contact op te nemen met de klant, zodra de banden zijn geleverd.
Dit heeft het montagepunt wellicht vergeten en wij zullen hen hierover contacten.
Onze excuses en wij gaan dit bespreken met het montagepunt.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Hotze

Prima prijs en snelle levering

Ron.

Prima,snel en niet duur.

Snel en niet duur,ruime keus

heden

Al jaren lang te tevreden klant

niets

M van Lieshout

Prima service en denken op een goede manier met je mee.

Hele goede service en doen moeite om je naar tevredenheid te helpen.

Heb geen zwak punt kunnen ontdekken hebben ons prima geholpen.

Rubrech

Helemaal niets mis mee!

Overzichtelijk bestellen, snel geleverd en goedkoper dan elders.

Niets