Vond je het bestellen gemakkelijk?

Louis de Wit

Vaardig en behulpzaam

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Door mij benodigde banden niet zo gemakkelijk te vinden

Hans

👍👍👍👍

Prijs en service

———

Rob Poortvliet

Prettig , vlotte levering MAARRR !! De VEBA (Banden montage bedrijf ) was niet geinformeerd over de levering !! Dat was een min puntje !!

De informatie naar het Banden montagebedrijf VEBA , dat is niet gebeurd , Slordig !!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Rob,
Bedankt voor uw review.
Beste Rob,
Bedankt voor uw review.
Dat het montagepunt niet is geïnformeerd is onjuist. Dat gebeurt geautomatiseerd en kan dus niet vergeten worden. Ik ben bang dat zij de mail over het hoofd hebben gezien. Uiteraard zullen wij hen hierover nogmaals informeren.
Veel plezier met de nieuwe banden
Met vriendelijke groet, Etienne van https://www.autobanden-prijsvechter.nl/search/

Nico vb

Goedkoop mijn banden gevonden

Beste prijs

Toen ik telefonisch wilde informeren naar de status van mijn bestelling ( ik kreeg geen bericht van het montagepunt omdat deze met vakantie waren ) en jullie wou contacteren dat er niet werd... Toen ik telefonisch wilde informeren naar de status van mijn bestelling ( ik kreeg geen bericht van het montagepunt omdat deze met vakantie waren ) en jullie wou contacteren dat er niet werd opgenomen tijdens de voorgestelde uren..

R. Hoorman BSD BV

Even wennen

Banden keuze

Gevraagde telf. contact niet verkregen

Fitters

Vrij goed toegankelijke en ook word je goed geadviseerde in de keuze van de band.

hebben veel montagebedrijven.

de levertijd

T.J. van Beek

Zeer makkelijk banden te bestellen op maandag en woensdag morgen afgeleverd bij het montage punt. Diezelfde middag werden mijn vier nieuwe autobanden gemonteerd. Super snel dus en scheelt ruim €... Zeer makkelijk banden te bestellen op maandag en woensdag morgen afgeleverd bij het montage punt. Diezelfde middag werden mijn vier nieuwe autobanden gemonteerd. Super snel dus en scheelt ruim € 200,-- met het snelle banden bedrijf !

Echt de laagste prijs en zeer snel geleverd.

Ik heb geen zwakke punten ontdekt

Han H.

Snelle correcte levering bij montagebedrijf. Helaas heeft montagebedrijf steken laten vallen.

Snel geleverd. Nette prijs. Probleem met montagebedrijf opgelost

Storing email opgelost. Informatie van het montagebedrijf updaten

Tjerk Jansen

Alles

Niet

Snoek

Keurig geleverd volgens afspraak

Even mailen als de banden zijn afgeleverd