Wouter

Helemaal top. Eenvoudig bestellen en snel geleverd. Banden zijn van recente datum (DOT code).

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Badloe

Perfect, volgens afspraak gehandeld.

Niets

Peter.

Goed. Heb al meerdere keren banden besteld en nooit teleurgesteld geweest.

Nette en snelle levering.

Nog niet gevonden. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de banden en hoop dat ze goed werken.

Nesen

Zeer Goede ervaring mee, heb al verschillende malen besteld en geven Zeer Goede Prijs en Service

Heb tot zover geen Zwakke Punten die ik zou moeten aangeven.

Steenkist

Altijd goede ervaringen gehad

Snelle levering en goede prijs

Bram Driessen

Scherpe prijzen en snel vakkundige montage partner Car Cleaning Hans van der Burgt in de mortel

Snel en goede prijzen

nvt

Kenneth Engelhardt

Soepel

niets

Luuk

Goede service. Kunnen alle banden tegen scherpe prijzen leveren en hebben duidelijk kennis van zaken

Veel kennis van zaken, goedkoop en klantvriendelijk

Geen tracking wanneer de banden bij montagepunt geleverd zijn

Sydney

Goede en snele levering