Duidelijk en overzichtelijk

nvt

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

nvt

Correcte levering! Super goede service ???

Lange kwaliteitsduur van je banden !

Niks op aan te merken!

D. Maric

4 zomerbanden voor mijn auto besteld via Autobanden Prijsvechter. In paar stappen was de bestelling rond. Netjes op de hoogte gehouden tijdens de levering. Banden waren binnen de afgesproken tijd...

De prijzen

Alle stappen zijn eenvoudige en snel doorlopen

Eenvoudige site met goede ondersteuning voor de te maken keuze

Niet gevonden

Hovingh

Snelle levering en scherpe prijzen. Mijn vijfde set banden inmiddels besteld en naar tevredenheid ontvangen..

Makkelijk bereikbaar en snel contact gehad nadat ik wat vragen en onduidelijkheden had over de aflevering.

Geen opmerkingen

Richard

Goede webwinkel met volop keuze

Zeer veel keuze

Niks op aan te merken

Ik vind het passend bij mij.

Ben tevreden.

Rob

Goede site

Prima service en snelle correcte levering.

Niet kunnen vinden...

van den berghe johan

Zeer goede service op gebied van prijs,kwaliteit en levering van de banden,super

prijs,kwaliteit en levering van de banden,super