Hein

Zoals het hoort. Netjes

Prijs en levertijd

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

P.Brunt

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Snelle levering en duidelijke website ook goede informatie over de levering

Niets

G Seegelken

Snel en goed geleverd

Nvt

Autobanden Prijsvechter

Duidelijk en eenvoudig

Helder website

Fred Luxemburg

Je bestelling wordt binnen 3 dagen geleverd. Uitstekend.

Wat op de site staat komen ze na.

Niks op aan te merken.

Willem van Heerden

Goed geregeld. Zoals het hoort.

Prijs, gemak.

Dubbele sortering op score nat daarna op geluid / prijs / merk enz.

Andy

Wordt netjes te woord gestaan

Niets

Janssen

Prima geholpen. Goed geleverd.

Duidelijk en overzichtelijk. Goede prijzen.

S. Singh

Prima prijs en kwaliteit banden! Slechte levering, de helft van mijn bestelling kwam pas een week later aan bij het montage punt.

Prijs en kwaliteit banden

Geef aan dat banden in een set van 2 stuks in 1 pakket worden geleverd en dat er kans is dat eerst de ene set wordt geleverd en op een later moment het volgende pakket.

Alois

Goede kwaliteit voor één goede prijs

Goede prijzen