Nyck

Super. Voor de 3e x besteld. Altijd goed

Ja hoor alles

Er was geen ruimte op de brug. Montage met krik niet professioneel en risico op beschadigen

Vriendelijk

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Gelijk betalen voor montage

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant.

Wij zullen uw ervaringen delen met het montagepunt en houden dit montagepunt in de gaten. We vinden het belangrijk dat ook de montagepunten uitstekend van kwaliteit zijn.

Bedankt voor uw feedback.

Autobanden Prijsvechter

Rinie Wartenberg

Bestelling ging niet goed door onvolledig invullen van gegevens waardoor het pakket een week lang op depot bleef staan

Bestelling ging niet goed. Wel kreeg ik direct antwoord en werd er actief ondernomen

Zending was niet goed geadresseerd waardoor het pakket 5 dagen vertraagde. Ook het montage punt had geen gegevens van mij. Dat kan allemaal beter.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Wartenberg,

Jammer maar begrijpelijk dat u niet tevreden bent. Dat waren wij ook niet met deze levering.

Helaas door toedoen van DPD, bleef de bestelling 5 dagen weg ipv de 2 werkdagen.
Waarom het pakket is blijven staan in Duitsland is ons niet bekend.

Uiteraard hebben we er alles aan gedaan om dit snel op te lossen en is dit uiteindelijk goed gekomen.

Wat betreft het montagepunt, dat zij geen gegevens zouden hebben is absoluut onjuist.

Onze server zendt een aanmelding naar het montagepunt, zodra wij de bestelling laten vertrekken. Wij kunnen dan ook nooit een aanmelding "vergeten" aangezien dit geautomatiseerd is.

Waarschijnlijk hebben zij niet goed gekeken in hun email.

Uiteraard excuseren wij ons voor de ontstane vertraging bij DPD Duitsland.
Natuurlijk wensen we u veel plezier met de nieuwe banden.

Autobanden Prijsvechter

Pasiman

Zeer betrouwbaar, alles goed volgens afsparaak, zeer tevredenšŸ‘šŸ‘Œalles

Alles goed volgens afspraak conform de aangeboden product.

Robers Motoren

Goed overzichtelijke webwinkel

Geen zwakke punten gemerkt

Ruud

Erg eenvoudige website waar je makkelijk kan vinden wat je nodig hebt met duidelijke prijzen.

Direct duidelijk wat de kosten zijn zonder verdere verborgen kosten

Geen zwakken punten waren alle websites maar zo duidelijk

a bruining

Ik vind dit een duidelijke Webwinkel gebruikt vriendelijk en alles gemakkelijk te vinden.

Goede overzichtelijke site gemakkelijk alles te vinden

Biemans

Ruime keuze en snelle levering

Eerste ervaring: prima!

Duidelijke website, duidelijke bestelwijze.

n.v.t.