Najib

Online besteld ging makkelijk en er is snel geleverd.

Website is overzichtelijk!!

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Snellere levering

Overzichtelijke website en snelle levering. Ook de gratis verzendkosten zijn erg fijn.

Overzichtelijke site om banden te zoeken

Banden zoeken op kenteken

Jm. Steffens

Een fijn bedrijf ik zocht camperbanden en die werden ook aan geboden maar gelijk werd mij ook gewezen op lichte vrachtwagen banden de zelfde kwaliteit maar beduidend goedkoper alleen omdat er geen...

Kijk op mijn bovenstaand bericht!!!

M. Oomen Delft

Mijn beoordeling .... goede website, prima prijzen, snel geleverd. Geen aanmerkingen. Maarja, daarom koop ik al bij jullie vanaf 2007 :-)

Zie boven

Korting voor terugkerende klanten

Prima bedrijf

Bandenprijzen

Alles gaat goed en snel geleverd. Makkelijk order plaatsen.

Herhaalde opdracht

Oude bestellen opnieuw in winkelwagen mogelijkheid

Goed service en kwaliteit en op tijd geleverde

Goed service

Joey

Toppie, helemaal tevreden. Volgende bandjes weer hier

Prijs

geen idee

Goede service & snelle levering !