Autobanden Prijsvechter

Autobanden Prijsvechter Ook benieuwd naar feedback over de webshop Autobanden Prijsvechter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3700
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Autobanden Prijsvechter met 8.9/10. Gebaseerd op 3700 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

snelle levering, groot assortiment, lage prijzen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring is zeer goed, snelle levering.

S
S

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Prijzen van het montage punt meenemen op leverbon en factuur

Score voor Autobanden Prijsvechter:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Meermaals bander nog besteld prima geregeld.

Meydaa
Matig (5/10)
Meydaa

Neen

Bijkomende achteraf kosten als wettelijke verwijderingsbijdrage in het vervolg direct vermelden bij de afzonderlijke bandprijs. Zo krijgt de klant een direct totaalbeeld. Dit is eerlijker en correcter!!!!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer, mevrouw Meydaa.

Hartelijk dank voor uw review.

Wij begrijpen wat u bedoelt, echter geven wij op de productpagina`s duidelijk weer dat de prijzen excl. verwijderingsbijdragen zijn. Dit staat rechts bovenin vermeld.

Omdat andere webwinkels meestal de prijzen ook zonder verwijderingsbijdrage weergeven, zijn wij genoodzaakt om dit ook te doen.

Tevens wordt dit direct weergegeven in het winkelmandje.

Overigens vragen wij de werkelijke prijs voor verwijderingsbijdrage, welke op dit moment 1.57 Euro is. Zo zien we dat andere aanbieders soms wel tot 5.00 Euro per band vragen en verdienen aan de verplichte verwijderingsbijdrage.

Dus wat eerlijk en correct is, dat vragen wij ons af bij andere aanbieders. Niet bij ons.
Wij zijn hierin helder en betreuren dan ook uw review.

Score voor Autobanden Prijsvechter:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In eerste instantie .....gewoon, ... normaal..
bijkomende achteraf kosten als wettelijke verwijderingsbijdrage in het vervolg direct vermelden bij de afzonderlijke bandprijs. zo krijgt de klant een direct totaalbeeld. dit is eerlijker en correcter!!!!.

Gino pfaff
Voldoende (6/10)
Gino pfaff

Voor bepaalde tijd besteld morgen in huis

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Pfaff,

Bedankt voor uw reactie.

Wij geven aan: levertijd 1-2 werkdagen.
Dit kan helaas niet beter, aangezien wij afhankelijk zijn van de vervoerder, welke soms al binnen 1 dag komt bezorgen.

Wij bieden een track en trace aan met "predict" waardoor u kunt zien wanneer en hoe laat de bezorger komt.

Score voor Autobanden Prijsvechter:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service alleen de aanwijzing van de banden waneer ze binnen komen mag duidelijker met tijd aangeven worden.

Hendrik
Hendrik

Goede kwaliteit prijsverhouding.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed bedrijf, snelle levering. voor de 3e keer banden besteld.

Goed (8/10)

snelle service

nee

Score voor Autobanden Prijsvechter:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

peter van den bemt
peter van den bemt

De procesinformatie voor en tijdens levering.

Ik pleit voor betaling van de online bestelling met creditcard, zonder meerkosten. (Of het moet zijn dat dat de optie bancair/cash is. Die heb ik dan niet alszodanig herkend). Dat heeft voor de klant, zonder dat dat AP iets kost, het voordeel dat het product het eerste half jaar verzekerd is.

Score voor Autobanden Prijsvechter:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Om te beginnen doet autobanden prijsvechter (ap) haar naam eer aan: de zeer gunstige prijs, behoorlijk ónder de algemeen bekende bandenaanbieders. vervolgens bieden zij een netwerk van servicepunten aan waar de montage van de banden ook nog eens goedkoper is dan bij de algemeen bekende bandenaanbieders. over de service van die servicepunten wordt door ap een review/beoordeling gevraagd. ap lijkt dit dus onder controle te willen houden. goede zaak.

Erik de Haan
Erik de Haan

goede snelle service !
vriendelijke te woord gestaan

ik heb totaal geen minpunten of klachten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb 2 voorbandjes besteld bij de autobanden prijsvechter en 3 dagen later werden ze netjes bij mijn plaatselijke garage geleverd. .
bij de banden specialist hier in het dorp zou ik bijna 2x zo duur uit zijn dus dit was snel verdient..
goede snelle levering dus en uitstekende service.
ik raad dan ook iedereen aan om hier zijn autobanden te kopen !!.

Geert Bouwman
Geert Bouwman
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nette prijzen snelle levering en goed e-mail contcact.

Bedrijfsinformatie

Met de Autobanden Prijsvechter site is onze doelstelling de laagste prijs voor banden te bieden en toch een goede service te leveren.
Adres
Graaf Engelbrechtstraat 7