H.Florijn

Direct goede respons.Goede informatie over de levering en het track en tracé systeem.Snelle levering(ondanks Corona)

Concurrerende prijzen

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Smits, J

Prima webwinkel. Al meer dan 4 keer bestelt bij jullie.

Prijs en assortiment

Geen idee

ed koenen

Prijs is echt goedkoper dan elders

makelijk te handelen.

levertijd was 7 dagen , niet garanderen binnen 2=3 dagen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Koenen,
Bedankt voor uw review.
Graag maken we toch een kanttekening bij de door u opgegeven levertijd.
U heeft op Zondag besteld. Wij verzenden dan op Maandag. Met 2-3...
Beste heer Koenen,
Bedankt voor uw review.
Graag maken we toch een kanttekening bij de door u opgegeven levertijd.
U heeft op Zondag besteld. Wij verzenden dan op Maandag. Met 2-3 werkdagen levertijd zou er uiterlijk Donderdag geleverd moeten zijn.
Dit was helaas 1 dag later op Vrijdag.
Onze excuses daarvoor.
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe banden.
Etienne Persijn

Padda tax

Ja

Heel goed

R.G Smid

Ik heb weinig ervaring met u bedrijf , maar ben zeer goed geholpen
en snelle aflevering , Klasse zijn de

goede uitleg en bediening op de computer .

ik zou het niet weten

j hillebrand

Al 2x banden besteld.zeer tevreden

prijs . snelle levering

ik heb geen zwakke punten kunnen vaststellen

R.van Olst

Goede service .Levering ging niet binnen aangegeven tijd.Prijsvechter heeft alle moeite gedaan bij DPD om,als was het een paar dagen later, de zaak in orde te maken. Petje af voor alle gedane moeite.

De hele goede service.Prima prijs en kwaliteit voor goede prijs.

De levering via DPD. en dat ik na de Ideal betaling steeds een link moest aanklikken voor betaling .Dit terwijl dat prijsvechter de betalingsbevestiging al binnen had. Is weer ruimschoots... De levering via DPD. en dat ik na de Ideal betaling steeds een link moest aanklikken voor betaling .Dit terwijl dat prijsvechter de betalingsbevestiging al binnen had. Is weer ruimschoots goedgemaakt door hulp bij levering DPD.

voortman

Perfect

duidelijk

Peter Bot

Top geregeld en voor veruit de scherpste prijs

Laagst vindbare prijs en goed geregeld

Hooguit nog meer merken en typen banden kunnen vergelijken