Vond je het bestellen gemakkelijk?

Jos Thijssen

Top snelle levering en banden Vredestein top niet duur in vergelijking met waar ze velgen banden verkopen set banden hankook 4 stuks 900 euro nu vier stuks 125 euro per stuk.

Top site

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Niks zwak perfect

Maarten

Liegen over de levertijd: op de website staat "banden in voorraad" en "binnen 2 a 3 dagen leverbaar". Ik heb 6 werkdagen geleden besteld: geen banden. Bij DPD niets te vinden dan "pakket... Liegen over de levertijd: op de website staat "banden in voorraad" en "binnen 2 a 3 dagen leverbaar". Ik heb 6 werkdagen geleden besteld: geen banden. Bij DPD niets te vinden dan "pakket overgedragen". Mails beantwoorden ze wel (maar daar heb je niet veel aan, "we doen ons best" en "personeelstekort", het telefoonnummer op de website werkte niet. DPD adres is uit België: en dus waren de banden helemaal niet op voorraad.

Ze beantwoorden je mails (alleen helpt het niks)

Kareltje

Al meerdere male banden afgenomen. Heldere en duidelijke communicatie

Eerlijke informatie

Werkt allemaal prima

BMW i3

Goed eenvoudig banden bestellen, met de zoek mijn banden

Meerder merken banden

Geen idee

Fred Weilenmann

Op zich een goede ervaring de website is Helder prijzen zijn oké aanbod is ruim alleen de informatie over prijs van banden monteren was niet correct dat was duurder dan jullie op de site... Op zich een goede ervaring de website is Helder prijzen zijn oké aanbod is ruim alleen de informatie over prijs van banden monteren was niet correct dat was duurder dan jullie op de site vermelden
Voor montage werd 18,50 gerekend per band en bij jullie op de site staat €15 graag deze informatie aanpassen

Heldere site

Jaarlijks controleren of de montageprijzen bij de bedrijven nog klopt of de bedrijven verplichten bij aanpassing montageprijs dit bij jullie te melden

ShareCare BV

Goede prijs, goed assortiment, afspraken met lokale montage werkt perfect

eigenlijk alles, hjet klopt allemaal

Ja, als je na de keuze bandenmaat een montagepunt kiest en je twijfelt over het montagepunt en je klikt weer terug, dan zijn al je keuzes weg. Oplossing: montagepunt kiezen vlak voor betalen.

Ron

Meedenkers!

Goed advies met bestellen, zonder dat je erom vraagt. Had ik dat niet gehad dan had ik de verkeerde banden besteld.

De zoekfunctie kan beter. Om de juiste band te zoeken.

Teunis

Snelle en correcte levering van mijn auto banden.

Snelle levering direct naar mijn garagebedrijf van keuze, waar de banden de volgende dag werden gemonteerd.

Geen zwakke punten geconstateerd.

Hubertus Schönwetter

Alles van bestellen tot levering en montage is perfect en volgens plan verlopen.

Ik heb geen zwakke punten kunnen ontdekken

Snel en duidelijk overzicht, goede voorlichting over de banden

Er komen wel veel mails over de bestelling, 6 a 7. En het afleveradres stond bij dpd op een heel andere locatie, maar in werkelijkheid lagen ze wel bij het montagepunt