Matig. Het ging vrij traag. DPD als bezorger is een firma waar ik niet blij mee ben.

Neen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

De nieuwe banden waren vrijdag besteld, woensdag geleverd en ik kon pas vrijdagmiddag bij de garage terecht om de banden op de wielen te leggen. Heb een week niet kunnen werken. Eén van de banden is nu lek. Ben niet blij.

Scherpe prijzen en snelle levering!

Erg snel

Jolanda Copier

Duidelijk en snelle reactie en levering

Steeds een feedback over de levering en na vergelijk de GOEDKOOPSTE!!!!!

Nvt

Ilse van O.

Tot aan heden prima ervaring met Autobanden Prijsvechter. Inmiddels ook 2 banden gekocht voor mijn zoon en wederom goed en snel

Ja genoeg

Website is prima in orde

Etje1970

Zeer goed. 3e keer dat ik hier bestel

Prijs kwaliteit en service

Alfred

Ik heb hele nare ervaring met dit bedrijf. Mijn mails bleven onbeantwoord en er werd niet eens ingegaan op mijn reactie . Ik denk niet dat de vakantie een rol heeft gespeeld.
Tot op...

Mijn banden werden snel geleverd.

Beloftes en afspraken nakomen. Eerlijk en oprecht zijn en feiten niet omdraaien.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Alfred,

Uiteraard begrijpen wij dat u teleurgesteld bent.

De bult op de wang (zijkant) is bekeken door technische specialisten en zij kwamen tot de conclusie, dat deze schade is ontstaan door het raken van een stoeprand of een ander object. Dit was geen fabrieksfout.

Helaas kunnen wij daarom uw band niet vergoeden.

Overigens hebben wij uw emails in onze vakantie beantwoord, wellicht niet met de snelheid die u van ons gewend bent, maar wij hadden, zoals aangegeven op de website, dan ook 3 weken vakantiesluiting.

Dat wij tijdens onze vakantiesluiting (in onze vrije tijd) toch de moeite hebben genomen uw emails te beantwoorden, wordt blijkbaar niet gewaardeerd door u en dat betreuren wij dan ook ten zeerste.

Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Makkelijk

Een snelle reactie en verzending

Niks bijzonders

D. Asfar

Ok

N.v.t.

N.v.t.

Herman Huisman te Velp (G)

100 % OK

volgende keer weer mijn leverancier

zeer goed geprijsd en bijzonder correcte ,snelle levering

geen, duidelijk overzicht

Website is goed maar de levering liet op zich wachten.

nvt

Ik doe geen zaken met dit bedrijf.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant (naam bij ons bekend)

Spijtig dat uw lvering iets langer duurde dan gebruikelijk.
Helaas komt dit voor in de vakantieperiode, doordat de vervoerder op halve kracht werkt.

Wij geven dit ook aan op onze website. Zie https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/

Wij verwachten vanaf nu weer de normale levertijden te kunnen hanteren.

Desalnietemin onze excuses daarvoor,

Etienne Persijn